این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- گزارش: راه اندازی پلت فرم تبلیغات Foursquare Plans در ژوئن
بر اساس یک مقاله Ad Age با استناد به “یکی از افراد آشنا با موضوع”، سرویس اعلام حضور مبتنی بر مکان، Foursquare در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک پلت فرم تبلیغاتی در تابستان امسال است. بر اساس این گزارش، عملکرد جدید بخشی از پلتفرم تجاری این شرکت خواهد بود که در حال حاضر به کسب و کارها اجازه می دهد مشخصات خود را در این سرویس ادعا کنند و […]
- دادگاه آلمان به YouTube دستور داد تا حفاظت از حق نسخهبرداری را بهبود بخشد
در یک حکم دادگاه که هر دو طرف آن را یک پیروزی جزئی میخوانند، یک دادگاه آلمانی حکم داده است که YouTube باید حفاظت از حق نسخهبرداری خود را در آلمان بهبود بخشد، اما به سایت نگفت که به عقب برگردد و همه مطالب دارای حق نسخهبرداری در حال حاضر در سایت را حذف کند. . دادگاه ایالتی هامبورگ به YouTube آلمان گفته است که باید […]
- فرصت های بازاریابی وابسته در خرده فروشی آنلاین لوکس فراوان است
اخیراً شاهد پیشبینیهای جسورانهای برای ادامه رشد تجارت الکترونیک و افزایش هزینههای آنلاین برای کالاهای لوکس بودهایم. به گفته تحلیلگران صنعت Forrester Research، آخرین پیش بینی ها تخمین می زند که کل بازار تجارت الکترونیک تا سال 2015 به حدود 300 میلیارد دلار برسد. در همین حال، Verdict Research ادعا می کند که افزایش 65 درصدی در هزینه های لوکس وجود دارد […]
- Microsoft Delivers Strong Quarter: $17.4B Revenue, Bing Division Sees Smaller Loss
مایکروسافت اوایل بعدازظهر نتایج قوی سه ماهه سوم مالی را اعلام کرد. این شرکت درآمد 17.4 میلیارد دلاری را گزارش کرد که نسبت به سال گذشته 6 درصد بهبود داشته است. درآمد خالص 5.11 میلیارد دلار بود. بخش خدمات آنلاین، که Bing و AdCenter را در خود جای داده است، درآمد 707 میلیون دلاری را گزارش کرده است. ضرر دیگری به مبلغ 479 میلیون دلار وجود داشت، اما آن […]
بود
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.