اعلانیه

روز بازاریابی: 14 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 6 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 14 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • ترافیک مستقیم از فیس بوک می گذرد توسط یک مایل برای تعامل در سایت های خبری

    نباید کسی را متعجب کرد که خوانندگان وب‌سایت‌های خبری که مستقیماً به یک سایت می‌روند به طور قابل‌توجهی وفادارتر از کسانی هستند که از طریق ارجاع از فیس‌بوک یا جستجو می‌آیند. افرادی که URL را تایپ می کنند، روی یک نشانک کلیک می کنند یا از یک سایت خبری به عنوان صفحه اصلی مرورگر خود استفاده می کنند، مطمئناً بیشتر هزینه خواهند کرد […]

  • مطالعه توییتر: عکس‌ها، ویدئوها منجر به بیشترین بازتوییت می‌شوند

    توییت‌هایی که URL عکس یا ویدیو دارند، بیشترین افزایش را در بازتوییت‌ها برای حساب‌های تأیید شده در توییتر دارند. این نکته کلیدی از مطالعه توییتر این هفته است که بیش از دو میلیون توییت ارسال شده در بازه زمانی یک ماهه از حساب های تأیید شده مربوط به تلویزیون، اخبار، رادیو، […]

    را تجزیه و تحلیل کرد.

  • Google Steps Up Wildfire-DoubleClick Social Integration، Wildfire از جذب مشتریان جدید جلوگیری می‌کند

    Google Wildfire را در سال 2012 خریداری کرد. مجموعه بازاریابی اجتماعی Wildfire به کسب و کارها کمک می کند تا فعالیت روزانه محتوای اجتماعی و مدیریت تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند Facebook، Twitter، Google+ و Pinterest را از یک پلت فرم مدیریت کنند. سال گذشته، گوگل شروع به ادغام فناوری Wildfire در پلتفرم بازاریابی دیجیتال DoubleClick کرد. مرحله اولیه ادغام، […]

  • نظرسنجی: مشتریان آماده برای مکان داخلی، بازاریابی

    نظرسنجی جدید مصرف‌کننده توسط ارائه‌دهنده «پلتفرم بازاریابی iBeacon» Swirl، که با خرده‌فروش‌های تخصصی مانند Alexi و Ani و Timberland کار می‌کند، نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان برای مکان‌یابی و بازاریابی در داخل خانه آماده هستند. بنابراین، ترس صنعت و خرده فروش در مورد پذیرش مشتری از ردیابی مکان داخلی ممکن است بیش از حد باشد. درست است که مصرف کنندگان نگران […]

    هستند

  • طراحی تجربه کاربری (UX): وقتی فناوری کاربر است

    در مقاله قبلی خود، 4 نکته که بازاریابان آنلاین باید درباره تجربه کاربری (UX) بدانند، موارد خاصی را ذکر کردم که همه بازاریابان آنلاین، متخصصان UX و حتی طراحان/توسعه دهندگان باید در حین انجام فرآیند طراحی وب سایت به خاطر بسپارند: محتوا. پادشاه است، زمینه ملکه است «قابلیت استفاده» و «تجربه کاربر» یکسان نیستند یافتن پذیری یک […]

  • آیا Houzz بخشی از برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی شما است؟

    با توجه به اینکه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی دائماً در حال تحول است، پیدا کردن شبکه‌هایی که بر روی صنایع خاص تمرکز دارند، تعجب آور نیست. به عنوان مثال، در میان شرکت های بهبود خانه، Houzz و Porch دو شبکه رسانه اجتماعی هستند که به طور خاص بر بهبود خانه و بازسازی خانه تمرکز می کنند. پس از بررسی آمار مخاطبان، به نظر می رسد Houzz محبوب ترین […]

    باشد

  • آیا عایدی ها ضررهای پیش بینی شده مشتری را نسبت به افزایش قیمت آمازون پرایم جبران می کند؟

    آمازون قیمت برنامه وفاداری پرایم را به صورت رایگان و سرگرمی تا 20 دلار در سال افزایش داده است. این مقدار زیادی نیست، اما ممکن است باعث شود تا 10 درصد از مشترکین فعلی (بیش از دو میلیون) لغو یا تمدید نشوند. هزینه برنامه نوآورانه و بسیار موفق برای کاربران آمازون ۷۹ دلار به ازای هر […]

    بوده است

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *