اعلانیه

روز بازاریابی: 18 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 7 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 18 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • کمپین “Fix In Six” Lowe برنده جایزه تبلیغات O’TooleBox شد
    شب گذشته، خرده فروش لوازم خانگی Lowe’s جایزه O’TooleBox را برای “Fix in Six” دریافت کرد. ” کمپین تاک. کمپین Lowe که توسط BBDO نیویورک ایجاد شد، به این سوال پاسخ داد: «چگونه می‌توانیم به مردم کمک کنیم خانه‌هایشان را تنها در شش ثانیه بهبود بخشند؟» Lowe’s الهام بخش این کمپین را در وب سایت Vine Fix in Six توضیح داد: در […]
  • موتورولا، ال‌جی، اولین برندهای فسیلی اندروید ور را راه‌اندازی می‌کنند
    کمی پس از اینکه گوگل امروز صبح اندروید ویر را معرفی کرد، موتورولا، فسیل و ال‌جی اعلامیه‌های مرتبط خود را منتشر کردند. Engadget گزارش می دهد که “G Watch” ال جی (احتمالاً برای گوگل) سه ماهه آینده وارد بازار خواهد شد و قیمت بسیار بالایی دارد. موتورولا که به تازگی توسط گوگل به لنوو فروخته شده است، ساعتی به نام Motorola 360 را عرضه می کند (ویدئوی زیر را ببینید). […]
  • %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20Google%20Analytics%20%D8%A7%D8%B2%20Narrative%20Science%20%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF
    %D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C%20%D8%AA%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D9%87%20%D9%88%20%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%20Narrative%20Science%D8%8C%20Quill%20Engage%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%8C%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20Google%20Analytics%20%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B3%D8%A8%DA%A9%20%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.%20%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20%D9%87%D8%A7.%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%20%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1%20%D9%88%20%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%88%D8%A8%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B2″ quill engage>
  • Android Wear: Google ساعت هوشمند را معرفی کرد
    گوگل امروز «Android wear» را معرفی کرد. در حالی که این می تواند طیف وسیعی از پوشیدنی ها را امکان پذیر کند (و احتمالاً در آینده خواهد بود)، آنچه شرکت در دو ویدیو پیش نمایش داده بود ساعت های هوشمند بود. به نظر می رسد تجربه کاربر بر اساس ترکیبی از اعلان های Google Now و جستجوی صوتی (“OK Google”) است. همچنین یک پیش‌نمایش توسعه‌دهنده در حال انجام است […]
  • CMO Chevy: سنتی برای ساخت برند. دیجیتالی برای رسیدن به خریداران؛
    زمانی که اکثر آمریکایی‌ها فقط هر سه تا شش سال یکبار آماده خرید خودرو هستند، اجرای تبلیغات در تلویزیون یا رسانه‌های سنتی که به خرید فوری فشار می‌آورند، تا حد زیادی «لحن» است. ناشنوا» برای مخاطبی که آماده شنیدن نیست. رسانه های دیجیتال را به عنوان راه حل وارد کنید. دیجیتال، برخلاف رسانه های پخش و سنتی، به بازاریابان اجازه می دهد تا به […]
  • برسند

  • Google ابزارهای جدیدی از جمله یکپارچه سازی کامل Google Analytics را برای AdMob منتشر می کند
    امروز، Google ویژگی های جدیدی را برای پلتفرم تبلیغات موبایل AdMob خود در کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سانفرانسیسکو اعلام خواهد کرد. ویژگی‌های جدید توسط Google Analytics و Google Tag Manager ارائه می‌شوند. به‌جای دسترسی به AdMob و Analytics از رابط‌های جداگانه، توسعه‌دهندگان برنامه اکنون می‌توانند گزارش عملکرد را از صفحه اصلی AdMob دریافت کنند […]
  • محتوای میکرو، Maxi Effect — چگونگی تغییر به سمت محتوای بصری بر بازاریابان تاثیر می گذارد
    به نظر می رسد که کلمات نوشته شده حداقل در فضای آنلاین در حال کاهش است. مقالات و مقالات سفید به پست های وبلاگ و به روز رسانی وضعیت تبدیل شده اند. هشتگ ها، کلمات اختصاری و شکلک ها به معنای جملات هستند. OTP، BRB، LMK، خوب است؟ چقدر می توانید پایین بروید؟ در یک یا دو سال، 140 کاراکتر — یک خسیس […]
  • توئیت ها را فقط از حساب های توییتر مورد علاقه خود با تست “افرادی دوست داشتنی” مصرف کنید
    در حالی که توییتر همیشه پشت جریان فیلتر نشده توییتر ایستاده است، آزمایش کنندگان اکنون به یک ویژگی جدید دسترسی دارند. با نام “افرادی دوست داشتنی” این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا در یک جدول زمانی جداگانه، برگه‌های نزدیک‌تری را در حساب‌هایی که برایشان ارزش قائل هستند، نگه دارند. مانند لیست توییتر، کاربران را می توان با ضربه زدن روی نماد ستاره در […]
  • خود اضافه کرد

  • Yahoo Has 500 کار بر روی موبایل، 5 تا 10 برابر بیشتر از گذشته
    شرط‌بندی بزرگ یاهو روی موبایل، تا حدی که تعداد کسانی که با موبایل کار می‌کنند به 500 نفر افزایش یافته است – 5 به 10 برابر افزایش نسبت به قبل از اینکه ماریسا مایر به عنوان مدیر عامل شرکت شود. این ارقام، همراه با نکات مهم دیگری که قبلاً شنیده شده بود، بخشی از گفتگوی کلیدی با مایر در کنفرانس 4A’s Transformation – سالانه […]
  • بود.

  • وبلاگ زنده: آژانس های تبلیغاتی به عنوان محتوا سازندگان
    اگر بازاریابی محتوا تبلیغات جدید است، آژانس های تبلیغاتی نیز تولیدکنندگان محتوای جدید هستند. بنابراین روند تولید محتوا چگونه پیش می رود؟ جاستین اسمیت، مدیرعامل گروه رسانه ای بلومبرگ، امروز به شرکت کنندگان در کنفرانس 4A’s Transformation – گردهمایی سالانه انجمن آژانس های تبلیغاتی آمریکا – گفت: بازاریابی محتوا در حال تبدیل شدن به آینده تبلیغات است. به عنوان […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *