اعلانیه

روز بازاریابی: 19 اوت 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 16 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 19 اوت 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • در بخش “عناوین مرتبط” جدید توییتر نکات برجسته داستان های پیوست شده به توییت ها
    تویتر امروز ویژگی جدیدی را معرفی کرد که “داستان هایی را در پشت سر ظاهر می کند.” یک توییت.” بخش جدید «سرفصل‌های مرتبط» پیوندهایی را به وب‌سایت‌هایی که توییتی در آنها جاسازی شده است، از صفحه پیوند دائمی توییت برجسته می‌کند. بر اساس این اعلامیه، ویژگی جدید، «کشف داستان هایی که زمینه بیشتری را ارائه می دهند» را برای کاربران آسان تر می کند. استفاده از توییت […]
  • DMD Webcast Tomorrow: چگونه محتوای با کیفیت ایجاد کنیم
    فردا، سه‌شنبه، 20 اوت، ساعت 13:00 EDT، سایت خواهر ما، Digital Marketing Depot میزبان پخش محتوایی در زمینه ایجاد محتوای باکیفیت خواهد بود که مخاطبان شما – و موتورهای جستجو – دوست خواهند داشت. «نحوه ایجاد و اندازه‌گیری محتوای با کیفیتی که مخاطبان و موتورهای جستجوگر شما آن را دوست دارند» به شما کمک می‌کند محتوایی ایجاد کنید که طنین انداز شود […]
  • Google Brings Tag Manager To Mobile Apps
    ابزار Tag Manager Google اکنون برای استفاده در برنامه های تلفن همراه در دسترس است. این شرکت پیش نمایش ابزار جدید را در کنفرانس توسعه دهندگان I/O خود در ماه می انجام داد و امروز اعلام رسمی کرد. گوگل می‌گوید مدیر برچسب برای برنامه‌های موبایل باید انعطاف‌پذیری بیشتری را برای بازاریابان موبایلی که باید با ماهیت ثابت […]
  • مقابله کنند، به ارمغان بیاورد.

  • Google: ما هیچ برنامه ای برای استفاده از پتنت تبلیغاتی Pay-Per-Gaze ​​نداریم
    در پی سر و صداهای فراوان پیرامون آخرین اخبار هفته مبنی بر اینکه گوگل حق امتیازی برای تبلیغات «پرداخت به ازای نگاه» دریافت کرده است، منابعی در گوگل به ما می گویند که این شرکت در حال حاضر یا در آینده قابل پیش بینی برنامه ای برای استفاده از این پتنت ندارد. همانطور که ما (و دیگران) هفته گذشته گزارش دادیم، حق اختراع Google – که آن را ثبت کرد […]
  • ساعت هوشمند: دستگاه‌های مچ دوئل آماده سامسونگ و اپل
    تلاش رقابتی سامسونگ و گوگل برای معرفی iWatch بی شباهت به رقابت بین ایالات متحده و شوروی برای راه‌اندازی نیست. مردی به فضا اوایل سپتامبر باید دستگاه‌های پوشیدنی جدیدی را از هر دو شرکت در عرض چند روز به ارمغان بیاورد. هم بلومبرگ و هم نیویورک تایمز گزارش دادند که سامسونگ قرار است ساعت هوشمند خود را در […]
  • معرفی کند

  • فارغ التحصیلان، مشاغل، رشته ها و موارد دیگر: لینکدین صفحات دانشگاه را منتشر می کند
    از امروز، لینکدین دیگر صرفاً در مورد حرفه ای ها نخواهد بود. اکنون مسیر کامل از دانش آموز تا کالج تا مشاغل پس از مدرک تحصیلی آنها را پوشش می دهد. لینکدین صفحات جدید دانشگاه و بخش آموزشی را راه اندازی کرده است که به دانشجویان کمک می کند تا کالج ها را پیدا کنند، رشته های تحصیلی خود را مشاهده کنند و در حرفه های فارغ التحصیل به اوج برسند. این صفحات جدید دانشگاه به […]
  • کمک خواهند کرد

  • تعریف موجودی ممتاز در بازار تبلیغات نمایشی در حال توسعه امروزی
    تقریباً هر بحثی در مورد تبلیغات نمایشی آنلاین، در برخی موارد حول تعریف “موجودی ممتاز” خواهد چرخید. با این حال، علیرغم شیوع آن به عنوان یک نقطه بحث، اتفاق نظر کمی در مورد معنای واقعی “حق بیمه” وجود دارد. بر اساس زبان انتخاب شده، فرض بر این است که حق بیمه صرفاً برای تبلیغ‌کننده و ناشر ارزشمندتر است. […]
  • نرخ های زودهنگام پرندگان SMX East این شنبه منقضی می شود – اکنون ثبت نام کنید و پس انداز کنید!
    نرخ‌های Early Bird برای نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX East شنبه منقضی می‌شود. اکنون ثبت نام کنید و سه روز محتوای استثنایی و ارتباطات صنعتی ارزشمند را تنها با 1595 دلار دریافت کنید. در تاریخ 1 تا 3 اکتبر در شهر نیویورک برای تاکتیک‌های متخصص، بهترین شیوه‌ها و استراتژی‌ها به ما بپیوندید تا به شما در سازگاری و موفقیت در دنیای همیشه در حال تغییر دیجیتال […]
  • تویتر یک رکورد جدید توییت در هر ثانیه در ژاپن ثبت کرد، خوشحال است که هیچ کس متوجه نشد رکورد جهانی فعالیت توییتر در آینده ای قابل پیش بینی در ژاپن باقی خواهد ماند. توییتر اواخر روز جمعه اعلام کرد که در 3 آگوست، کاربران ژاپنی توییتر در طول نمایش فیلمی به نام قلعه در آسمان به اوج 143199 توییت در ثانیه (TPS) رسیدند. اگر آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که همان فیلم […]
  • گوگل می‌گوید 20 درصد زمان هنوز بخش اصلی فرهنگ شرکت است
    همانطور که مشخص شد، شایعات مربوط به نابودی زمان 20 درصدی گوگل بسیار اغراق‌آمیز شده است. . یکی از سخنگویان گوگل امروز تایید کرد که کارمندان هنوز تشویق می شوند تا ایده هایی را دنبال کنند که ممکن است خارج از محدوده کاری معمولی آنها باشد، یا چیزی که معمولا به عنوان “زمان 20% گوگل” شناخته می شود. داستانی در اوایل امروز از Quartz.com […]
  • ICANN طرح Google برای جستجوی بدون نقطه دامنه سطح بالا را رد کرد
    Google ممکن است همچنان مالک دامنه سطح بالای .search عمومی (gTLD) باشد، اما برنده شد نمی توان آن را به عنوان یک دامنه بدون نقطه کار کرد. ICANN این هفته با استناد به “خطرات امنیتی و ثبات فعلی” که در مطالعات قبلی در مورد دامنه های بدون نقطه شناسایی شده است، حکم داد که دامنه های بدون نقطه ممنوع هستند. این تصمیم توصیه‌های قبلی را تأیید می‌کند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *