از سرزمین بازاریابی:
- Yelp لابیست جمهوری خواه DC را برای مسائل مربوط به IP و سخنرانی آزاد استخدام می کند
طبق انتشار “inside the beltway” The Hill، Yelp یک دستیار سابق قانونگذاری جمهوریخواه را استخدام کرده است. به عنوان اولین لابی گر رسمی آن. لابی گر لورن کرنشاو است که اخیراً دستیار رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان، دارل عیسی (رئیس کالیفرنیا) بود. طبق گزارشات، Crenshaw به مسائل مربوط به حق اختراع و حق چاپ، از جمله مسائل ناشی از 1998 […] - سهم Google از ورود به شبکه های اجتماعی به بالاترین سطح در سه ماهه چهارم از سال 2010 رسیده است
Google همچنان در مورد ورود به شبکه اجتماعی محبوبیت فزاینده ای دارد. طبق آخرین گزارش Janrain، سه ماهه چهارم سال 2013 بهترین سه ماهه آن از سال 2010 بوده است. گوگل 35 درصد از ورود به شبکه های اجتماعی را در این سه ماهه به دست آورد که بالاترین سطح آن از زمان 38 درصد در سه ماهه چهارم سال 2010 است. […] - گزارش: اپل سهم گوشی های هوشمند را به دست می آورد اما آی پد از بین می رود
شبکه تبلیغاتی Chitika امروز صبح با تجزیه و تحلیل ترافیک گوشی های هوشمند و تبلت های بعد از تعطیلات منتشر شد. این مطالعه بر اساس «دهها میلیون نمایش تبلیغات آنلاین گوشیهای هوشمند و تبلت از شبکه Chitika»، ترافیک اینترنت آمریکای شمالی را از 20 دسامبر تا 29 دسامبر 2013 مورد بررسی قرار داد. طبق این مطالعه، آیفون شاهد یک […] - پرسشترین داستانهای به اشتراکگذاشتهشده در Google+ در سال 2013: Google+، Google Reader و Google Glass طرفداران سرزمین بازاریابی سال نو مبارک! ما سال 2014 را با آخرین نگاه به سال 2013 آغاز می کنیم، داستان هایی که بیشترین اشتراک گذاری در Marketing Land را در +Google داشته اند. داغ ترین موضوعی که خوانندگان ما «+1» کردند در سال گذشته چه بود؟ همانطور که طرفداران فیس بوک ما ترجیح می دهند داستان هایی درباره فیس بوک به اشتراک بگذارند، خوانندگان ما در +Google اخبار و داستان های مربوط به Google را دوست دارند، […]
- اریک اشمیت گوگل: “موبایل برنده شده است»
در یک مصاحبه «از یک میلیاردر بپرس» با بلومبرگ، اریک اشمیت، رئیس اجرایی گوگل، تعدادی پیشبینی درباره سال آینده و پس از آن انجام میدهد. او در میان آنها می گوید: “موبایل برنده شد.” منظور اون چیه؟ معنای ساده سخنان او – و آنچه مد نظر اوست – این است که الواح و […] - روشهای امروزی به ما کمک میکنند رقابت تهاجمیتر
یکی از ابزارهای اصلی شما برای رقابت بهعنوان یک برند، افزایش هزینهها و خرید تأثیرات بیشتر نسبت به رقبایتان بود – و این کار را خلاقانه انجام میدادید تا خنده و اشک را بیشتر از پسر دیگر برانگیزد. بودجه و خلاقیت شما زرادخانه شما بود. ما آن را حمل کردیم […] - ایجاد تبلیغات هدفمند مقاوم در برابر خستگی
وبگردها قرار نیست با همان خلاقیت دلخراشی که بارها و بارها نمایش داده می شود درگیر شوند. این امر باعث میشود پیام خود را تغییر دهید، موضوعی را دنبال کنید یا حتی داستانی را با چندین واحد خلاق بگویید، به خصوص اگر تعداد دفعات برداشت به ازای هر کاربر بیش از چند بار در روز باشد. همانطور که عناصر زیادی وجود دارد […]
رسیدگی خواهد کرد.
بیشتر است.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
- همه همه جا، در سال 2014 زنگ می زنند، وبلاگ توییتر
- بررسی سال 2013 در اینستاگرام، nitrogr.am
- آیا سیاستمداران و شخصیتهای عمومی در استفاده صحیح از توییتر کوتاهی میکنند؟، www.koozai. com
- فیسبوک در دسامبر 2013 نقشه جهانی شبکههای اجتماعی در 127 کشور از 137 کشور ثابت است، همه فیس بوک
- برای تجارت الکترونیک، 12 مورد ضروری رسانه های اجتماعی برای سال 2014، تجارت الکترونیک عملی
- نحوه نامگذاری برند خود به تابلوهای Pinterest، Social Fresh
- بیایید صحبت در مورد رسانه های اجتماعی را متوقف کنیم، مک کولیر
- زمانبندی رسانههای اجتماعی، blog.tailwindapp.com
- مطالعه: 9 راه ساده برای دریافت بازتوییت بیشتر ، www.prdaily.com
- کاربران Weibo رکورد 800 هزار پست را در اولین دقیقه سال 2014 توییت کردند. ، www.techinasia.com
- عادات برنده شدن تأثیرگذاران و برندهای رسانه اجتماعی موفق، وبلاگ بازاریابی آنلاین
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.