اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • جان استوارت از شوی روزانه گوگل را بر سر تحقیقات استراق سمع وای فای می شکند

    Google نمی‌خواهد اطلاعات را فاش کند؟ چرا آن را در +Google پست نمی کنید؟ این یکی از چندین زینگری بود که جان استوارت مجری برنامه Daily Show داشت که چگونه کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده می خواهد گوگل را به دلیل همکاری نکردن در تحقیقات مربوط به استراق سمع وای فای که توسط خودروهای Google Street View انجام می شود جریمه کند. پس از تماشای خلاصه ای از […]

  • Phil Mui، مدیر محصول گروه Google Analytics، Heads To Acxiom

    امروز صبح شرکت Acxiom اعلام کرد که دکتر فیل موی به عنوان مدیر ارشد تولید و مهندسی به این شرکت خواهد پیوست. Acxiom (NASDAQ:ACXM) یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی و فناوری است که مدیریت مخاطب، شخصی سازی تجربیات مصرف کننده و ایجاد روابط با مشتری را ارائه می دهد. در نقش جدید خود، فیل موی هدایت استراتژیک، توسعه و مدیریت Acxiom […]

    را بر عهده خواهد داشت

  • Beyond the Majors: Meet The Local-Mobile Ad Networks

    موقعیت و تحرک در لگن به هم متصل می‌شوند. پس از همه، شما به معنای واقعی کلمه از گوشی هوشمند خود برای حرکت در دنیای فیزیکی استفاده می کنید. همچنین مجموعه ای از شواهد در حال ظهور وجود دارد که نشان می دهد کاربران تلفن همراه به خوبی به تبلیغات با محتوای محلی و پیام رسانی پاسخ می دهند. در واقع، بیشتر تبلیغات بومی‌سازی شده بهتر از تبلیغات «عمومی»، به‌ویژه در دستگاه‌های تلفن همراه عمل می‌کنند. طبق سال 2011 […]

  • فیس بوک برنامه توسعه دهنده بازاریابی ترجیحی جدید را راه اندازی کرد

    تعداد برنامه‌های توسعه‌دهنده فیس‌بوک به لطف تلاش‌های یکپارچه‌سازی و بهبود در حال کاهش است. در گذشته فیس بوک چندین برنامه داشت که به توسعه دهندگان کمک می کرد تا برنامه ها، پلاگین ها را بسازند و تبلیغات را برای کمپین های فیس بوک مدیریت کنند. حرکت رو به جلو تنها برنامه ای که باقی خواهد ماند، برنامه توسعه دهنده بازاریابی ترجیحی است. این برنامه جدید مشاور توسعه دهنده ترجیحی قبلی […]

    را ترکیب می کند

  • فیس بوک اقدام جدیدی را برای اندازه گیری تبلیغات اعلام می کند

    ردیابی اقدام جدید برای تبلیغات فیس بوک در هفته های آینده ارائه می شود. به عبارت ساده، ردیابی دلارهای تبلیغات فیس بوک خود در اکوسیستم فیس بوک بسیار آسان تر خواهد شد. طیف وسیع تری از اقداماتی که در خود فیس بوک انجام می شود اکنون قابل ردیابی هستند. اکنون کاربران می توانند تبلیغات را با اقدامات زیر بهینه کنند: صفحه […]

  • بینش های مهم دانشگاه می تواند در مورد بازاریابی آنلاین به ما آموزش دهد

    برای بسیاری از ما که در دنیای پرهیجان بازاریابی آنلاین کار می کنیم، کار محققان دانشگاهی، ارائه شده در مقالات خشک و غالباً مستطیل با هزاران استناد و تفکرات علمی تقریباً به اندازه یک فرو رفتن عمیق در ترکیبات شیمیایی جالب است. یک قرص خواب اما مهم است که به یاد داشته باشید که برخی از […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *