اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 16 نوامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • قوانین API توییتر، سرویس گیرنده Windows 8 Tweetro را مجبور به شاتر برنامه رایگان و Go Paid می کند

    Tweetro، یک کلاینت رایگان محبوب توییتر برای ویندوز 8، نسخه رایگان خود را خاموش می کند و روی نسخه پولی کار می کند – آخرین قسمت از تغییرات اخیر API توییتر که بر جامعه توسعه دهندگان آن تأثیر می گذارد. Tweetro اخیراً با محدودیت توکن 100000 کاربر توییتر مواجه شد و به طور موقت برنامه خود را از فروشگاه ویندوز خارج کرد تا در انتظار […]

  • Biz Marketing: Get Big (Data) or Go Home & This Isn’t Your Dad #Twitter

    این هفته در بازاریابی تحت سلطه راهپیمایی شرکت‌های کلان داده و تغییرات موفقیت‌آمیز در توییتر بود. #crushingit این … بازاریابی بیز است. Outbrain انتظار 25% درآمد را دارد زیرا بازاریابان محتوای هرزنامه را قطع می کند Outbrain از سایت های خاصی که از شبکه خارج شده اند نام نمی برد. در عوض، به […]

    اشاره کرد

  • عنوان

  • Article Marketers: آیا می دانید طول مناسب برای مقالات با عملکرد خوب چیست؟

    مکالمه بسیار جالبی در داخل Warrior Forum در جریان است که در مورد طول “مناسب” مقاله ای که برای اهداف بازاریابی مقاله استفاده می شود بحث می کند. موضوع با پوستر اصلی شروع شد که پیوندی به پی دی اف را به اشتراک گذاشت که توسط EzineArticles.com به صورت آنلاین قرار داده شد. در داخل پی دی اف، کارکنان EzineArticles نوشتند: یک مقاله 500 کلمه ای همیشه بهتر از مقاله 1000 کلمه ای عمل می کند؟ […]

  • Google AdSense واحد تبلیغات نیم صفحه جدید به اندازه 300×600 را اضافه می کند

    Google از اضافه شدن یک واحد تبلیغاتی جدید، بزرگترین واحد تبلیغاتی تا به امروز، با اندازه 300×600 پیکسل خبر داد. واحد تبلیغات جدید معمولاً به عنوان یک واحد نیم صفحه نامیده می شود که گوگل آن را واحدهای تبلیغاتی “برند دوستانه” می نامد. گوگل اعلام کرد که این اندازه تبلیغ یکی از “برترین درخواست های ناشران” در سال گذشته است. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *