اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 11 اکتبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • سؤالات متداول: همه چیز درباره تبلیغات جدید «تأیید مشترک» Google

    در 11 نوامبر، Google استفاده از “تأییدات اشتراک‌گذاری شده” را در تبلیغات گسترش می‌دهد، جایی که می‌توان از تصاویر افراد و چیزهایی که دوست دارند، نظر می‌دهند، رتبه‌بندی می‌کنند یا از طریق شبکه اجتماعی +Google مرور کرده‌اند استفاده کرد. در اینجا خلاصه ای از نحوه عملکرد آن و تفاوت آن با آنچه قبلاً گوگل انجام می دهد آورده شده است. آیا Google قبلاً از […]

    استفاده نمی‌کند

  • اما آیا مرا دوست داری؟ مطالعه، وابستگی عاطفی مصرف کننده را برای رتبه بندی 100 برند برتر اندازه گیری می کند

    مطالعه شرکت تحقیقاتی APCO Insight که 100 شرکت محبوب برتر را رتبه بندی می کند، نشان می دهد که مردم از نظر عاطفی به شرکت های فناوری وابسته هستند، اما میکی موس قلب همه را می دزدد و شرکت والت دیزنی رتبه 1 را به دست آورد. APCO با استفاده از مدل اختصاصی پیوند عاطفی خود، بیش از 600 برند از بزرگترین برندهای شرکتی جهان را ارزیابی کرد و 70000 […]

  • Yelp, Happy With iOS Mobile Reviews, Expands feature to Android

    پس از گذشت حدود دو ماه از آنچه که می‌توان آن را آزمایش فقط iOS نامید، Yelp اکنون به کاربران Android نیز اجازه می‌دهد نظرات خود را مستقیماً از دستگاه تلفن همراه خود بنویسند. Yelp تا زمانی که این ویژگی را در ماه آگوست در iOS راه اندازی کرد، به کاربرانش اجازه نمی داد در دستگاه های تلفن همراه نظر بنویسند. منطق شرکت این بود که نظرات نوشته شده از تلفن همراه […]

  • مرورگر Chrome در iOS به 3 درصد می رسد

    Google تلاش می‌کند تا آنجایی که می‌تواند افراد بیشتری را به استفاده از Chrome و ورود به سیستم در همه پلتفرم‌ها جذب کند. مزایای متعددی برای Google وجود دارد، از جمله جمع‌آوری داده‌ها برای ارائه تجزیه و تحلیل کل تبدیل‌های تخمینی که اخیراً اعلام شده است. کروم پرکاربردترین مرورگر در جهان است که تقریباً 40 درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار دارد، […]

  • Google “تأییدات حمایت‌شده” را راه‌اندازی می‌کند – رتبه‌بندی‌های کاربر، نظرات، لایک‌های ادغام شده در تبلیغات

    Google از تصاویر، شباهت ها، نظرات و سایر داده های ایجاد شده توسط کاربر کاربران خود در تبلیغات در شبکه نمایش خود استفاده می کند. تبلیغات نمایشی آینده گوگل “تأییدات مشترک” نامیده می شود. آنها هنوز فعال نیستند، و برای کاربران زیر 18 سال اعمال نمی‌شوند. یک انصراف وجود خواهد داشت. توجه: داستان بعدی ما را ببینید، سؤالات متداول: همه […]

  • زندگی را به کمپین های ایمیل خود بیاورید: 5 نکته برای محتوای ایمیل زنده

    برای به دست آوردن بیشترین سود برای بازاریابی خود، در کانال هایی سرمایه گذاری کنید که مصرف کنندگان بیشتر آنها را ترجیح می دهند. در حالی که بازاریابی ایمیلی اغلب در مواجهه با کانال های بازاریابی مرسوم نادیده گرفته می شود، مصرف کنندگان هنوز هم به شدت به آن متکی هستند. یک مطالعه اخیر توسط واحد اطلاعات اکونومیست نشان داد که مصرف کنندگان ایمیل را به عنوان مهم ترین کانال برای هر دو پیش خرید رتبه بندی می کنند […]

  • چگونه کل داشبورد را در اکسل با یک دکمه رادیویی به روز کنیم [VIDEO]

    من در حال نوشتن مجموعه‌ای در مورد نحوه ایجاد داشبورد در اکسل بودم که با این پست در Search Engine Land شروع شد و به سرزمین بازاریابی منتقل شد. اکنون، من قصد دارم ترفندی را به شما نشان دهم که به شما امکان می دهد کل داشبورد را با یک منو کنترل کنید – در این مثال، یک رادیو […]

  • سوالاتی که Google از آنها امتناع می کند پاسخ درباره حریم خصوصی جستجو

    ماه گذشته، Google یکی از بزرگترین تغییرات را در حریم خصوصی جستجو تا به حال انجام داد، با مسیریابی همه جستجوها از طریق سرویس جستجوی امن Google خود. چرا این تغییر را ایجاد کرد؟ چرا برخی از حفره هایی را که برخی از داده های جستجو را آسیب پذیر می کند، نبست؟ Google — که خواستار شفافیت بیشتر از دولت ایالات متحده در مورد مسائل مربوط به حریم خصوصی است […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *