اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 2 دسامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • فیس بوک فید خبری را با مقالات مرتبط و اخبار مرتبط تحت تاثیر نظرات به روز می کند
    فیس بوک اعلام کرده است که دو تغییر کلیدی در نحوه نمایش محتوای اخبار فید خبری خود اعمال کرده است. اکنون، با کلیک بر روی یک مقاله ممکن است تا سه مقاله مرتبط نمایان شود. همچنین، نظرات جدید در مورد داستانی که قبلاً دیده‌اید، ممکن است آن داستان را در فید شما پشتیبان‌گیری کند. فیسبوک همچنین گفت که تلاش خواهد کرد […]
  • تبلیغات بومی تبلیغاتی برای دریافت بررسی دقیق‌تر FTC
    در زمانی اختلاط محتوای سرمقاله و تبلیغاتی نقض غیرقابل تصور اخلاق روزنامه‌نگاری بود. اکنون این داغ ترین روند تبلیغات آنلاین است: تبلیغات بومی. تبلیغات بومی به‌طور خودکار قوانین کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) را در برابر «تبلیغات فریبنده» نقض نمی‌کنند، مشروط بر اینکه به عنوان محتوای حمایت‌شده شناسایی شوند. با این حال، سؤال این است که آیا وب‌سایت‌های ناشر به اندازه کافی […]
  • هستند؟

  • مهارت های بازاریابی اینترنتی خود را در کارگاه آموزشی SMX West تقویت کنید – بهترین نرخ های موجود در حال حاضر
    کارگاه های SMX West ارائه دهنده بینش ها و تاکتیک هایی که برای غلبه بر چالش ها و درخشش تلاش های بازاریابی خود به آنها نیاز دارید. در یکی از شش کارگاه جامعی که در 10 مارس برگزار شد، درست قبل از SMX West در 11 تا 13 مارس شرکت کنید. کارگاه ها ارائه می دهند: – آموزش جامع در مورد موضوعات ضروری برای موفقیت بازاریابی اینترنتی – یک محیط آموزشی صمیمی […]
  • قدرت یکپارچه سازی: بهترین روش ها برای ترکیب داده های ارتباط با مشتری و رسانه شما خرید
    با چیزهای باورنکردنی تعداد زیادی از داده‌های موجود این روزها، بسیاری از برندها نحوه جمع‌آوری، استخراج و استفاده از آن برای تعامل با مصرف‌کنندگان را کشف کرده‌اند. بر اساس گزارش مک کینزی، 15 بخش از 17 بخش صنعت در ایالات متحده، داده های ذخیره شده بیشتری به ازای هر شرکت، نسبت به کتابخانه کنگره ایالات متحده دارند. با این حال، […]
  • وجود دارد

  • تحویل هواپیماهای بدون سرنشین آمازون برای برخاستن آماده است اما آیا ما آماده ایم؟ جف بزوس، مدیرعامل آمازون در مجله خبری CBS 60 Minutes فاش کرد که این شرکت پهپادهای حمل و نقل پرنده را توسعه داده است. این فناوری که Amazon Prime Air نام دارد، آزمایش شده و امروز کار می کند. به گفته آمازون، هدف “این است که بسته ها را در 30 دقیقه یا کمتر با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به دست مشتریان برساند.” این قطعا […]
  • Google Now مایل‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری جمع‌آوری شده در طول ماه را اضافه می‌کند
    Google به آرامی ویژگی جدیدی را به Google Now اضافه کرده است که مایل‌هایی را که طی کرده‌اید ردیابی و گزارش می‌کند. و/یا طی ماه گذشته دوچرخه سواری کرده اند. کاربران Google Now در Android متوجه کارت‌های جدید Google Now در ابتدای این ماه شده‌اند که نشان می‌دهد چقدر راه رفته یا دوچرخه‌سواری کرده‌اند […]
  • جریان رفتار: بینش بهتر , بازاریابی بهتر
    در حالی که هزاران داده مختلف در گوگل آنالیتیکس موجود است، متأسفانه هزاران ساعت در هر ماه وجود ندارد که بتوانیم این داده ها را به چیزی تقسیم کنیم. مفید محدودیت‌های زمانی ما به این معناست که داده‌های عملی باید در دسترس ما باشد – با برنامه‌ای که رشد می‌کند همیشه آسان نیست […]
  • آیا یک سرویس پیام رسانی اینستاگرام با ایمیل اینستاگرام @ در Horizon است؟
    اوایل هفته گذشته شایعاتی در مورد یک ویژگی پیام خصوصی جدید که اینستاگرام در حال کار بر روی آن بود منتشر شد. با ورود به Techcrunch آخر هفته، فهرستی از آدرس‌های ایمیل instagram.com که به یک شرکت تجارت الکترونیکی ناشناس تحویل داده شده بود که فهرستی انبوه را خریداری کرده بود، کشف کرد. همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، در سال 2010 هنگامی که فیس بوک سیستم پیام خود را دوباره راه اندازی کرد، […]
  • آشنا شوید: معاون استراتژی اجتماعی AARP
    تامی گوردون معاون ارتباطات اجتماعی AARP است. از زمان راه‌اندازی رسمی این بخش در سال 2010، او تیم را به 9 استراتژیست تمام وقت گسترش داده و صدها کارمند و داوطلب را در سراسر کشور آموزش داده است. گوردون در طول مدتی که با AARP مشغول بود، مخاطبان شبکه های اجتماعی را پرورش داده است که شامل بیش از دو میلیون نفر می شود، […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • 13 عنصر در مسابقه کامل رسانه های اجتماعی ، www.convinceandconvert.com
  • 20 آمار شگفت انگیز رسانه های اجتماعی: سه سال‌ها بعد، eConsultancy
  • 7 آمار قدرتمند فیس بوک که باید درباره آنها بدانید، www.fastcompany.com
  • American Express پست های رسانه های اجتماعی را به تخفیف تبدیل می کند، خرده فروش اینترنتی
  • فیس‌بوک در حال جایگزین کردن دکمه “پنهان کردن همه” با “Unfollow”، TechCrunch
  • پست‌های فیس‌بوک شنبه مشاغل کوچک چگونه در روزهای شنبه کسب و کار کوچک انجام شد؟، همه فیسبوک
  • McDonald’s چگونه یک هویت برند ایجاد کرد در سراسر بسترهای رسانه های اجتماعی آنها، www.commpro.biz
  • نحوه دریافت بیشتر اشتراک‌گذاری‌ها، نظرات و 1+های Google+ (و برخی موارد رایگان)، www.blogtyrant.com
  • بازاریابان از طریق تعامل با مشتری، موفقیت را در شبکه اجتماعی می یابند، eMarketer
  • رسانه های اجتماعی: شش راه برای تکامل در سال 2014، Spin Sucks
  • چه برندهایی بر توییتر حکومت می کنند؟ [INFOGRAPHIC]، Media Bistro

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *