از سرزمین بازاریابی:
- گزارش: تنها 45 درصد از 100 خرده فروش برتر اینترنتی از سیستم های مدیریت برچسب استفاده می کنند
گروه مشاوره لیما و شرکت حسابرسی برچسب ObservePoint 100 شرکت برتر خردهفروش اینترنتی در سال 2012 را ممیزی کرد تا بررسی کند که چگونه خردهفروشان سیستمهای مدیریت برچسب را به کار میبرند و ارتباط بین زمان بارگذاری سایت و سربار سایت را تعیین میکند. بر اساس این گزارش، تنها 45 درصد از سایت ها از سیستم مدیریت برچسب استفاده می کردند. برای انجام حسابرسی، تقریباً […] - Google Shares Crack $1000 Barrier
بسیاری از افراد دارای سهام گوگل احتمالا امروز صبح احساس ثروتمندی می کنند. سهام به تازگی آستانه 1000 دلاری را که مدت ها پیش بینی می شد شکسته است. این بر اساس برخی گزارش های بسیار صعودی توسط تحلیلگران سرمایه گذاری و سه ماهه تقریباً 15 میلیارد دلاری گوگل است که دیروز اعلام شد. اکنون سؤال این است که آیا GOOG می تواند بسیار بالاتر برود یا این […] - ویرایش در حین حرکت: ویرایش پست و نظر فیس بوک همراه با کامنت گذاری عکس به دستگاه های iOS منتقل می شود
در نهایت فیس بوک اکنون به کاربران iOS اجازه می دهد تا با تصحیح خودکار مقابله کنند. جدیدترین آپدیت iOS فیس بوک (6.6) اکنون به کاربران iOS اجازه می دهد تا پست ها و نظرات خود را در برنامه فیس بوک تغییر دهند. کاربران همچنین میتوانند تمام تغییرات ایجاد شده در برنامه را مشاهده کنند — و مشکلی که […] - Pew: مالکیت تبلت و E-Reader ایالات متحده اکنون به 43 درصد رسیده است
امروز صبح، مرکز تحقیقات Pew داده های نظرسنجی جدیدی را در مورد تبلت و E منتشر کرد. -مالکیت خواننده در ایالات متحده پیش از این، این سازمان گفته بود که مالکیت تبلت آمریکایی در میان بزرگسالان 34 درصد است. داده های نظرسنجی منتشر شده امروز نشان می دهد که 43 درصد از آمریکایی های بالای 16 سال دارای تبلت یا کتابخوان الکترونیکی (یا هر دو) هستند. […] - خرید تبلیغات برنامهای: یک تاکتیکی Primer
چند ماه پیش، چهار مرحله استراتژیک تبلیغات نمایشی ناب را پوشش دادیم. مرحله اول شامل تنظیم آزمایشها یا آزمایشهای اولیه است، به این معنی که تاکتیکهای کمپین اولیه خود را انتخاب کنید تا بعداً مشاهده کنید که کدام یک بیشترین پتانسیل را برای بهینهسازی و مقیاسبندی بیشتر نشان میدهند. این آغازگر بیشتر تاکتیک های مبارزات انتخاباتی را پوشش می دهد […] - نحوه استفاده از جستجوی سایت برای به دست آوردن اطلاعات کلیدواژه در یک جهان (ارائه نشده)
ارائه نشده تمام چیزی است که این روزها همه در مورد آن صحبت می کنند – البته خوب دلیل. به نظر من گروگان نگه داشتن داده ها و وادار کردن کاربران به خرید تبلیغات برای دیدن آن، استخر بسیار کثیفی است. اکثر مشتریان من نمیتوانند پول صرف کنند تا دادهها را جمعآوری کنند، بنابراین ما مجبور شدیم خلاقانه […] - راهنمای یک بازاریاب برای هدف گذاری شناسه کاربر — قسمت 2: درک Android ID و آینده شناسههای کاربری موبایل
از زمانی که اولین مقاله از این مجموعه دو قسمتی را نوشتم، موارد زیادی در مورد استفاده از شناسههای کاربری موبایل – بهویژه شناسه اندروید، که عموم مردم هستند، آشکار شد. در مقایسه با اپل UDID و IDFA که بسیار تبلیغ شده است، اطلاعات کمی دارد. در بسته شدن این سری هدف گذاری شناسه کاربری، به […] - Google سه ماهه 3 2013 با 14.89 میلیارد دلار اما CPC می زند , Motorola Down
Google امروز درآمد و درآمد سه ماهه سوم خود را گزارش کرد. مجموع درآمدهای تلفیقی (از جمله موتورولا) 14.89 میلیارد دلار بود که بیش از برآوردهای تحلیلگران مالی بود. کل درآمدها نسبت به سه ماهه گذشته 6 درصد و در مقایسه با سال 2012 12 درصد رشد داشته است. در اینجا درآمدها و بخش های برجسته آورده شده است: سایت های Google 9.39 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده اند، یعنی 68 درصد از کل بخش Google […]
است
می پردازیم
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
مشکلات تجاری
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.