اعلانیه

روز بازاریابی: 2 اکتبر 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 2 اکتبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • گزارش: فیس بوک همچنان پادشاه ورود به شبکه های اجتماعی است، اما +Google از پاشنه های خود بی خبر است قوی>

    با ادامه رشد ورود به سیستم اجتماعی، فضای ورود به سیستم بسیار رقابتی تر شده است. Janrain مطالعه ای در مورد استفاده از ورود به سیستم اجتماعی منتشر کرده است و نتایج نسبتاً شگفت انگیز بود. فیسبوک پیشروترین سرویس ورود به سیستم اجتماعی بوده و هنوز هم هست – این دیگر یک رهبر فراری در این فضا نیست. فیس بوک 54 درصد از استفاده […]

    را داشت

  • Google با اقدامات کلاسی «استراق سمع» ناخواسته مواجه می‌شود

    همانطور که در نیویورک تایمز گزارش شده است، گوگل با دو دعوای دسته جمعی “شنود” مواجه است که اجازه داده شده است در دادگاه ها به جلو حرکت کنند. یکی شامل اسکن خودکار جیمیل برای درج آگهی است و دیگری مجموعه ای از ایمیل ها و سایر داده های شخصی Google Street View را احاطه می کند. هنگامی که Gmail برای اولین بار تبلیغات را معرفی کرد، یک […]

    وجود داشت

  • بازاندیشی صفحه تشکر از شما

    اجازه دهید با آن روبرو شویم، صفحه فرود این روزها همه توجه را به خود جلب کرده است. هر وبلاگ بازاریابی (از جمله وبلاگ من) نظری در مورد بهترین صفحه فرود دارد و اینکه چه کاری باید انجام داد تا هر بازدید کننده با شکوه و عظمت درخشان خود را تبدیل کند. اشتباه نکنید، صفحه فرود سزاوار توجه زیادی است که به آن می شود. اما اگر همه شما […]

    هستید

  • انجام بازرسی چند نقطه ای در برنامه ایمیل شما

    من لیست ها را دوست دارم. خوب، این کاملاً درست نیست. من عاشق لیست هستم وقتی بزرگ شدم، یکی از سری کتاب های مورد علاقه من کتاب فهرست ها بود. بنابراین جای تعجب نیست که وقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی می شود، به دنبال فرصت هایی برای استفاده از آنها هستم. یک ترکیب عالی از بازاریابی و فهرست‌ها در هر سرویس خودرو […]

    انجام می‌شود

  • SMX East: ریچارد آلفونسی توییتر درباره محصولات تبلیغاتی، تجربه صفحه دوم و موارد دیگر

    صبح بخیر از سیب بزرگ! روز دوم کنفرانس SMX East ما قرار است با یک گفتگوی کلیدی آغاز شود که در آن دنی سالیوان، سردبیر موسس Marketing Land/Search Engine Land با ریچارد آلفونسی از توییتر صحبت خواهد کرد. آلفونسی معاون فروش آنلاین جهانی توییتر در توییتر است و مطمئناً این مکالمه […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *