اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

    عنوان

  • مردم اکنون بیشتر از مجموع مجله‌های چاپی و روزنامه‌ها وقت خود را با “موبایل” می‌گذرانند

    طبق تجزیه و تحلیل eMarketer از زمان صرف شده با رسانه، تلویزیون و تلفن همراه در مقایسه با سال 2010 دستاوردهای قابل توجهی داشت – با تلویزیون معمولی برنده و همچنان قهرمان. بر اساس داده های ارائه شده، متوسط ​​بزرگسالان آمریکایی حدود 4 ساعت و 34 دقیقه در روز را صرف تماشای تلویزیون می کنند. چندوظیفه ای به عنوان زمان صرف شده مستقل با […]

    محاسبه می شود

  • بزرگترین اشتباهات بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال 2011 که همه در توییتر اتفاق افتاد

    قبلاً برخی از شرکت‌ها و افراد سرشناس می‌توانستند در ملاء عام خرابکاری کنند و همچنان در شهرت کلی خود لطمه‌ای وارد نمی‌کنند. اما رسانه‌های اجتماعی تا حد زیادی این را تغییر می‌دهند: یک اشتباه می‌تواند به معنای توجه و آگاهی جهانی باشد، اما نه آن چیزی که معمولاً شرکت‌ها به دنبال آن هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، تبلیغات […]

  • گزارش: فیس بوک محبوب ترین برنامه اندروید را دارد (غیر از خود مارکت اندروید)

    برنامه اندروید فیس‌بوک محبوب‌ترین برنامه در بازار Android در چندین گروه سنی است … به غیر از خود برنامه Android Market. این بر اساس تحقیقات جدیدی است که امروز از Nielsen انجام شده است که در مورد درصد دارندگان اندرویدی که از یک برنامه در ماه سپتامبر استفاده کرده اند، گزارش می دهد. اپلیکیشن فیسبوک به 80 درصد رسید […]

  • Kindle Fire یک Kindle-Killer است، نه یک iPad Killer – به همین دلیل کار می کند

    نیویورک تایمز امروز با مقاله‌ای منتشر کرد که Kindle Fire را یک بازنده بزرگ نشان می‌داد و به چند متخصص اشاره می‌کرد، شکایات مشتریان و اینکه چگونه با آی‌پد همخوانی ندارد. هرگز در مورد Kindle به عنوان یک جایگزین Kindle صحبت نمی کند، و اینجاست که داستان از Kindle غافل می شود […]

  • در سال 2011 چقدر در مورد رسانه های اجتماعی درست گفتم؟

    راه‌اندازی Marketing Land به خوبی با پایان سال همراه است، زمانی که همه ما تشویق می‌شویم در مورد سالی که اخیراً سپری شده است فکر کنیم و چه درس‌هایی از زندگی می‌توانیم از ۱۲ ماه گذشته بیاموزیم. برای وبلاگ نویسان و مفسران فناوری، به این معنی است که زمان آن فرا رسیده است که برای آینده پیش بینی کنند […]

  • هدف گذاری مجدد از میانگین بازاریابی آنلاین در دوشنبه سایبری بهتر است

    اگر اخیراً شروع به بررسی مجدد هدف‌گیری رفتاری کرده‌اید، تنها نیستید. هدف گذاری مجدد رفتاری بخشی از تجارت الکترونیک است که به سرعت در حال رشد است. طبق مطالعه AudienceScience و DIGIDAY، همانطور که توسط eMarketer در اوایل سال 2011 گزارش شد، تعداد بازاریابان ایالات متحده که از هدف‌یابی مجدد سایت بین ماه می تا دسامبر 2010 استفاده می‌کردند از 17 به 22 درصد افزایش یافت. به […]

  • به سرزمین بازاریابی خوش آمدید!

    این رسمی است. دوره آزمایش بتا ما به پایان رسیده است، و Marketing Land اکنون به طور رسمی باز اعلام شده است! علاوه بر پوشش خبری که قبلاً در مورد بازاریابی اینترنتی انجام داده‌ایم، ستون‌های ما اکنون شروع خواهند شد. ستون‌های زمین بازاریابی به طور خاص، ستون‌هایی در مورد هر یک از این موضوعات از این هفته خواهیم داشت: تجزیه و تحلیل بازاریابی وابسته و بازاریابی […]

  • به‌روزرسانی‌های جدید دکمه توییتر اشتراک‌گذاری از وب‌سایت‌ها را مختل می‌کند

    وقتی هفته گذشته به‌روزرسانی‌های جدید توییتر اعلام شد، به صاحبان وب‌سایت و ناشران اطمینان داده شد: هیچ اقدامی لازم نیست. با این حال، در اینجا متوجه شدیم که دکمه‌های جدید توییتر هنگام استفاده در سایت‌های ما، پارامترهای اضافی را رد نمی‌کنند. ظاهراً همه آنها تحت تأثیر این باگ قرار گرفتند: در ابتدا همه پست‌های ما و […]

  • چرا برای وب سایت ها به دکمه اشتراک فیس بوک واقعی نیاز داریم

    این هفته، فیس بوک دکمه اشتراک برای وب سایت ها را به ما داد. متأسفانه، این دکمه به هیچ کس اجازه نمی دهد که در وب سایت ها مشترک شود، چه رسد به صفحات فیس بوک مرتبط با وب سایت ها. در اینجا مواردی که Subscribe انجام می دهد و نمی کند و چگونه باید تغییر کند، آمده است. اشتراک: نسخه فالو فیسبوک در ماه سپتامبر، فیس بوک مفهوم […]

    را معرفی کرد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • 30 نکته درخشان بازاریابی رسانه های اجتماعی از سال 2011، thecustomercollective.com
  • 8 دلیل برای اینکه باید به یک حساب حرفه ای LinkedIn ارتقا دهید، www.businessinsider .com
  • آیا از قرارداد Gowalla و Facebook خوشحالم ?، راه اندازی
  • مدیریت کمپین فیس بوک برای مشاغل کوچک آسانتر شد، www.socialmediaexplorer.com
  • فیس‌بوک برای برخی، Ticker را جابجا یا حذف می‌کند ، www.zdnet.com
  • پنج دلیل برای اینکه پزشکان باید از رسانه های اجتماعی استفاده کنند ، healthworkscollective.com
  • چه مقدار زمان باید برای رسانه های اجتماعی صرف کنم؟، رسانه های اجتماعی امروز
  • اگر پیوندها را دوست داشته باشید، از آنچه فیس بوک است متنفر خواهید شد انجام دادن برای آنها، thefuturebuzz.com
  • اکثر کاربران فیس بوک تنظیمات حریم خصوصی را نمی دانند، www.emarketer
  • پینبردهای آنلاین – آیا این راه جدیدی برای فیس بوک است؟ ، searchenginewatch.com
  • CRM اجتماعی در عمل: کمک به برندها در ایجاد بینش عمیق مشتری، socialmediatoday.com
  • تله نویز رسانه های اجتماعی، sethgodin.typepad.com
  • روندهای سال 2012: هوش رسانه‌های اجتماعی، socialmediatoday.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *