اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Subway بیشترین صحبت در مورد برند در فیس بوک است، اما طرفداران گوگو پرشورترین هستند قوی>

    درباره Freshbuzz صحبت کنید: Subway، رستوران ساندویچی تقریباً در همه جا، عنوان بیشترین نام تجاری را در فیس بوک دارد. اما گوگو، شرکتی که خدمات وای فای را در تعداد فزاینده ای از خطوط هوایی به فروش می رساند، پرشورترین طرفداران را دارد. این بر اساس آمار جدیدی از فهرست صفحات طرفداران است که اخیراً داده‌های مربوط به «مردم در مورد […]

    » فیس بوک را اضافه کرده است.

  • تست پیام خصوصی فیسبوک بین صفحات و طرفداران

    قابلیت‌های پیام‌رسانی جدید برای صفحات فیس‌بوک اخیراً ظاهر شده‌اند و تقویت بزرگی برای برندها/شرکت‌ها/سازمان‌ها خواهد بود. در حال حاضر تمام ارتباطات بین صفحات و طرفداران به صورت عمومی از طریق پست ها یا نظرات در صفحه فن انجام می شود. این قابلیت جدید به صفحات این امکان را می دهد که به طور خصوصی به آن دسته از کاربرانی که در حال نظر دادن و ارسال روی دیوار هستند، پاسخ دهند. اینجا […]

    است

  • اینفوگرافیک: کلمه بازاریابی شفاهی چیست؟

    آیا کسی در مورد برند شما صحبت می کند؟ آروم باش. به احتمال زیاد، مثبت است. و آفلاین در حال انجام است. اما اطلاعات وب‌سایت به‌عنوان تأثیرگذار بر تصمیم‌گیری‌ها، پس از تبلیغات دهان به دهان در رتبه دوم قرار دارند. توصیه می خواهید؟ خدمات مشتری خوبی داشته باشید این آمار و موارد دیگر در یک اینفوگرافیک از WOMMA، انجمن بازاریابی دهان از دهان جمع‌آوری شد: اینفوگرافیک را می‌خواهید […]

  • تعداد نسبتاً زیادی از همکاران من در کنفرانس سالانه کارشناسی ارشد بازاریابی اخیر در فونیکس که توسط انجمن تبلیغات ملی برگزار شد، شرکت کردند. به مدت سه روز، بیش از 1700 مدیر، مدیر و بازاریاب سطح C از اکثر برندهای بزرگ شهرستان، و همچنین افرادی از بسیاری از آژانس های تبلیغاتی برتر شبکه، به اشتراک گذاشتند و شجاعانه […]
  • بازی نام: آیا SEM = جستجوی پولی است؟ آیا جستجو + اجتماعی = بازاریابی ورودی است؟

    آیا برای دربر گرفتن فعالیت های بازاریابی جستجو و بازاریابی رسانه های اجتماعی به یک اصطلاح کلی نیاز داریم؟ شاید. اما همانطور که اخیراً دیده ام که افراد مختلف در مورد این موضوع تعجب کرده اند، این من را به یاد فشار سال ها پیش برای یک اصطلاح چتر برای پوشش SEO و جستجوی پولی می اندازد. امروز، ما هنوز در مورد آن اصطلاح، SEM، توافق نداریم. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

برنامه‌ها و پورتال‌ها

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *