اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 14 نوامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • گوگل قرارداد بزرگ دیگری را با فروشگاه های Publicis امضا می کند، اکنون Razorfish And DigitasLBi
    در آستانه امضای قرارداد با Publicis بخش MediaVest، گوگل با تعهدی عظیم از فروشگاه‌های دیجیتال Publicis Razorfish و DigitasLBi، مفهوم پیش‌فرض دیجیتال و توانایی آن در جذب دلارهای برند بزرگ را تقویت کرده است. طبق گفته AdAge که برای اولین بار این داستان را گزارش کرد، ارزش این معامله بیش از 100 میلیون دلار است. […]
  • Pinterest API های جدیدی را برای نمایش موارد پین شده برتر در وب سایت های شریک عرضه می کند
    Pinterest در حال عرضه است مجموعه اولیه API های خود را با تعدادی از شرکت هایی که قبلاً شروع به ارائه پین ​​های محبوب در وب سایت های خود کرده اند، همکاری می کند. طبق این اعلامیه، Pinterest طی هفته‌های آتی چندین API را برای شرکای خود منتشر خواهد کرد، از جمله یک API پین‌های برتر، جستجوی دامنه، پین‌های اخیر و مرتبط. «پین‌ها […]
  • اکنون، “ستاره گذاری” تبلیغات تب تبلیغاتی Gmail آنها را به ایمیل های استاندارد در برگه اصلی تبدیل می کند
    اوایل تابستان امسال، Google تبلیغاتی را در جیمیل معرفی کرد که شبیه به ایمیل‌های معمولی به نظر می‌رسند و با فعال شدن جعبه ورودی، در بالای برگه تبلیغات ظاهر می‌شوند. وقتی روی یکی از این تبلیغات کلیک می کنید، مانند یک پیام ایمیل معمولی باز می شود. اکنون وقتی یکی از این تبلیغات را ستاره‌دار می‌کنید، […]
  • خواهد بود

  • Google با “خریداران در بازار” در AdWords اولین هدف گذاری نمایش مبتنی بر بازگشت سرمایه برای خرید آماده می شوند به جای اینکه کاربران را بر اساس نوع سایت‌هایی که بازدید می‌کنند و علائق نشان داده‌اند، هدف قرار دهد، Google در حال ارائه گزینه‌ای برای تبلیغ‌کنندگان است تا فقط به آن دسته از مصرف‌کنندگان دسترسی پیدا کنند که به نظر می‌رسد در […]
  • اینجاست اسلایدی که می‌تواند طراحی واکنش‌گرا را از بین ببرد
    طراحی واکنش‌گرا قرار است زندگی همه را آسان‌تر کند: یک بار بسازید و در پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها منتشر کنید. گوگل آن را می پسندد و توصیه می کند زیرا این شرکت فقط باید یک بار برای سایت های واکنش گرا بخزد. اما گوگل همچنین برای سایت های موبایلی که سریع بارگذاری می شوند ارزش قائل است و شروع به مجازات سایت های موبایل کندتر می کند. اسلاید زیر در جستجوی […]
  • ظاهر شد

  • ChargeAds راه حل خودکار جدید به ناشران این امکان را می دهد که در بالای پلتفرم های تبلیغاتی موجود، ویترین بسازند
    ارائه دهنده راه حل تبلیغات آنلاین ChargeAds یک پلتفرم تبلیغاتی نمایش خودکار جدید راه اندازی کرده است که این شرکت ادعا می کند یک ابزار “کلید در دست” برای ناشران است. طبق این اطلاعیه، بازار خصوصی ChargeAds که به تازگی منتشر شده است به ناشران این امکان را می دهد که یک فروشگاه خصوصی یا عمومی در بالای پلتفرم تبلیغاتی موجود یا جریان RTB خود ایجاد کنند و شامل مجموعه ای از […]
  • گزارش: REI بهترین سایت موبایلی را در بین 100 خرده فروش برتر دارد، اپل بدترین است
    در ماه اکتبر، آژانس جستجو، Fortune’s را ارزیابی کرد. 100 برند برتر برای تعیین اینکه آیا و تا چه اندازه توصیه‌های بهترین شیوه‌های موبایل Google را منعکس می‌کنند یا خیر. بر اساس «کارت امتیاز تجربه موبایل» این شرکت بازاریابی جستجو، اکثر برندهای برتر، از جمله خود گوگل، امتیاز چندان خوبی کسب نکردند. آژانس جستجو اکنون با نگاهی مشابه به […]
  • بازگشته است

  • 5 دلیلی که ممکن است کدهای QR آنطور که ما فکر می کنیم مرده نباشند
    اعتراف به اینکه در مورد چیزی اشتباه می کنید، همیشه دشوار است، به خصوص زمانی که شما زمان زیادی را صرف انتقاد علنی علیه آن کرده اند. در این مورد، در حالی که من آنقدر پیش نمی روم که اعتراف کنم که در مورد مرگ کد QR اشتباه می کنم (من چندین ماه پیش در این مورد به صورت شاعرانه صحبت کردم)، […]
  • فرآیندهای قدرت بازاریابی: ردیابی ایمیل تا دلار
    این مقاله دیگری از مجموعه‌ای است که من آن را «فرایندهای قدرت» می‌نامم. فرآیندهای قدرت نه تنها بازاریابان را بهتر می کند، بلکه سهم خود را در نتیجه به طور قابل مشاهده و قابل اندازه گیری نشان می دهد. نرخ‌های باز و نرخ کلیک را نادیده بگیرید اگر یک موضوع در سری Power Process ما وجود دارد این است: نتایج را با دلار اندازه‌گیری کنید. باز […]
  • چگونه در شغل رسانه های اجتماعی خود برای همیشه ضروری باشیم
    اکنون که تنها کمی از سال 2013 باقی مانده است، عادلانه است که می گویند که سال یک پیروزی بزرگ برای بازاریابان رسانه های اجتماعی نبود – حداقل از نظر درک عمومی. تا همین اواخر، برندها برای تقویت کارکنان رسانه های اجتماعی و تمجید از فضایل صرفه جویی در تجارت توییتر، فیس بوک و […]
  • فریاد می زدند.

  • تبلیغات خود-سرویس توییتر عبور از برکه و سر شمالی، افتتاحیه در بریتانیا، ایرلند و کانادا
    تنها یک هفته پس از عمومی شدن، توییتر در حال انجام اقدامات تبلیغاتی بزرگ است. اکنون با توجه به همه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​می‌توانند از پلتفرم سلف‌سرویس برای خرید تبلیغات در شبکه اجتماعی استفاده کنند. قبلاً تبلیغ‌کنندگان ملزم به داشتن رابطه کاری با توییتر بودند، این تغییر دروازه‌ها را برای همه تبلیغ‌کنندگان باز می‌کند. علاوه بر […]
  • خطوط (زمان) تار: عکس‌های جلد Google+ اکنون مات و اندازه کامل شده‌اند
    تا کنون می‌دانیم که Google با آزمایش اندازه‌های عکس روی جلد جدید برای Google+‎ غریبه نیست . امروز نسخه جدیدی با هدف نمایش تصویر کامل (نه فقط یک پیش‌نمایش) و در عین حال نمایش اطلاعات کاربر/صفحه به صورت همزمان وارد شده است. کارتیک ناگاراج، کارمند گوگل، این به‌روزرسانی را در +Google اعلام کرد و همچنین توضیح داد که […]
  • Live @ SMX Social Media Marketing: Social Tools Super Session
    اگر به هر نحوی با رسانه های اجتماعی درگیر هستید، می دانید که ابزارها برای کمک به شما در ساختن بیشتر وقت و منابع شما اما کدام ابزار برای نیازهای شما بهترین است؟ آیا از اتوماسیون، تجزیه و تحلیل و سایر ابزارها نهایت استفاده را می برید؟ در جلسه سوپر ابزارهای اجتماعی در […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *