اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 19 نوامبر 2012

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از سرزمین بازاریابی: شبکه وابسته Clickbooth برای پرداخت 2 میلیون دلار تسویه حساب FTC بر سر ادعای تبلیغات Acai Berry مبارزه با تبلیغات فریبنده در وب احتمالاً شبیه به بازی Whac-A-Mole است، اما […]

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • شبکه وابسته کلیک برای پرداخت 2 میلیون دلار تسویه حساب FTC بر روی ادعاهای تبلیغاتی Acai Berry

    مبارزه با تبلیغات فریبنده در وب احتمالاً شبیه به انجام یک بازی Whac-A-Mole است، اما FTC در برابر بازاریابان وابسته که ظاهراً از تبلیغات فریبنده برای فروش محصولات کاهش وزن آکای بری و پاک کننده‌های روده بزرگ استفاده می‌کردند، موفق شده است. FTC اخیرا تسویه حساب 2 میلیون دلاری با شبکه وابسته Clickbooth را به دلیل اتهاماتی که […]

  • Facebook Augments Development Platform with Alerts for Developers & Groups for Apps and Games

    هفته گذشته فیس‌بوک باعث شد بسیاری از توسعه‌دهندگان از خوشحالی بپرند، زیرا تعداد انگشت شماری از تغییرات برای کمک به توسعه ایجاد شده است. دو مورد قابل توجه ترین پیاده سازی، توانایی ایجاد گروه ها در اطراف یک برنامه یا بازی خاص و افزودن هشدار برای برنامه های توسعه دهندگان بود. هشدارهای توسعه‌دهنده جدید پیام‌هایی را به […]

    ارسال می‌کنند

  • عنوان

  • موضوعات کلیدواژه یا گروه های تبلیغاتی کلمات کلیدی فردی در نمایشگر گوگل — کدام بهتر است؟

    در چند هفته گذشته، من کت آزمایشگاهی AdWords Display Network خود را پوشیده بودم. من به حجم و تبدیل‌های بیشتری برای حساب Google AdWords خود نیاز داشتم، بنابراین تصمیم گرفتم انواع آزمایش‌های کمپین مبتنی بر کلمه کلیدی را راه‌اندازی و اجرا کنم. چیزی که من یاد گرفتم می تواند در زمان، پول و ناامیدی شما صرفه جویی کند. […]

    چیست؟

  • از تاکتیک‌های اثبات‌شده برای استفاده از فیس‌بوک، توییتر، Google+ و سایر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای افزایش ترافیک، افزایش تبدیل‌ها و بهبود خدمات مشتری استفاده کنید. در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX شرکت کنید تا بینش و ایده هایی را برای رسیدن به اهداف خود در سال 2013 کسب کنید. به این دلیل است که شما باید از 5 تا 6 دسامبر در لاس وگاس به ما بپیوندید: دستور کار 100٪ روی […]
  • عنوان

  • درباره نویسنده

    مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *