اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • گزارش: iPhone و iPad اکنون ترافیک وب بیشتری نسبت به Mac OS دارند

    به گفته یک شرکت، با بازتاب روندها در بازارهای بزرگتر موبایل و رایانه های شخصی، دستگاه های iOS اپل (iPhone، iPad) اکنون مسئول سهم بیشتری از ترافیک وب نسبت به رایانه های شخصی مک و لپ تاپ های آن هستند. اوایل امروز توسط شبکه تبلیغاتی Chitika با ما تماس گرفت، که گزارش داد (اوت 2011 تا فوریه 2012) ترافیک ایالات متحده از […]

  • برنامه بازاریابی برنامه های وابسته خود را ترسیم کنید

    یکی از بهترین کارهایی که یک مدیر وابسته می تواند برای برنامه وابسته خود انجام دهد این است که ارتباط ثابت و منظم با ناشران خود را حفظ کند. مدیران شرکت‌های وابسته اغلب به من می‌گویند: «من برای انتشار یک خبرنامه به اندازه کافی برای گفتن ندارم.» اما شما انجام می دهید! تبلیغ‌کنندگان خیلی بیشتر از آن چیزی که گاهی تصور می‌کنند باید درباره آن صحبت کنند. […]

  • آیا یاهو در صدد مرتکب اشتباه بزرگ دیگری با کسب و کار تبلیغات نمایشی خود است؟

    در حالی که اکثر تحلیلگران مالی و سرمایه گذاران سازمانی با این موضوع موافق نیستند، می توان دلیل محکمی داشت مبنی بر اینکه “فروش” کسب و کار جستجوی یاهو خود به مایکروسافت تحت مدیریت کارول بارتز، مدیر عامل سابق، اشتباه بزرگی بود که به طرق مختلف برای شرکت هزینه داشت: درآمد، استعداد و اعتبار آیا مدیر عامل جدید اسکات تامپسون، مدیر اجرایی سابق PayPal، در مورد […]

    است

  • Google تجزیه و تحلیل برای سازمان: ادراک و واقعیت

    سال گذشته Google در تلاشی برای گسترش مشتریان سازمانی خود، Google Analytics Premium را منتشر کرد. اما برای برخی از افراد، گوگل آنالیتیکس هنوز به عنوان کمتر حرفه ای/تجاری نسبت به ابزارهای دیگر تلقی می شود. در این پست سعی می کنم توضیح دهم که آیا این تصور به درستی به Google Analytics نسبت داده می شود و چرا این اتفاق می افتد. آمار بازار سازمانی Google Analytics […]

  • یاهو الگوریتم محتوای صفحه اصلی خود را برمی دارد، C.O.R.E.

    یاهو ابزار تجسم جدیدی را راه اندازی کرده است که اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب محتوایی برای نمایش در صفحه اصلی یاهو و سایر ویژگی ها ارائه می دهد. داده‌هایی را ارائه می‌دهد که باید برای هر کسی در فضای اخبار/نشر جالب باشد. این داده ها از «C.O.R.E» یاهو می آید. — مخفف Content Optimization and Relevance […]

    است

  • LinkedIn از 150 میلیون کاربر عبور کرد، در سه ماهه چهارم قوی گزارش داد

    LinkedIn از مرز 150 میلیون کاربر عبور کرده است و امروز سه ماهه چهارم قوی را گزارش کرد که برآوردهای وال استریت را شکست داد. لینکدین در اطلاعیه درآمد امروز خود درآمد 167.7 میلیون دلاری را گزارش داد که 105 درصد افزایش نسبت به 81.7 میلیون دلاری که در سه ماهه چهارم سال 2010 به دست آورده بود. همچنین سود سه ماهه چهارم را 6.9 میلیون دلار گزارش کرد — […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • فیس‌بوک شروع به تبدیل داستان‌های شنیدن، خواندن و تماشا به تبلیغات می‌کند، TechCrunch
  • آیا Pinterest اتاق پژواک رسانه های اجتماعی جدید است ?، BruceClay.com
  • Pinterest خریداران را به Gemvara هدایت می کند، www.internetretailer.com
  • Pinterest یا نحوه ارزیابی فرصت‌های رسانه‌های اجتماعی، seo2.0.onreact.com
  • مطالعه موضوعات محتوا را در توییتر پیشنهاد می کند، www.readwriteweb.com
  • عجب. قوانین فیس بوک کاربران را از تبلیغ کار، شرکت، و بسیاری از موارد دیگر منع می کند…، www.siliconvalleywatcher.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *