اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 12 نوامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Android در 80 درصد از گوشی های هوشمند عرضه شده در سه ماهه سوم 2013
    ردیاب سخت افزار IDC امروز گزارش داد که سیستم عامل اندروید در 80 درصد از گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم، در سراسر جهان به فروش رسید. محموله های سه ماهه با فروش به مصرف کنندگان یکسان نیست. با این حال از نظر جهت با فروش سازگار است. آیفون با از دست دادن سهم خود در مقایسه با یک سال پیش، کمتر از 13 درصد از کل محموله های گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داد. […]
  • چگونه جدول زمانی سفارشی توییتر می تواند دسترسی توییتر را افزایش دهد Into The Web
    Twitter یک راه جدید برای اجازه دادن به افراد برای مدیریت توییت ها دارد – خطوط زمانی سفارشی توییتر. چرا آن را به این نیاز دارد در حالی که قبلاً یک ابزار قدیمی دیگر برای تنظیم توییت ها، لیست های توییتر، داشت؟ سیستم جدید ممکن است به برندها اجازه دهد تا از توییت‌های تعبیه‌شده بهتر از لیست‌ها استفاده کنند، که به نوبه خود ممکن است توئیتر […]
  • گوگل گلس را می خواهید؟ در وب سایت Google’s Glass ثبت نام کنید تا به لیست اضافه شود
    آیا میل به دریافت Google Glass دارید؟ Google بی سر و صدا فرم جدیدی را در google.com/glass/start/how-to-get-one راه اندازی کرده است تا به ساکنان ایالات متحده اجازه دهد هنگام باز شدن دعوت نامه های Google Glass مطلع شوند. این فرم نام، ایمیل، کشور شما را می‌پرسد (برای تأیید اینکه شما در ایالات متحده هستید)، چرا به Glass علاقه دارید و چگونه می‌خواهید […]
  • تویتر جدول زمانی سفارشی را برای مدیریت توییت در مورد رویدادها و موضوعات اعلام می کند
    امروز، توییتر جدول زمانی سفارشی را برای کمک به کاربران برای کنترل و سازماندهی توییت هایی که در استیم ظاهر می شوند، راه اندازی کرد. کاربران می‌توانند توییت‌هایی را که می‌خواهند در تایم لاین‌های سفارشی خود به‌صورت برنامه‌نویسی از طریق API یا به صورت دستی از طریق TweetDeck انتخاب کنند. برای مثال، یک سازمان‌دهنده رویداد می‌تواند توییت‌های مربوط به آن رویداد را مدیریت کند و حتی آن را جاسازی کند […]
  • Google سرانجام برای جذب بودجه تبلیغات تلویزیونی، دنبال کردن توییتر، فیسبوک، به نیلسن روی آورد
    هر چه چیزها بیشتر تغییر کنند، بیشتر همان طور می مانند نیلسن، شرکت رتبه‌بندی که مدت‌ها به عنوان داور معیارهای مخاطب برای تبلیغ‌کنندگان تلویزیون عمل می‌کرد، شاهد افزایش تقاضا برای خدمات خود برای گزارش‌دهی آنلاین در بین برندها و آژانس‌ها بود. گوگل اجازه نداده است که برچسب‌های گزارش کمپین آنلاین نیلسن در […]
  • قرار داده شود

  • تاکتیک های بازاریابی رسانه های اجتماعی که کار می کنند – هفته آینده در لاس وگاس
    آخرین تاکتیک ها و بهترین شیوه ها را برای فیس بوک، گوگل پلاس، توییتر بیاموزید، پینترست و اینستاگرام. چه در حال مدیریت جوامع برند خود باشید، چه در حال هدایت ترافیک با محتوا یا خرید تبلیغات پولی باشید، بازاریابی رسانه اجتماعی SMX فقط برای شما در نظر گرفته شده است. نگاهی به دستور کار، پر از تکنیک ها و ابزارهای اثبات شده بیندازید. SMX Social Media Marketing توسط […]
  • برنامه ریزی شده است

  • Google Glass برای افزودن ویژگی‌های جستجو و گوش دادن به موسیقی پس از حذف آن در XE11
    وقتی Google به‌روزرسانی XE9 را منتشر کرد، آن را معرفی کرد. یک ویژگی برای جستجوی موسیقی بر اساس گوش دادن به یک آهنگ، شبیه به نحوه کار Shazam. با به‌روزرسانی XE11، گوگل این ویژگی را حذف کرد. Google Glass ویژگی‌های خود را به موسیقی گسترش می‌دهد از نیویورک تایمز گزارش می‌دهد که امروز، Google این […]
  • رسانه‌ها را واقعاً اجتماعی کنیم رسانه های اجتماعی چیست؟ می‌دانم با توجه به عنوان این ستون، سؤال عجیبی است، اما فکر می‌کنم ارزش پرسیدن را دارد. ویکی‌پدیا، آن دایره‌المعارف بزرگ اجتماعی، آن را این‌گونه تعریف می‌کند: رسانه‌های اجتماعی به ابزارهای تعامل بین افراد اشاره دارد که در آن اطلاعات و ایده‌ها را در جوامع و شبکه‌های مجازی ایجاد، به اشتراک می‌گذارند و/یا تبادل می‌کنند. اکنون، این […]
  • است

  • DemandBase کوکی را راه‌اندازی می‌کند -راه حل کمتر B2B Retargeting
    امروزه، پلتفرم هدف‌یابی و شخصی‌سازی آنلاین B2B، DemandBase راه‌حلی را راه‌اندازی می‌کند که به تبلیغ‌کنندگان B2B اجازه می‌دهد تا شرکت‌هایی را که از وب‌سایت‌های آن‌ها بازدید می‌کنند، هدف قرار دهند. بر اساس آدرس IP شرکت، DemandBase شرکتی را که بازدیدکننده وب از آن حضور دارد، شناسایی می‌کند و سپس، بسته به اقداماتی که در سایت انجام می‌دهند، به صورت برنامه‌ریزی مجدد […]
  • Live @ SMX Social Media Marketing: Social For The Sale & ROI
    شما ممکن است از طریق کانال های رسانه های اجتماعی دسترسی و تعامل عالی با مشتریان خود داشته باشید – اما آیا از رسانه های اجتماعی برای کمک به انتقال محصول استفاده می کنید؟ Social For The Sale & ROI در SMX Social Media Marketing در لاس وگاس در تاریخ 20 تا 21 نوامبر، تاکتیک‌ها و داستان‌های موفقیت خاصی را برای تبدیل شبکه‌های اجتماعی به یک کلید […]
  • ارائه می‌دهد.

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تجارت الکترونیک

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *