اعلانیه

روز بازاریابی: 19 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 26 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 19 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Collective و ZenithOptimedia Tout Success Of Online Analytics Platform Platform
    Collective، یک شرکت فناوری تبلیغات، این هفته اعلام کرد که همکاری با آژانس تبلیغاتی ZenithOptimedia نشان می دهد که چگونه بازاریابان می توانند به طور موثرتری با مخاطبان تلویزیونی مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند. . ZenithOptimedia از پلتفرم Collective’s TV Analytics استفاده می کند تا رفتار آنلاین مشتریان و مشتریان بالقوه را با ترجیحات تلویزیونی هماهنگ کند. سپس از این داده ها برای کمک به تعیین اینکه […]
  • استفاده می شود

  • موبایل تا پایان سال 2015 کانال اصلی برای جستجوی پولی خواهد بود [مطالعه]
    با نگاهی به روندهای فعلی، مارین نرم افزار پیش بینی می کند که کلیک های جستجوی پولی بیشتری از دستگاه های تلفن همراه نسبت به رایانه های رومیزی تا پایان سال آینده. تا دسامبر سال 2013، موبایل بیش از یک سوم کل کلیک‌های جستجوی پولی در گوگل را به خود اختصاص داد. تا پایان سال 2015، دستگاه های تلفن همراه 50 درصد از […]
  • گوگل را هدایت خواهند کرد

  • MyBlogGuest.com تأیید می کند که توسط Google Penalty ضربه خورده است
    MyBlogGuest، یک سرویس معروف که به جفت نویسندگان و وبلاگ ها برای وبلاگ نویسی مهمان کمک می کند، امروز صبح تایید کرد که توسط گوگل جریمه شده است. گوگل در ماه‌های اخیر به شدت دنبال شرکت‌هایی بوده است که معتقد است دستورالعمل‌های سئوی آن را نقض می‌کنند، به‌ویژه شبکه‌های لینک. این اولین پنالتی است که در برابر آنچه […]
  • می دانیم

  • قاضی وضعیت اقدام کلاسی را برای Gmail “Wiretapping” رد کرد، به طور موثر آن را کشت
    Google دیروز یک پیروزی بزرگ در دعوای بالقوه عظیم “استراق سمع” Gmail دریافت کرد. . لوسی کوه، قاضی منطقه ای ایالات متحده، وضعیت دعوای کلاسی را به این دعوی رد کرد. همانطور که بلومبرگ اشاره می‌کند، اگر این پرونده اجازه داده می‌شد که به عنوان یک اقدام طبقه‌ای متحد پیش برود، «مبلغ مورد بحث می‌توانست به تریلیون‌ها دلار برسد اگر […]
  • اشکال اشتراک گذاری فیس بوک خطاهای 404 را ایجاد می کند خطاها
    این یک اشکال جزئی، اما آزاردهنده است. به طور پراکنده، زمانی که شخصی سعی می کند یک پست Marketing Land یا Search Engine Land را در فیس بوک به اشتراک بگذارد، شبکه اجتماعی خطای 404 را نشان می دهد. این یک خطای واقعی 404 نیست، توجه داشته باشید. اگر روی پیوند کلیک کنید، به یک صفحه زنده با تمام محتوای عالی که می خواهید […]
  • هدایت می شوید

  • IgnitionOne Knotice را برای ساخت پلتفرم بازاریابی دیجیتال خود خریداری می کند
    ارائه دهنده فناوری بازاریابی دیجیتال مبتنی بر فضای ابری IgnitionOne امروز اعلام کرد که پلتفرم بازاریابی دیجیتال خصوصی Knotice را خریداری کرده است. بر اساس این اعلامیه، فناوری Knotice به طور “یکپارچه” در مجموعه بازاریابی دیجیتال IgnitionOne ادغام می شود و راه حل های تجمیع داده ها و وفاداری، CRM ایمیل، و همچنین قابلیت های تلفن همراه و بین دستگاه ها را اضافه می کند. “امروز ما بازیکنان بزرگ دیگری را می بینیم […]
  • افزایش قیمت اصلی به برند آمازون صدمه می زند Engagement
    Amazon رهبر وفاداری مشتری در Brand Keys برای خرده فروشی آنلاین است. با این حال، هفته گذشته، شرکت اندازه‌گیری برند گزارش داد که افزایش قیمت 20 دلاری شرکت برای وفادارترین مشتریانش (اعضای پرایم) باعث شده تا نام تجاری آمازون از تعامل متحمل شود. آمازون هزینه حمل و نقل رایگان و برنامه وفاداری خود را از […]
  • افزایش داد

  • کلید رشد هک: هرگز آزمایش را متوقف نکنید
    اغلب توسط صاحبان مشاغل درباره بهترین شیوه های بازاریابی آنلاین از من می پرسند. آن‌ها می‌خواهند بدانند چه چیزی به آنها کمک می‌کند تا نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنند یا به سادگی منجر به فروش بیشتر و فروش بیشتر شوند. آنها اغلب می خواهند بهتر از رقبای خود به نظر برسند، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند و هزینه کمتری برای تبلیغات بپردازند. پاسخ من […]
  • آیا ناشران دید واضحی از قابلیت مشاهده دارند؟
    ما اخیراً از 250 ناشر برتر comScore نظرسنجی کردیم تا نسبت به نگرش و آمادگی آنها در مورد قابلیت نمایش احساس کنند. این نظرسنجی که پس از «گزارش فروشنده قابل مشاهده» ما انجام شد، (از جمله موارد دیگر) سطح بالای اهمیت آژانس‌ها، مارک‌ها و بسیاری از شما را به معیار قابلیت مشاهده‌پذیری اختصاص داد. شگفت آور بود، اگر بگوییم […]
  • در Lead Gen، گاهی اوقات گسترده تر است بهتر
    بازاریابان امروزی بر روی هدف گذاری تمرکز لیزری دارند. منطقی است – ایده انتخاب اینکه چه کسی احتمال بیشتری برای خرید محصول شما دارد، وضعیت ایده آل است. در بوفه دیتای همه چیز، دستیابی به مخاطبان ما و فقط مخاطبان ما نسبتاً آسان است و به تعریف کارآمدی تبدیل شده است. متاسفانه، در تولید سرنخ، هدف قرار دادن […]
  • فیس بوک: فرصتی برای رسانه های درآمدی هنوز به اندازه یک سال قبل ثروتمند است
    فیس‌بوک مدام مورد انتقاد قرار می‌گیرد که برای برندها سخت‌تر است که در معرض دید رایگان – «رسانه‌های به‌دست‌آمده» – قرار بگیرند. اما فیس‌بوک می‌گوید که اینطور نیست – بیشتر به تنظیم نحوه اندازه‌گیری موفقیت کسب‌شده‌تان مربوط می‌شود. «فرصت برای رسانه‌های به‌دست‌آمده هنوز به همان میزانی است که […]
  • بود

  • ارزش واقعی در سلفی الن؟ مدیر ارشد اجرایی سامسونگ: کمک به ایجاد لحظه “شادی”
    سامسونگ زمانی که الن دی جنرس سلفی ستاره‌های مشهور توییتری خود را در مراسم اسکار انجام داد، توجه زیادی را به خود جلب کرد. اما مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در ایالات متحده آمریکا می‌گوید آنچه مهم‌تر این بود که از گوشی سامسونگ استفاده شده بود، بلکه این بود که سامسونگ به ایجاد لحظه‌ای از شادی واقعی کمک کرد. تاد پندلتون، مدیر ارشد اجرایی سامسونگ در ایالات متحده آمریکا، گفت: «تلفن دقیق تقریباً مهم نیست. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

  • 5 دلیل برای اینکه مقاله شما را توییت نمی کنم ، CopyPress
  • نحوه استفاده دیزنی از رسانه های اجتماعی: Vine , YouTube, Pinterest, Instagram و موارد دیگر, econsultancy
  • چگونه به فراتر از فالوورهای موجود خود برسید تا در توییتر سرنخ پیدا کنید ، blogs.constantcontact.com
  • نکات ارگانیک بازاریابی فیس بوک از طرف متخصصان، وبلاگ بازاریابی آنلاین
  • تویتر حداقل در حال حاضر از رمزگذاری پیام های مستقیم صرف نظر می کند، www.theverge.com
  • چه زمانی یک میلیون دنبال کننده توییتر خواهم داشت؟، سیمی

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *