اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 13 نوامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • دو افزونه مفید برای اندازه گیری موفقیت کمپین ویدیویی

    حتی با ماهیت ناب ویدیوی آنلاین، می‌تواند کانالی عالی برای برندسازی یک محصول یا خدمات در ذهن بینندگان ویدیوی مرتبط باشد. اما، بازاریابان معمولاً اهداف برندسازی و پاسخ مستقیم را دارند. ویدیوی آنلاین می تواند هر دو را به دست آورد – بینندگان را متقاعد کند که به سمت جلو حرکت کنند و درگیر شوند. در چشم انداز ویدیوی دیجیتال امروز ما […]

  • عنوان

  • Google: درخواست های دولت برای حذف محتوا در نیمه اول سال 2012 افزایش یافت

    Google اعلام کرد که تعداد درخواست‌های حذف محتوا توسط دولت‌ها در نیمه اول سال افزایش یافته است. از ژانویه تا ژوئن 2012، 1791 درخواست از سوی مقامات دولتی در سراسر جهان برای حذف 17746 قطعه محتوا، تقریبا دوبرابر دوره شش ماهه قبلی، وجود داشت. در اینجا نمودار نشان دهنده […]

    است

  • ABE رویکردی به بازاریابی محتوا

    بیست سال پیش، الک بالدوین یکی از قدرتمندترین صحنه های تاریخ سینما را هنگامی که به جک لمون گفت: «آن قهوه را… بگذار! و در ادامه توضیح داد که چرا قهوه فقط برای افراد نزدیک است (و خیلی چیزهای دیگر). اگر صحنه گلنگاری گلن راس، الک بالدوین را ندیده اید (که مخصوصا نوشته شده […]

  • با همه بازاریابان اینترنتی تماس می گیریم! بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX Land’s Markketing Land تنها در 3 هفته کوتاه به لاس وگاس می آید. خودتان را در دو روز 100% اختصاص داده شده به بازاریابی رسانه های اجتماعی غوطه ور کنید – این سرمایه گذاری است که از انجام آن در سال 2013 و بعد از آن خوشحال خواهید شد. دلیل آن این است: محتوا: بیش از چهل و پنج مدیر برند و متخصص رسانه های اجتماعی […]

  • عنوان

  • در ماه آوریل، Google+‎ ویژگی محبوب «Hot On Google+» را راه‌اندازی کرد که به کاربران امکان می‌داد محتوای محبوب را از سراسر جامعه ببینند. اواخر ماه گذشته، مقاله‌های «داغ» به‌عنوان «داغ و توصیه‌شده» نمایش داده شدند. «آنچه داغ و توصیه می شود» می تواند ابزار ارزشمندی باشد اگر به درستی استفاده شود. 1+ها، +ها و ردپای اشتراک یک کاربر باید پایه محکمی برای […] ایجاد کند

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

بازاریابی عمومی اینترنتی

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • هنگامی که توییت من اولین زندگی است؟ (یک فاصله آماری مختصر.)، www.seomoz.org
  • 10 دلیلی که صفحه فیس بوک شما خاموش نمی شود، www.ragan.com
  • 25 نکته عجیب رسانه های اجتماعی که احتمالاً نمی دانید، www.simplyzesty.com
  • بهترین ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل کوچک، www.businessesgrow.com
  • آزمون فیس‌بوک نظرات پست‌های صفحه را بیشتر شبیه به افزونه وب می‌کند، از جمله پاسخ‌های درون خطی و الگوریتم رتبه‌بندی، داخل فیس‌بوک
  • پست های نادرست در فیس بوک اعتبار خود را تضعیف می کند، نیویورک تایمز
  • دریافت سریعتر پاسخ ها، www.quora.com
  • چگونه داده های اجتماعی روش ما را تغییر می دهد انجام تجارت، www.zdnet.com
  • آینده رسانه های اجتماعی: بیش از 50 کارشناس پیش بینی های 2013 خود را به اشتراک می گذارند, blogs.sap.com

درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *