این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- تویتر همه را در دو روز به نمایههای جدید تغییر میدهد
اگر قالب نمایه قدیمی/فعالی توییتر خود را ترجیح می دهید، حدود 48 ساعت فرصت دارید تا از آن لذت ببرید. توییتر می گوید که از چهارشنبه 12 دسامبر، تمام صفحات نمایه کاربران را به طراحی جدید و سنگین تبدیل می کند. این تغییر بزرگی است که توییتر در برنامه امروز NBC در ماه سپتامبر اعلام کرد. من […]
ندارم
- FTC: افشای حریم خصوصی برای برنامههای موبایل کودکان ناقص، فریبنده
در فوریه 2012، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) مطالعه ای درباره حریم خصوصی و برنامه های تلفن همراه برای کودکان منتشر کرد. این مطالعه به این نتیجه رسید که به والدین اطلاعات کافی در فروشگاه های اپلیکیشن داده نمی شد تا به درستی شیوه های حفظ حریم خصوصی را ارزیابی کنند. در آن زمان FTC توصیه هایی برای توسعه دهندگان برنامه و همچنین اپل و گوگل صادر کرد: همه اعضای […]
- 5 چیز که در سال 2013 اجتماعی را شکل می دهد
از آنجایی که به پایان یک سال دیگر نزدیک میشویم، زمان خوبی است که در مورد آنچه که ما به عنوان بازاریاب امیدواریم در 12 ماه آینده به دست آوریم فکر کنیم. اما برای انجام این کار، ما همچنین باید به چیزهایی فکر کنیم که احتمالاً بر تجارت ما تأثیر میگذارند، و محصولات و سایتهایی که […]
- Strange Bedfellows: Apple-Google Team Up In $500MM Bid for Kodak Patents
چند سال پیش، دیدن همکاری نزدیک گوگل و اپل بر روی چیزی شبیه به ابتکار ثبت اختراع مشترک، چندان عجیب نبود. سپس شکاف “گرما هسته ای” و هجوم دعواهای تلخ رخ داد. در واقع، در پی دعوای جهانی بین اپل و گوگل، جانشین سامسونگ و شرکت مستقیم تر (متعلق به گوگل) […]
- آیا گوگل همچنان به Groupon علاقه مند است؟
در اواخر سال 2010، گوگل 5 میلیارد دلار برای خرید Groupon خصوصی پیشنهاد داد. در آن زمان معاملات روزانه یک بخش بازار فوق العاده داغ بود و Groupon رهبر بازار بود. تجارت و دسترسی جهانی آن در حال افزایش بود. در آن زمان، این گرانترین خرید گوگل بود. اما […]
- هنگامی که کاخ سفید به پینرز میپیوندد و یک شبکه اجتماعی برای پینرز پخش میکند
حتی کاخ سفید نیز نمیتواند از هیاهوی پینترست بگریزد. روز شنبه کاخ سفید رسماً به پینترست پیوست و این کار را در مد انجام داد. کاخ سفید پس از پیوستن به صفوف پینرها، «اجتماعی کاخ سفید» را در 17 دسامبر اعلام کرد تا حضور خود را در پینترست آغاز کنند. در کاخ سفید رسماً موارد زیر را در مورد اجتماعی بیان می کند: «برای لگد زدن به […]
- گزارش: 23% از برندهای برتر یک حساب توییتر جداگانه برای خدمات مشتری دارند
یک دسته توییتر دیگر برای بسیاری از برندهای بزرگ کافی نیست. به گفته Simply Measured، یک شرکت تجزیه و تحلیل اجتماعی، 23 درصد از شرکت های رده بالا دارای یک دسته خدمات مشتری اختصاصی در توییتر هستند. حسابهای تقسیمبندی شده به برندها اجازه میدهد تا مسائل را مدیریت کنند، بازخورد بدهند و با مشتریان تعامل داشته باشند. از بین برندهای برتر تجزیه و تحلیل شده، تنها 15 درصد از حساب ها مشتری […]
داشتند
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
رسانه های اجتماعی
- شبکه اجتماعی گمشده Google، www.buzzfeed.com
- تویتر قصد دارد فیلترهای عکس را به موقع منتشر کند برای تعطیلات، AllThingsD
- نکات بازاریابی Pinterest: استراتژی تعطیلات، رسانه های اجتماعی امروز
- کاخ سفید به Pinterest می پیوندد، کاربران را به تعطیلات اجتماعی دعوت می کند، digiphile.wordpress.com
- فیلترهای عکس توییتر ممکن است از قبل فعال باشند، زیرا کارمندان آنها را در برنامه های جدید iOS و Android آزمایش می کنند، thenextweb.com
- آیا انجمن ها رسانه فراموش شده هستند؟، spinsucks.com
- فیسبوک و اینستاگرام برای سرکوب Insta-Spam، AllThingsD
- نگاه اول به انجمنهای +Google: اهمیت مارکها، جستجو و روابط عمومی, econsultancy.com
- چگونه سال 2012 مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری بر استراتژی های رسانه های اجتماعی برای سال 2013 تأثیر خواهد گذاشت، econsultancy.com
- داده های جدید نشان می دهد که کاربران توییتر همیشه روی پیوندهایی که بازتوییت می کنند کلیک نمی کنند [INFOGRAPHIC], blog.hubspot.com
- ببخشید، اما زیاد از رسانه های اجتماعی، “عقل” گاوهای پاک است**t، readwrite.com
- نتایج در: آزمایش در نفوذ اجتماعی، www.businessesgrow.com
- چرا برندها در فیسبوک شکست میخورند، www.mobilemarketer.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.