اعلانیه

روز بازاریابی: 12 آگوست 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 16 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 12 آگوست 2013

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • فیس‌بوک صفحات موبایل فهرست‌های OpenTable و TV
    شام و نمایش را ادغام می‌کنند. فیس بوک در حال معرفی محتوا و ویژگی های جدید به صفحات منتخب تلفن همراه است تا آنها را جذاب تر و مفیدتر کند. این شرکت امروز بعدازظهر گفت که رزرو OpenTable را در صفحات موبایل فیس بوک برای رستوران های آمریکای شمالی ادغام می کند. علاوه بر این، اطلاعات لیست های تلویزیونی در صفحات تلویزیون و فیلم ظاهر می شود. در […]
  • Google Glass کارت‌های جدید Google Now، پشتیبانی هشتگ و کنترل صدا را دریافت می‌کند
    آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار Google برای Google Glass در راه است و شامل پشتیبانی از هشتگ، چند فرمان صوتی جدید، کنترل‌های ویدیویی جدید و چند کارت جدید Google Now. این همان چیزی است که صاحبان Glass به عنوان به‌روزرسانی XE8 می‌شناسند و طی چند روز آینده عرضه می‌شود. کارت‌های Google Now […]
  • Nielsen: اکثر تراکنش های تلفن های هوشمند در خانه اتفاق می افتد
    تلفن های هوشمند و تبلت ها با ایجاد یک محیط چند پلتفرمی پیچیده تر، خریداران و بازاریابان را گیج کرده اند. با این حال، اگر بازاریابان امیدوار بودند که رفتار مصرف‌کننده در نهایت در مورد موارد استفاده کاملاً متمایز – رایانه‌های شخصی برای تجارت الکترونیک، تبلت‌ها برای مرور، تلفن‌های هوشمند برای «در حال حرکت» «ثبات» شود، دقیقاً به این شکل اتفاق نمی‌افتد. رفتارهای کاربر […]
  • گروه های صنعت تبلیغات دیجیتال به ناشران آنلاین: برای استاندارد «قابل مشاهده بودن» تا پایان سال آماده باشید
    رهبران ابتکار ساختن اندازه‌گیری معنادار (3MS) از ناشران آنلاین می‌خواهند تا برای «قابل مشاهده بودن» آماده شوند تا تا پایان سال به ارز جدید در تبلیغات نمایشی تبدیل شوند. باب لیودیس، مدیر عامل و رئیس انجمن ملی تبلیغ‌کنندگان (ANA) در پست جدیدی در وبلاگ دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) […]
  • Twitonomy: بهترین ابزار تحلیل توییتر که تا به حال نشنیده اید
    مدتی است که درباره یک ابزار آنلاین مطلبی ننوشته ام. پس از آن، مدتی می‌گذرد که یکی از این ابزارها به‌اندازه Twitonomy، یک ابزار تحلیلی و نظارتی توییتر که آنقدر خوب است، ظاهر شد و من را تحت تأثیر قرار داد، آنقدر خوب است که خجالت می‌کشم بگویم که تا این اواخر هرگز در مورد آن چیزی نشنیده بودم. Twitonomy یک ابزار مبتنی بر وب است که […]
  • را ارائه می دهد

  • بلک بری برای فروش، آیفون های جدید به فروش می رسد
    بلک بری پرچم سفید را برافراشته است. تمام شد. هیئت مدیره کمیته ویژه ای را برای بررسی «جایگزین های استراتژیک» تشکیل داده است. این بدان معناست که شرکت اساساً برای فروش است. این بیانیه است: بلک بری لیمیتد، یک رهبر جهانی در بازار ارتباطات سیار، امروز اعلام کرد که هیئت مدیره این شرکت کمیته ویژه ای را برای بررسی […]
  • تشکیل داده است.

  • رفع افسانه‌های قابلیت مشاهده وقتی نمایشگر به سمت این معیار جدید حرکت می‌کند متریک
    هنگامی که استراتژی برند شما درست شد، هیچ چیز مهم‌تر و اساسی‌تر از این نیست که مطمئن شوید که مشتریان بالقوه تبلیغات شما را می‌بینند. به همین دلیل است که بحث مشاهده پذیری چنین غوغایی را در بین بازاریابان، آژانس ها و در کل صنعت ایجاد کرده است. طی چند سال گذشته افزایش زیادی در تبلیغات نمایشی وجود داشته است […]
  • محبوبیت می پردازد: اگر یک رای مثبت از قبل وجود داشته باشد، احتمال “لایک” افراد 32% بیشتر است
    به نظر می رسد که کاربران شبکه های اجتماعی ممکن است بیشتر از آنچه شما فکر می کنید مانند گله عمل کنند. انجمن آمریکایی برای پیشرفت علم مطالعه ای را در مورد تأثیرات آرای اجتماعی قبلی بر رفتار کاربر فعلی انجام داد. این مطالعه نشان می‌دهد که رای‌های موجود تأثیر عمیقی بر عملکرد کلی محتوا دارد. آزمون […]
  • چگونه نظرات و تجربیات خوبی دریافت کنیم این اطلاعات کسب‌وکار
    در وب‌سایت شما و سایر مکان‌های وب می‌تواند به بهبود تبدیل کمک کند. نظرات خوب در سایت‌های بررسی مانند Google Maps و Yelp می‌تواند به جذب افراد بیشتری برای بررسی شما و همچنین بهبود تبدیل کمک کند. در این مقاله، من مراحلی را که برای خود و مشتریان طی می کنیم تا تعداد گواهی نامه ها را افزایش دهیم، تشریح خواهم کرد […]
  • مذهبی که حول لایک های فیسبوک ساخته شده است؟
    یک هنرمند هلندی و همکارانش در حال برنامه ریزی برای تبدیل “لایک” فیس بوک به یک مذهب، حداقل به طور خلاصه، و سپس سوزاندن نماد غول پیکر طلایی لایک در محراب در صحرای نوادا در طول Burning Man در اواخر این ماه، در یک رویداد هنری اینستالیشن/پرفورمنس است. پروژه Like4Real توسط هنرمند Dadara از طریق […]
  • راه اندازی شد

  • از حرفه ای ها بیاموزید: ببینید چه کسی در SMX East صحبت می کند
    بیش از 100 نفر از آگاه ترین بازاریاب های اینترنتی جهان در SMX East در سرزمین موتورهای جستجو، 1 اکتبر ارائه خواهند کرد. -3 در شهر نیویورک. شما خواهید آموخت که چه چیزی آنها را موفق می کند، چه چیزی آنها را در شب بیدار نگه می دارد و در سال آینده چه انتظاراتی از بازاریابی دیجیتال داشته باشید. ببین کی داره حرف میزنه بینش و تاکتیک های اثبات شده در دنیای واقعی را دریافت کنید […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • 10 سپتامبر را در تقویم خود بچرخانید رویداد بزرگ آیفون اپل، AllThingsD
  • Google به فیس بوک کمک می کند تا درآمد تبلیغاتی از یاهو و نیویورک تایمز را سرقت کند، Business Insider
  • Google Glass همه چیز را می‌بیند — و این نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی را افزایش می‌دهد، لس آنجلس تایمز
  • درآمد Google Play 67% نسبت به 6 ماه گذشته افزایش یافته است، توسط ژاپن و کره جنوبی، TechCrunch
  • چگونه Foursquare’s Dennis کراولی روایت را برای کیت رابویس از Yelp گم کرد، www.fastcompany.com
  • چگونه Google شیشه، “مغز گوگل” را برای هر کسی که آن را می پوشد به ارمغان می آورد، VentureBeat
  • خبر بد بیشتر برای LivingSocial – خرید بلیط بزرگ کره ای آن طبق گزارش ها برای فروش است، Pando Daily
  • Path API خود را برای 13 شریک جدید، از جمله PicStitch، Strava، WordPress، و Viddy باز می کند ، TechCrunch
  • کمیته اقدام سیاسی در توییتر، MediaPost
  • تویتر برای ارائه IPO آماده می شود، www.usatoday.com
  • روند توئیت های همجنسگرا هراسی خشونت آمیز در فرانسه، www.dailydot.com
  • یاهو ژاپن بانکدار گلدمن ساکس را با افزایش سرعت معامله استخدام می کند، بلومبرگ
  • ترفندهای یاهو برای نام تجاری 18 ساله ضعیف هستند، عصر تبلیغات

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *