اعلانیه

روز بازاریابی: 14 آگوست 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 20 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 14 آگوست 2013

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • هشدار به تبلیغ کنندگان ویدیو: سازنده AdWare ممنوع شده Sambreel اکنون در حال تزریق تبلیغات در YouTube است

    به نظر می رسد Sambreel، ارائه دهنده بدنام ابزارهای تبلیغاتی مزاحم که همه فکر می کردند لغو شده است، همچنان قوی است. شرکت تجزیه و تحلیل ترافیک وب مستقر در لندن، spider.io، دریافته است که Sambreel که تحت پوشش شرکت هایی به نام Yontoo و Alactro فعالیت می کند، در حال تزریق اسلات های ویدئویی و تبلیغاتی به صفحات یوتیوب است. در تجزیه و تحلیل بیش از 1 میلیارد تبلیغ ویدیویی […]

  • با سایتش پایین است، نیویورک تایمز در توییتر و فیس بوک منتشر می کند، Google+ را نادیده می گیرد

    مراجعه افراد و شرکت‌ها به رسانه‌های اجتماعی در مواقع بحران غیرعادی نیست، اما نیویورک تایمز امروز این کار را با تغییر انجام داد. وب سایت روزنامه (و سیستم ایمیل داخلی) برای چند ساعت آفلاین بود و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، به توییتر روی آورد تا خوانندگان را در مورد […]

  • مایکروسافت، Google سرانجام برنامه رسمی YouTube را برای تلفن های ویندوزی منتشر کردند

    من به هیچ عنوان مایکروسافت و گوگل را BFF نمی‌دانم (همه … سرفه)، اما این دو شرکت در نهایت اختلافات خود را بر سر یوتیوب و تلفن‌های ویندوزی پنهان کردند. همانطور که CNET گزارش می دهد، یک برنامه رسمی YouTube – که توسط مایکروسافت ایجاد شده اما با برکت Google ساخته شده است – اکنون در فروشگاه Windows Phone در دسترس است. […]

  • 3 راز ضروری برای تبدیل شدن به یک CMO برنامه‌نویس

    این روزها دور شدن از اصطلاحات “بازاریابی برنامه ای” و “داده های بزرگ” سخت است. اما CMO امروز واقعاً باید چه چیزی را بداند تا “در دانش” باشد؟ 1. معنای واقعی داده‌های بزرگ و بازاریابی برنامه‌ای چیست و چه کاری انجام نمی‌دهند برای من، مفهوم کلان داده گمراه‌کننده‌ترین است. بازاریابان […]

  • آیا شما باهوش تر از یک ابر رایانه هستید؟ بستگی دارد.

    چه کسی می داند چه چیزی برای مشتریان شما بهتر است؟ شما یا یک الگوریتم کامپیوتر؟ این سوالی است که کلان داده برای بسیاری از بازاریابان ایجاد کرده است. و مانند همه سوالات عالی، پاسخ این است: “این بستگی دارد.” من مدتی با این سوال دست و پنجه نرم کردم، زیرا از هر دو طرف قدردانی می کنم. شکی نیست که ارزش فوق العاده ای می تواند […]

  • در حال حاضر فیس‌بوک به ازای هر کاربر تلفن همراه 0.80 دلار درآمد دارد

    فیس‌بوک تعداد کاربران فعال جدید ویژه کشور را اوایل امروز منتشر کرد. ارقامی برای ایالات متحده و بریتانیا ارائه کرد و گفت که سایر کشورها بنا به صلاحدید خود آنها را آزاد خواهند کرد. آنچه این داده ها نشان می دهد این است که 79 درصد از کاربران فعال روزانه فیس بوک در ایالات متحده تلفن همراه هستند و 83 درصد در بریتانیا تلفن همراه هستند. اینها […]

    هستند

  • Google اولین طرح‌بندی DoubleClick Studio را برای ایجاد رسانه‌های غنی بدون کد و تبلیغات HTML انجام می‌دهد

    امروز، Google DoubleClick Studio Layouts را راه‌اندازی کرد، یک ابزار تولیدی که برای آسان‌تر ساختن و انتشار رسانه‌های غنی و تبلیغات HTML5 طراحی شده است. Layout ها پوسته ای از پیش ساخته شده را ارائه می دهند که به غیر برنامه نویسان امکان می دهد دارایی های تصویر و ویدیوی موجود را به تبلیغات رسانه ای غنی تبدیل کنند. کاربران همچنین می‌توانند دارایی‌های خود را به یک طرح‌بندی HTML5 متصل کنند که در دستگاه‌ها رندر می‌شود، بدون اینکه […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • مدیر عامل شرکت AOL برای اخراج عمومی شرمنده عذرخواهی می کند، Valleywag
  • Google به دادگاه می‌گوید هنگام ارسال پیام به Gmail نمی‌توانید انتظار حفظ حریم خصوصی را داشته باشید – افرادی که به حفظ حریم خصوصی اهمیت می‌دهند نباید از خدمات استفاده کنند، www.consumerwatchdog.org
  • در دعوای حقوقی ادعا شده است که مایکروسافت “اظهاراتی نادرست و گمراه کننده” درباره تبلت Surface RT، TechCrunch
  • صادر کرده است.

  • اپل استارتاپ تلویزیون صفحه دوم Matcha.tv (scoop)، VentureBeat را خریداری کرد.
  • چند میلیارد دلاری کارل ایکان توییت سهام اپل را تقویت می کند, finance.yahoo.com
  • فیس بوک پیتر دنگ نقش ها را به مدیر محصول در اینستاگرام تغییر می دهد، همه چیز D
  • راه اندازی شد: برنامه جدید Digg iOS، Digg Reader برای وب تلفن همراه، و تنظیمات “مشاهده فقط فیدها و پوشه های خوانده نشده”، blog.digg.com
  • خیر، گوگل نگفته است که در جیمیل، وب بعدی
  • حریم خصوصی وجود ندارد.

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *