اعلانیه

روز بازاریابی: 13 جولای 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 10 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 13 جولای 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Facebook برای شروع چرخش تبلیغات در صفحات استاتیک

    از زمان عرضه اولیه اولیه سهام ناموفق، فیس بوک به شدت روی ایجاد پیشنهادهای تبلیغاتی پیشرفته کار می کند. به گفته Clickz، سنتی ترین شکل تبلیغات فیس بوک، افزودن چرخش به ترکیب خواهد بود. در حال حاضر تبلیغات در یک صفحه ثابت هستند و تا زمانی که کاربر به صفحه دیگری مراجعه نکند، تعویض نمی شوند. این مقدار کمی از […]

    را می سازد

  • تجارت بازاریابی: پیچ توییتر، هشدار Vevo و بی احترامی Bitly

    این هفته در بازاریابی کمی شبیه درس زیست شناسی تکاملی بود. اوضاع به سرعت در حال تغییر است. شیر در حال تعقیب آنتلوپ بیمار در دشت دیجیتال است. بزرگ ها کوچک را می بلعند. موجودات دیجیتالی رنگ های روشن خود را برای دفع شکارچیان چشمک می زنند. و همه می خواهند به اینترنت نزدیک باشند […]

  • مدیر عامل Google پس از بازگشت آهسته Voice به محل کار خود بازگشت

    چند هفته پیش، لری پیج، مدیرعامل Google صدای خود را از دست داد و مجبور شد از سخنرانی‌های عمومی و بسیاری از جلسات داخلی Google خارج شود. رویترز گزارش می دهد که لری پیج پس از بهبود مشکل صدای مرموزش به آرامی به گوگل باز می گردد. اریک اشمیت، رئیس اجرایی، به رویترز گفت که لری پیج […]

    است

  • تجارت موبایل و آینده بازاریابی وابسته

    با توجه به پیش‌بینی‌های مثبت تحلیلگران و محققان صنعت، نادیده گرفتن همه صحبت‌ها در مورد پتانسیل تجارت تلفن همراه دشوار است. این آمار قانع کننده را در نظر بگیرید: تا پایان سال 2012، 115.8 میلیون کاربر تلفن هوشمند در ایالات متحده وجود خواهد داشت و انتظار می رود این تعداد تا سال 2015 به 176.3 میلیون نفر برسد. (از طریق eMarketer) 64 درصد […]

  • پیاده شو از چمن من! توییتر، رسانه بادی سن و سال دنبال کنندگان را راه اندازی کرد

    بیخیال لگد کردن بچه ها از چمنزار. برخی از برندها می خواهند (و نیاز دارند) بچه ها را از لیست فالوورهای توییتر خود دور نگه دارند. این اکنون به لطف همکاری بین توییتر و بادی مدیا امکان پذیر شده است که به هر کسی – نه فقط برندها – با یک حساب توییتر این امکان را می دهد که سن دنبال کنندگان خود را بررسی کنند. برای ساخت آن […]

  • Buried: Digg توسط Betaworks برای کسری از ارزش سابقش خریداری شد

    احساس می‌کنم که دوباره مای اسپیس از سر گرفته شود. به نظر می رسد همین دیروز گوگل قصد داشت دیگ را با قیمت 200 میلیون دلار بخرد. اما نه، امروز شرکت فناوری Betaworks مستقر در نیویورک غول سقوط کرده را با قیمت ناچیز 500000 دلار خریداری می کند. [به‌روزرسانی: Techcrunch گزارش می‌دهد که بخش‌های دیگر Digg جدا شده و فروخته شده است […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • قاضی از شکایت حریم خصوصی فیس بوک فاصله می گیرد، رویترز
  • Dentsu ژاپن برای خرید Aegis از بریتانیا به قیمت حدود 5 میلیارد دلار، نیویورک تایمز
  • مشکل پورتال فیس بوک, econsultancy.com
  • لوگوهای اصلی شرکت های فناوری همه وحشتناک بودند , Gizmodo
  • جلسه سالانه یاهو: هیچ خبری خبری نیست، allthingsd.com
  • Pinterest در فهرست آرزوهای Rakuten، ژاپن آمازون، نیویورک تایمز
  • Shareaholic یک سری 3 میلیون دلاری به رهبری Kepha Partners برای به اشتراک گذاری و تجزیه و تحلیل جمع آوری می کند پلتفرم، TechCrunch
  • دفن کردن دیگ، توسط the Numbers, m.theatlantic.com
  • سهم بازار سه گانه توییتر به عنوان کاهش کل هزینه تبلیغات در ماه می، www.businessinsider.com
  • زاکربرگ می گوید تغییر تلفن همراه است بزرگترین چالش او، بلومبرگ

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • 3 روش ساده اما کم شناخته شده برای دریافت تکرار بیشتر، totalpinterest.com
  • آیا با صفحه کسب و کار لینکدین خود سرنخ ایجاد می کنید؟ ، www.fathomdelivers.com
  • کسب و کارها موفقیت را با پست های تبلیغاتی فیس بوک می بینند، allfacebook.com
  • مدیرعاملی که از اجتماعی شدن می ترسند ضرر بزرگی به سهامداران می کنند، فوربس
  • آیا Edgerank فیسبوک در کل دامنه شما اعمال می شود؟، www.kairaymedia. com
  • منوی کشویی Help Revamps Facebook، مرکز راهنمایی، allfacebook.com
  • شرکت خود را رشد دهید یا در شبکه های اجتماعی فعال باشید رسانه؟، www.twistimage.com
  • داشتن حساب فیس بوک یا توییتر نباید به معنای تعطیلات اجباری کالیفرنیا در صورت شکایت شما باشد اریک گلدمن
  • معرفی توییتر برای نوکیا، وبلاگ رسمی توییتر
  • ساخت حس تجاری رسانه های اجتماعی، www.smh.com.au
  • برخی از صفحات فیس بوک می توانند موقعیت مکانی را به پست ها اضافه کنند، allfacebook.com
  • [اینفوگرافیک] بازاریابی رسانه های اجتماعی فقط درباره 1 متریک نیست!، www.socialbakers.com
  • آیا فیس بوک با پست های سیاسی یواشکی به اعتبار شما آسیب می رساند؟ ، www.zdnet.com
  • بازاریابان در حامیان مالی رسانه های اجتماعی پیشرو هستند، www.emarketer.com
  • کمیت کیفیت: افکاری در مورد تعداد بهینه توییت در روز ، www.prussakov.com
  • تلویزیون اجتماعی: 350 میلیون تعامل تا کنون در سال جاری، عصر تبلیغات
  • سه سال Twitition [اینفوگرافیک]، econsultancy.com
  • بی ترس توسط Digg، Fark Plans Redesign — شاید، Mashable

درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *