اعلانیه

روز بازاریابی: 16 اکتبر 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 13 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 16 اکتبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • راهنمای سرزمین بازاریابی برای IPO توییتر: حقایق کلیدی، ارقام و سند بایگانی S-1
    نسخه ساده شده Marketing Land از حقایق کلیدی، ارقام درآمد و آمار استفاده برگرفته از بایگانی S-1 Twitter در SEC در اکتبر 2013. پوشش خبری کامل Marketing Land از فرآیند IPO توییتر را همراهی کنید. با بینش و تجزیه و تحلیل در مورد معنای همه آن برای بازاریابان دیجیتال.
  • آیا کمپین Scroogled مایکروسافت کار می کند؟ نه اگر هدف به دست آوردن مصرف کنندگان باشد
    مایکروسافت تقریباً یک سال است که محصولات و خدمات گوگل را با کمپین “Scroogled” خود مورد حمله قرار داده است. آیا این کار می کند؟ Ad Age داستان جالبی دارد و کارشناسان می‌گویند بله، از نظر اثربخشی تبلیغات. اما اگر تبلیغات با وادار کردن مردم به جابجایی موثر ارزیابی شوند، می‌توانم بگویم که پاسخ […]
  • Google ابزار رسانه ای را راه اندازی می کند Website For Journalists
    Google این هفته سایت جدیدی را منتشر کرد که برای رسانه ها و روزنامه نگاران طراحی شده است. سایت جدید مجموعه گسترده‌ای از ابزارهای رسانه‌ای گوگل را ارائه می‌دهد که همگی به طور منظم در یک مکان جمع شده‌اند. به گفته گوگل، این سایت یک نقطه شروع برای بهره گیری از مجموعه ابزارهای دیجیتال گوگل است که می تواند جمع آوری اخبار و انتشار اخبار را در سراسر […]
  • نمایش جستجوی جدید است: نبردی آشنا با تقلب
    بسیاری از صاحب نظران صنعت، معیارهای «کلیک‌های نامعتبر» و «نرخ کلیک‌های نامعتبر» را در AdWords اضافه کرد. که باعث بینش در مورد حجم کلاهبرداری موثر بر جستجو شد. نزدیک به ده سال بعد سریع به جلو بروید، و ممکن است به نظر برسد که تاریخ دوباره در حال تکرار است – تقلب کلیکی به نمایشگر حمله می کند. در واقع تقلب […]
  • است

  • Twitter Amended S-1: بیش از 70 درصد از درآمد حاصل از موبایل
    تویتر فرم S-1 خود را در 3 اکتبر منتشر کرد. در آن سند، شرکت درآمد کمتر از 317 میلیون دلار در سال 2012 و درآمد کمی کمتر از 254 میلیون دلار برای شش ماه اول سال 2013 گزارش کرد. امروز بعد از ظهر توییتر S-1 خود را اصلاح کرد تا درآمد تقریباً 168 میلیون دلاری سه ماهه سوم را منعکس کند. بنابراین برای نه نفر اول […]
  • درآمدهای سه ماهه سوم 2013 یاهو فقط انتظارات را شکست داد، فروش تبلیغات افزایش یافت اما قیمت ها کاهش یافت
    یاهو امروز درآمد سه ماهه اول سال 2013 خود را گزارش کرد. درآمد GAAP 1.4 میلیارد دلار و 1.08 میلیارد دلار بدون احتساب هزینه های جذب ترافیک و درآمد هر سهم 0.34 دلار برای سه ماهه. تمام آمارهای سود نسبت به سه ماهه سوم 2012 کاهش یافته بود.
  • Mayer: یاهو از 800 میلیون کاربر عبور کرده و “دو سال کاهش ترافیک را پاک کرده است”
    ترافیک جهانی به دارایی های یاهو افزایش یافته است. ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو، آمار ترافیک را در جریان تماس امروز سه ماهه سوم امسال فاش کرد و گفت که «سرعت محصول و افزایش تعامل یاهو به طور موثر کاهش ترافیک دو ساله را پاک کرد. ” او دو نمودار جداگانه به اشتراک گذاشت، یکی برای […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *