اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 12 سپتامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • وبلاگ زنده : آیفون 5 اپل با LTE با قیمت 199 دلار عرضه شد

    زنده از سانفرانسیسکو، وبلاگ زنده Marketing Land مربوط به رویداد بزرگ مطبوعاتی اپل است، جایی که آیفون 5 جدید تقریباً به طور قطع به همراه آی پادهای جدید، آیتونز 11 و موارد دیگر معرفی خواهد شد. چگونه می توانیم با اطمینان این حرف را بزنیم؟ خوب، 9to5 Mac صفحاتی را در نتایج جستجوی خود Apple.com مشاهده کرد. در حالی که نمی توانید به […]

    برسید

  • تغییرات الگوریتم Google: پخش وب هفته آینده در DMD، 20 سپتامبر

    Digital Marketing Depot پنج شنبه آینده میزبان یک پخش اینترنتی رایگان خواهد بود، “تغییرات اخیر الگوریتم گوگل: پیگیری پیش بینی های ما برای استراتژی های بازاریابی 2012”. که برخی از تغییرات الگوریتم را بررسی می کند و به سوالاتی که بسیاری از بازاریابان دارند پاسخ می دهد. […]

  • AdWords مناقصه CPA، فرمت جدید تبلیغات موبایل، برای تبلیغ‌کنندگان برنامه را اضافه می‌کند

    Google چندین ویژگی جدید AdWords را منتشر کرده است که به توسعه دهندگان برنامه کمک می کند تا دانلودها از Google Play یا iTunes Store را ارتقا دهند. یکی از تغییرات، گسترش قابلیت Conversion Optimizer به تبلیغ‌کنندگان برنامه‌های خدمات بهتر است، بنابراین آنها می‌توانند یک CPA هدف را به جای پیشنهاد قیمت بر اساس CPC تعیین کنند. سپس Campaign Optimizer از تبدیل تاریخی […]

    استفاده می کند

  • شرکت -بنیانگذار چارلی چیور در Quora خارج است

    چارلی چیور، یکی از بنیانگذاران سایت رو به رشد پرسش و پاسخ Quora، از کارهای روزمره کناره گیری کرده و اکنون فقط یک مشاور شرکت است. همانطور که TechCrunch گزارش می دهد، برنامه های آینده Cheever در حال حاضر ناشناخته است. چیور در سال 2009 پس از ایفای نقش ابزاری در روزهای اولیه فیس بوک، Quora را با آدام دی آنجلو تأسیس کرد. Quora […]

  • تلفن فیسبوک؟ زاکربرگ می گوید: «استراتژی اشتباه».

    شایعه‌ها آمده و رفته و دوباره آمده است که فیس‌بوک گوشی خود را توسعه خواهد داد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک می گوید، اما این ایده برای این شرکت معنی ندارد. زاکربرگ در مصاحبه‌ای امروز در کنفرانس TechCrunch Disrupt به مایک آرینگتون گفت که برای فیس‌بوک کار کردن با دیگران منطقی‌تر از تلاش برای […]

  • زاکربرگ: تبلیغات موبایلی فیس بوک بیشتر از دسکتاپ در فید ادغام می شود

    مطمئناً، فیس‌بوک در حال آزمایش با ادغام تبلیغات خود در فیدهای خبری مردم بوده است. اما در بیشتر موارد، آنها در سمت راست قرار دارند. مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک می گوید، انتظار داشته باشید که در تلفن همراه تغییر کنید. او از مایک آرینگتون، که با زاکربرگ روی صحنه مصاحبه کرد، پرسید که آیا موبایل یک نقطه قوت یا ضعف برای فیس بوک است.

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • مدیر عامل AOL: من با ماریسا مایر صحبت نکرده ام درباره ادغام با یاهو، www.businessinsider.com
  • آمازون، مجبور به جمع آوری مالیات بر فروش، با هدف حفظ مزیت رقابتی خود، نیویورک تایمز
  • اپل بر اساس اعداد: 84 میلیون آی پد، 400 میلیون دستگاه iOS، 350 میلیون آی پاد فروخته شده، news.cnet.com
  • انحصاری: Mayer قرار است میلیاردها Alibaba یاهو را در یک هفته دریافت کند، allthingsd.com
  • خالق توییتر از الهام گرفتن، توسعه فناوری های خود صحبت می کند ، www.dailyillini.com
  • تویتر برای عدم حذف تصاویر به دنبال اعلامیه های DMCA، TechDirt

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • Election2012: مقایسه رسانه های اجتماعی کنوانسیون های DNC و RNC، www. vocus.com
  • 10 راه برای برندهای پیشرو از فیس بوک هوشمندانه برای بازاریابی خود استفاده کنید، www.jeffbullas.com
  • 3 تاکتیک اثبات شده برای افزایش تعامل فیس بوک، www.stepforth. com
  • یک فرد (P) بودن: تعریف موفقیت در Pinterest، www.edelmandigital.com
  • فیس‌بوک از برنامه‌نویسان می‌خواهد که اقدامات گراف باز را با عملکرد مشابه داخلی مرتبط کنند، allfacebook.com
  • چگونه توییت می‌کنید تا دسترسی به محتوا را افزایش دهید و در یک رویداد ارتباط برقرار کنید؟، www.conversationagent.com
  • چگونه رسانه های اجتماعی را کمتر زمان مکش، spinsucks.com
  • NFL در توییتر: هفته 1، وبلاگ رسمی توییتر
  • شبکه های اجتماعی بسیار بیشتر از لایک ها هستند and Followers, Search Engine Journal
  • وضعیت بازاریابی رسانه های اجتماعی 2012، dannybrown.me
  • در سال 1350 یک مکالمه رسانه اجتماعی چه ارزشی دارد، www. blueglass.com
  • چرا Pinterest ماست منجمد است و نه بستنی، MediaPost

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *