اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • Google+ با 90 میلیون کاربر، 60 درصد Engage روزانه

    Google+‎ به 90 میلیون کاربر در سراسر جهان رسیده است و لری پیج، مدیر عامل شرکت، می‌گوید 60 درصد از آنها هر روز در سایت شرکت می‌کنند. این یکی از حقایق اصلی است که این شرکت در اعلام درآمد سه ماهه چهارم خود که به تازگی منتشر شده است، تحت فشار قرار می دهد. اگرچه اعداد مالی کلی شرکت انتظارات را برآورده نکرد، اما Google+‎ شماره […]

  • درآمد GOOG: Google یک چهارم بزرگ دیگر را ارائه می‌کند (10.58 میلیارد دلار)، سرمایه‌گذاران را ناامید می‌کند

    Google درآمد رکورد 10.58 میلیارد دلاری را برای سه ماهه چهارم 2011 و تقریباً 38 میلیارد دلاری را برای سال مالی 2011 گزارش کرد. درآمدهای سه ماهه 25 درصد بیشتر از درآمدهای سه ماهه چهارم 2010 بود. با این حال، انتظارات از گوگل بسیار بالا بود و درآمدها برآوردهای اجماع وال استریت را ناامید کرد. سهام در معاملات پس از ساعت کاری کاهش یافته است. سایت های خود گوگل 7.29 دلار […]

    مسئولیت داشتند

  • آمار SOPA: 7 میلیون درخواست، 3.9 میلیون توییت و خزیدن گوگل 60 درصد کاهش یافت

    به هر حال، دیروز روز بزرگ و مهمی برای صنعت فناوری و بازاریابی آنلاین بود. صدها وب سایت به لوایح SOPA و PIPA اعتراض کردند که در حال حاضر در کنگره ایالات متحده در حال حرکت است یا به طور کامل تاریک می شوند یا – همانطور که در اینجا در Marketing Land و سایت خواهرمان انجام دادیم، […]

  • EMMarketer: هزینه تبلیغات آنلاین ایالات متحده به 40 میلیارد دلار در سال جاری می رسد

    بر اساس آخرین تخمین‌های eMarketer، تبلیغات تعاملی در ایالات متحده، با نادیده گرفتن مشکلاتی که اقتصاد را به‌طور کلی درگیر می‌کند، امسال بیش از 20 درصد رشد می‌کند و نزدیک به 40 میلیارد دلار درآمد دارد. و اگر eMarketer درست باشد، رشد دو رقمی حداقل تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت و سپس اندکی کاهش خواهد یافت. […]

  • خلاصه ایجاد کننده خلاصه اجتماعی توسط Twitter به دست آمد

    در یک پست وبلاگ امروز Summify، یک ارائه دهنده خلاصه اجتماعی پیشرو، اعلام کرد که توسط Twitter خریداری شده است. Summify محصولی است که فیدهای اجتماعی و خبری را دریافت می کند و تنها محتوای برتر (خلاصه) را به کاربران ارائه می دهد. این تنها یکی از بسیاری از خریدهای توییتر است، از جمله Tweetdeck (کلینت دسکتاپ)، Summize (سرویس گیرنده جستجو)، Tweetie (برنامه تلفن همراه.) خیر […]

  • دیشب فیس بوک به طور رسمی “برنامه های زمانی” را که قبلا اعلام شده بود راه اندازی کرد. اگر مارک پینکوس، مدیرعامل Zynga (یا یکی از معدود ناشران برجسته دیگر) هستید، احتمالاً استدلال می کنید که برنامه های فیس بوک بسیار موفق بوده اند. اما برای اکثر ناشران و توسعه دهندگان، برنامه ها به خوبی عمل نکرده اند. با این حال این جدید […]
  • با وب سایت خود را برای موبایل آماده کنید

    امسال، تلفن همراه به عنوان یک رسانه بازاریابی اصلی تبدیل خواهد شد، زیرا کسب‌وکارهای بیشتری بودجه‌های بیشتری را به تبلیغات موبایلی و به‌ویژه به توسعه وب‌سایت‌های تلفن همراه اختصاص می‌دهند. و این چیز خوبی است، با توجه به اینکه استفاده از وب تلفن همراه در حال انفجار است. در واقع، یک گزارش Google نشان می‌دهد که درصد درخواست‌های جستجو ناشی از […]

    است

  • Google اشتراک‌گذاری را از نتایج جستجوی Google+‎ اضافه می‌کند

    امروزه کاربران می‌توانند مستقیماً از مجموعه مشخصی از نتایج جستجوی Google+‎ به اشتراک بگذارند. در پستی از الکس انگر، معاون مدیر محصول گوگل، اعلام شد که کاربران نه تنها می‌توانند نتایج جستجو را به اشتراک بگذارند، بلکه مستقیماً در آن جریان از جستجوی داده شده مشارکت دارند. مثالی که […]

  • Comscore Study نشان می دهد 31% از تبلیغات نمایشی هرگز دیده نشده است

    می‌دانستید که برخی از نمایش‌های تبلیغاتی شما هدر رفته است، اما نه دقیقاً چه تعداد. اکنون اولین مطالعه Comscore در نوع خود مشخص کرده است که چند درصد از تبلیغات نمایشی آنلاین حتی توسط کاربران دیده نمی شود – به طور متوسط ​​​​31٪ و در برخی از سایت ها تا 91٪. گاهی اوقات آن تبلیغات زیر […]

    هستند

  • Quora (در نهایت) دارای دکمه فالو است

    از فایل “بهتر از هرگز” خبر می رسد که Quora بالاخره یک دکمه “دنبال کردن” را ارائه می دهد که می تواند در وب سایت ها تعبیه شود. این کد اکنون در Quora.com در دسترس است. اگر قبلاً صاحب حساب Quora هستید، باید پیوند «ایجاد دکمه دنبال کردن» را نیز در نمایه خود ببینید. این دکمه در دو رنگ ارائه می شود و […]

    تعبیه شده است

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *