اعلانیه

روز بازاریابی: 2 فوریه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 13 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

    عنوان

  • اشتراک تلفن هوشمند ایالات متحده: Android Now 47 درصد، Apple 29 درصد، سایرین کاهش یافته است

    امروز بعدازظهر comScore داده‌های سهم بازار ماه دسامبر را برای گوشی‌های هوشمند ایالات متحده منتشر کرد. اندروید به حرکت خود به سمت نفوذ 50 درصدی ادامه داد، در حالی که اپل نیز سود کرد. بقیه رد کردند. طبق داده ها، سامسونگ برترین OEM گوشی های هوشمند است. این شرکت همچنین اعلام کرد که 40 درصد از جمعیت بزرگسال ایالات متحده تا دسامبر صاحب گوشی های هوشمند بودند. این عدد […]

    است

  • خیر، شما نیازی به ترس از تغییرات حریم خصوصی Google: یک بررسی واقعیت ندارید

    کمتر از یک ماه تا تغییر خط مشی رازداری جدید Google باقی مانده است. مایکروسافت در حال اجرای یک کمپین تبلیغاتی است که تشویق می‌کند به سرویس‌های خود به عنوان ایمن‌تر یا خصوصی‌تر تبدیل شود. کنگره ایالات متحده همچنان در حال پرسش است. سرفصل ها تصویر نگران کننده ای را ترسیم کرده اند. اما کاربران گوگل تا حد زیادی نگران نیستند. این تعجبی ندارد. آنها احتمالاً نباید باشند. […]

  • چرا تبلیغات فیس بوک باید راحت باشد بررسی محتوای “در رابطه با” فیس بوک

    هنگامی که از این سوال پرسیده شد، “به چیزی جدید در فیس بوک توجه کرده اید؟” – البته علاوه بر درخواست شرکت برای IPO – حدس من این است که با ذوق به آن پاسخ دهید و بگویید “Timeline” یا “Ticker”. و شما درست می گویید – حداقل در بیشتر موارد. تغییر بزرگ دیگری وجود داشت که توانست بی سر و صدا پرواز کند […]

  • عنوان

  • چرا Necessity به زودی فیس بوک را به بزرگترین شبکه تبلیغات موبایلی جهان تبدیل می کند

    همانطور که به طور گسترده پیش بینی می شد فیس بوک S-1 خود را امروز برای عمومی شدن ثبت کرد و واقعیت جالبی ظاهر شد. فیس بوک – از سر ناچاری – به زودی به بزرگترین شبکه تبلیغات موبایلی در جهان تبدیل خواهد شد. فیس بوک در سراسر S-1 به تلفن همراه اشاره می کند. موبایل را تهدیدی می‌داند و برای رشد آینده‌اش ضروری است. (سال گذشته من […]

  • IPO 5 میلیارد دلاری فیس بوک، توسط The Numbers [CHARTS]

    فیس‌بوک اوراق بهادار اولیه خود را ثبت کرده است و بیانیه S-1 حاوی آمار بسیار سرگیجه‌آوری است. اعداد و ارقام نمایی اجمالی از رشد خیره کننده فیس بوک از زمان تأسیس آن در سال 2004، با تأکید ویژه بر آنچه در سه سال گذشته رخ داده است، ارائه می دهد. در اینجا نگاهی به شکل گرافیکی/نمودار به برخی از […]

    می اندازیم

  • فایل های فیس بوک برای عمومی شدن، S-1 زنده است

    روزی که خیلی ها مشتاقانه منتظرش بودند فرا رسید. فیس بوک برای عمومی شدن ثبت نام کرده است. سند S-1 آن برای همه قابل بررسی است. خودمان نگاه عمیق‌تری خواهیم داشت. در حال حاضر، این را یک وبلاگ زنده از آنچه در آن جالب می دانم در نظر بگیرید. چیزی که من برجسته می‌کنم معمولاً با خواندن […]

    به دست می‌آید

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • چه کسی توییت می دهد، www.cmu. edu
  • 10 آمار کلیدی درباره Facebook، weblogs.hitwise.com
  • گزارش 360i در صفحات برند پیشرفته Twitter، blog.360i .com
  • 8 نمونه درخشان از اثبات اجتماعی در وب، blog.crazyegg.com
  • آیا Reddit می تواند تأثیرگذارترین وب سایت جهان باشد؟، www.blueglass.com
  • چگونه: از شبکه های اجتماعی برای ایجاد مؤثر مخاطبین رسانه و روابط عمومی استفاده کنید (ابزارها و نکات)، www.internetmarketingninjas.com
  • معرفی نبض اجتماعی رویترز، رویترز
  • آیا رسانه های اجتماعی رایگان هستند؟، www.beingpeterkim.com
  • استفاده از Pinterest: محتوای شما چقدر «قابل پین شدن» است؟، www.searchenginejournal.com
  • وبلاگ

  • Pinterest ترافیک ارجاعی بیشتری نسبت به Google Plus، YouTube و LinkedIn ترکیبی دارد. shareaholic.com
  • Pinterest قسمت IV: حداکثر استفاده از Pinterest – نکات و ترفندها، رسانه های اجتماعی امروز
  • راهنمای بسیار ساده برای استفاده و بازاریابی از طریق Pinterest – قسمت اول، راهنمای موتور جستجو
  • Tumblr نویسندگانی را برای پوشش خود استخدام می کند، نیویورک تایمز
  • به‌روزرسانی‌های وضعیت منفی شما مردم را به راه اشتباه بمالید، ظاهرا، techland.time.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *