اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 13 آگوست 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • App.net، یک رقیب توییتر، 500000 دلار سرمایه جذب می کند

    برخی در جوامع بازاریابی و توسعه‌دهندگان از اخبار آخر هفته مبنی بر اینکه App.net، یک رقیب بالقوه توییتر، بیش از 500000 دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است – نه از سرمایه‌گذاران خطرپذیر، بلکه از کاربران جدیدش، سر و صدا می‌کنند. در حالی که حدود 12 ساعت از پنجره جمع آوری سرمایه خود باقی مانده است، App.net در حال حاضر می گوید که 734,850 دلار از 11,205 حامی جمع آوری کرده است. App.net […]

  • گزارش: مدال آوران فیس بوک المپیک 2012 لندن

    بازی‌های لندن 2012 رسماً به پایان رسید و آمریکایی‌ها با 104 مدال در صدر قرار گرفتند. اما کدام ورزشکاران و کشورها بیشترین موفقیت را در فیس‌بوک داشتند که بازی‌ها رسماً تمام شد؟ Wildfire رشد پایگاه های طرفداران را در سراسر فیس بوک ایجاد و ردیابی کرد تا مشخص شود دقیقا چه کسی برنده طلای فیس بوک شده است. […]

  • URL های زشت ناپدید می شوند! Google+‎ URL‌های Vanity را برای حساب‌های خاص باز می‌کند

    Google+‎ در حال برداشتن اولین گام به سوی تغییر بزرگ و مهمی است که می‌تواند به جذب و فعالیت در شبکه اجتماعی قدیمی کمک کند: URLهای بیهوده/سفارشی. در دسترس بودن محدود، کارمند Google At First Saurabh Sharma این خبر را در +Google اعلام کرد و گفت که URL های بیهوده در ابتدا فقط به صورت محدود در دسترس خواهند بود: در […]

  • Google برای فشار دادن، سایت‌های متهم به نقض حق نسخه‌برداری را مجازات می‌کند

    از این هفته، Google سایت‌هایی را که اغلب متهم به نقض قوانین حق نسخه‌برداری هستند، جریمه می‌کند. در یک پست وبلاگی صبح جمعه، گوگل این تغییر را اینگونه توضیح داد: از هفته آینده، در نظر گرفتن سیگنال جدیدی در رتبه‌بندی خود را آغاز خواهیم کرد: تعداد اعلان‌های معتبر حذف حق نسخه‌برداری که برای هر […]

    دریافت می‌کنیم.

  • 20 صدای عالی رسانه های اجتماعی (و چگونه صدای خود را توسعه دهید)

    در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی همه چیز را به درستی انجام می‌دهید: شما از رئیس‌ها، یک استراتژی برای موفقیت دریافت کرده‌اید، ROI همگی مشخص شده است. اما اگر صدای برند نداشته باشید، هرگز از حالت متوسط ​​به شگفت انگیز نخواهید رسید. ایجاد یک صدای قوی و ثابت، کلید ایجاد یک رابطه واقعی با مخاطبان است. این که آیا شما B2C […]

    هستید

  • برای تقویت موتورولا Mobility Google سرها و دستگاه‌ها را کاهش می‌دهد

    قبل از اینکه گوگل موتورولا موبیلیتی را تصاحب کند، این شرکت از قبل برای رقابت با رقبای خود از جمله ال‌جی، سامسونگ و به‌ویژه اپل تلاش می‌کرد. اکنون در تلاشی برای احیای ثروت (به معنای واقعی کلمه) بخش گوگل، Mountain View 4000 نفر را اخراج می کند و طبق داستانی در نیویورک، خط تولید دستگاه های موتورولا را ساده می کند […]

  • برنامه ارسال شده برای بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX – به ما در لاس وگاس، 5-6 دسامبر بپیوندید

    آیا بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را زنده و نفس می‌کشید؟ هر روز. 24/7. یا تیمی را مدیریت کنید که این کار را انجام می دهد؟ به ما برای بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX بپیوندید، تنها کنفرانس حرفه ای بازاریابی رسانه های اجتماعی که تاکتیک های پیشرفته رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. افزایش طرفداران / دنبال کنندگان تمرکز شما؟ ما جدیدترین تاکتیک ها را داریم. در حال تلاش برای رمزگشایی […]

  • عنوان

  • Demand Side Platforms: Making The most of Your Big Data In Display

    به نظر می‌رسد که داده‌های بزرگ این روزها کلید واژه صنعت ما هستند، و آیا بر اساس انفجار اخیر داده‌ها از نظر رشد، در دسترس بودن و استفاده، جای تعجبی وجود دارد؟ آی‌بی‌ام کار بسیار خوبی در توضیح داده‌های بزرگ انجام می‌دهد و من کسی نیستم که چیز خوبی را به هم بزنم. با توجه به […]

    شرکت

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *