اعلانیه

روز بازاریابی: 15 فوریه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • معرفی Inbound.org: اخبار انتخاب شده توسط جامعه برای بازاریابان

    در اواخر هفته گذشته رند فیشکین از SEOmoz و دارمش شاه از Hubspot برای راه‌اندازی سایتی شبیه به اخبار هکر به نام Inbound.org با یکدیگر همکاری کردند. به گفته این سایت، «هدف Inbound.org جلوگیری از بی توجهی محتوای عالی دنیای بازاریابی ورودی است. جامعه شگفت انگیزی از وبلاگ نویسان، بازاریابان و علاقه مندان به کانال های غیر پولی مانند سئو، اجتماعی […]

    وجود دارد

  • اپل شرکتی است که به ندرت محصولات خود را تخفیف می دهد. در مورد iAd که بار دیگر قیمت ها را برای جذب تبلیغ کنندگان کاهش می دهد، اینطور نیست. طبق گفته AdAge، حداقل هزینه تبلیغاتی جدید iAd از 500,000 دلار به 100,000 دلار کاهش می یابد. زمانی که این پلتفرم دو سال پیش راه اندازی شد، قیمت آن از یک میلیون دلار شروع شد. iAd اپل محصول […] بود
  • Google+ در حلقه‌ها بهبود می‌یابد و یافتن دیگران را آسان‌تر می‌کند

    یکی از ویژگی‌های محرک Google+‎ محصول حلقه‌ها بوده است. تعداد انگشت شماری از پیشرفت ها در حال گسترش هستند تا به کاربران کمک کنند تا اتصالات خود را سفارشی کنند. Sean Purcell، مدیر محصول Google، بهبودهایی را در نحوه عملکرد حلقه‌ها و راه‌های اضافی برای کشف سایر کاربران و مارک‌ها اعلام کرد. افزایش دایره با افزایش تعداد کاربران +Google […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • صفحات موقعیت مکانی فیس بوک دکمه های «افزودن به نقشه» را دریافت کنید، www.allfacebook.com
  • مراحل ساده برای یک نمایه کامل لینکدین، blog.linkedin.com
  • رسانه های اجتماعی برای عاشقان: درس هایی در صدای برند، BruceClay. com
  • کانال های StumbleUpon: کدام برندهای رسانه ای خوب عمل می کنند؟، www .adamsherk.com
  • چیز بعدی برای StumbleUpon، www.stumbleupon.com
  • 7 نکته فوق العاده توییتر برای استفاده امروز، کوچک روندهای تجاری
  • Chirpify پرداخت‌های بی‌وقفه توییتر را تسهیل می‌کند، pandodaily.com
  • صفحات فرود برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، www.ioninteractive.com
  • بازاریابی با Pinterest – 7 مدل کسب و کار منحصر به فرد ، www.marketingprofessor.com
  • میکروبلاگ ها از شبکه های اجتماعی در چین پیشی می گیرند، www.emarketer.com
  • بیشتر کاربران مرد Pinterest در بریتانیا نسبت به زنان: infographic, econsultancy.com
  • Simply Measured Leverages Klout برای ارائه تجزیه و تحلیل تأثیرگذار عمیق برای برندها، corp.klout.com
  • A-Z LinkedIn، www.cio.com.au
  • رمزهای رسانه‌های اجتماعی، www.kk.org
  • جلوه جرمی Lin-ernet و رسانه های اجتماعی، www.clickz.asia

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *