اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Pinterest Skimlinks را حذف می‌کند، ممکن است تبلیغات را امتحان کند. می‌گوید مسائل حق چاپ هنوز مشکل مهمی نیست

    Pinterest استفاده از Skimlinks را برای کسب درآمد از برخی از «پین‌هایی» که کاربرانش در سایت منتشر می‌کردند متوقف کرده است و در اخبار دیگر، این شرکت همچنین می‌گوید که مسائل مربوط به حق نسخه‌برداری تا به امروز «مسئله مهمی» نبوده است. بن سیلبرمن، مدیرعامل پینترست، این هفته (بعضی‌ها می‌گویند «بالاخره») کمی سر و صدا کرده است و […]

  • 8 روش عالی برای استفاده از کدهای QR برای بازاریابی

    کدهای QR (پاسخ سریع) یک ابزار بازاریابی موبایلی عالی هستند و اکنون به معنای واقعی کلمه در همه جا ظاهر می شوند. امروزه برخی از روش‌های استفاده از کدهای QR بسیار منطقی هستند، مانند کارت ویزیت، بنابراین افراد می‌توانند اطلاعات شما را به جای تایپ همه آن‌ها اسکن کنند. و سپس قرار دادن مقداری QR […]

  • با msnNOW، سایت جدید “شکستن روند اجتماعی” مایکروسافت

    شب گذشته مایکروسافت msnNOW را معرفی کرد، سرویسی که محتوا را پیرامون موضوعات پرطرفدار جمع‌آوری می‌کند. msnNOW به کاربران این امکان را می‌دهد تا با نمایش تعداد سهم برای هر موضوع پرطرفدار، داغ‌ترین روندها را انتخاب کنند. به غیر از حضور وب در now.msn.com، کاربران می‌توانند با اپلیکیشن فیسبوک و سایت موبایل msnNOW تعامل داشته باشند. چیست؟ یکی از […]

  • گزارش: برخی از برندها جدول زمانی فیس بوک را در این ماه دریافت خواهند کرد

    بر اساس یک گزارش جدید، برخی از شرکت‌های آمریکایی دارای صفحات فیس‌بوک در پایان این ماه می‌توانند از رابط جدید تایم لاین فیس‌بوک استفاده کنند. Ad Age گزارش می دهد که فیس بوک تایم لاین را برای صفحات تجاری/برندها در جریان کنفرانس fMC خود در شهر نیویورک در 29 فوریه راه اندازی خواهد کرد. FMC اولین رویداد فیس بوک است که […]

    طراحی شده است

  • کاربران پیشنهادی +Google روزانه 10000 دنبال کننده جدید دریافت می کنند، اما آیا واقعی هستند؟

    دو تیم NBA با صفحات مارک Google+‎ از زمان اضافه شدن به لیست کاربران پیشنهادی رسمی Google، روزانه حدود 10000 دنبال کننده/دایره‌بند جدید اضافه می‌کنند. فهرست کاربران پیشنهادی در طول فرآیند ثبت‌نام به کاربران جدید +Google نشان داده می‌شود، و همچنین می‌تواند توسط کاربران فعلی در این URL مشاهده شود: plus.google.com/getstarted/follow. در حال حاضر، گوگل […]

    را پیشنهاد می کند

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

رسانه های اجتماعی

  • انتخابات، بازی‌های المپیک و پایان جهان: ویدیوی بعدی چه خواهد بود، زائر بازاریابی
  • Pinterest بهتر از Twitter اعضا را نگه می دارد و درگیر می کند، داده ها نشان می دهد (انحصاری)، VentureBeat
  • «پین کردن» باید بزرگتر از «دوست داشتن» شود، وب بخوانید/نوشتن
  • 5 روش برای بدست آوردن کامل شرکت با رسانه های اجتماعی، www.socialmediaexaminer.com
  • اشتراک‌گذاری داخلی عکس فلیکر در تابستان امسال به سیستم عامل مک می‌آید!، بلاگ فلیکر
  • نظر: پنج راز کلیدی وفاداری اجتماعی، www.fastcasual.com
  • داستان های موفقیت اولیه : برنامه های تایم لاین و نمودار باز – توسعه دهندگان فیس بوک, developers.facebook.com
  • فیس‌بوک حساب‌ها و نام‌های مستعار تأیید شده را راه‌اندازی می‌کند، TechCrunch
  • برای اشتراک‌گذاری اجتماعی، اپل دوباره به توییتر روی می‌آورد، gigaom.com
  • نسخه جدید توییتر، اکنون برای همه فعال است، وبلاگ رسمی توییتر
  • نمایه +Google خود را در YouTube تبلیغ کنید، سپسextweb.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *