این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- اگر AFA گوگل را به دلیل حقوق همجنسگرایان تحریم کند، آیا خود را از گوگل حذف خواهد کرد؟
انجمن خانواده آمریکا از تلاش جدید Google Legalize Love برای ترویج حقوق همجنسگرایان در سراسر جهان خوشش نمیآید. آنقدر آن را دوست ندارد که قصد تحریم گوگل را دارد. اگر AFA واقعاً در مورد آن جدی باشد، من انتظار دارم که به زودی خود را از Google حذف کند. من تا امروز با AFA آشنا نبودم که […]
را گرفتم
- بررسی: برنامه رسمی Google+ برای iPad راهاندازی شد
در ماه مه، یک برنامه شیک و بسیار بصری برای iPhone راه اندازی شد که کل ظاهر +Google را در تلفن همراه تغییر داد. امروز گوگل بالاخره یک اپلیکیشن رسمی برای آیپد منتشر کرد که از همین روش پیروی میکند و بر نمایش تصویری پستهای کاربران تاکید دارد. علاوه بر ظاهر نرم، برخی از ویژگیهای مفید […]
جدید را همراهی میکند
- دسترسی فیس بوک در وب: 22 درصد از صفحات پیوند وجود دارد، 8 درصد از نمودار باز استفاده می کنند [STUDY] قوی>
بیش از یک پنجم وب به نحوی به فیس بوک پیوند دارد و تقریباً هشت درصد از برچسب های Open Graph فیس بوک استفاده می کنند – دو عددی که نگاهی اجمالی به نفوذ عمیق فیس بوک در وب را ارائه می دهند. این اعداد از مطالعه آزمایشگاه Zyxt بر روی حدود 1.3 میلیارد URL در اوایل سال جاری به دست آمده است. این مطالعه نشان داد که […]
- چگونه استراتژی محتوای شما برای مدیریت شهرت حیاتی است
مدیریت شهرت آنلاین چیست؟ این عمل هم نظارت بر شهرت آنلاین یک شخص، برند، محصول یا کسبوکار است و هم از طریق حذف یا سرکوب اشارههای منفی، یا از طریق کاهش دیده شدن آنها در صفحات نتایج موتور جستجو با پایین آوردن آنها. برای مثال، نشان دادن محتوای منفی در صفحه […]
- گزارش: Google به پرداخت جریمه هنگفت 22.5 میلیون دلاری “Cookiege”
وال استریت ژورنال گزارش می دهد که گوگل و کمیسیون تجارت فدرال (FTC) قرار است شرایط جریمه «Cookiege» را اعلام کنند. این جریمه به دلیل دور زدن تنظیمات حریم خصوصی پیشفرض گوگل در مرورگر وب سافاری اپل است. وال استریت ژورنال می گوید که آنها انتظار دارند این جریمه “بزرگترین جریمه ای باشد که تا به حال برای یک […]
- SMX East Agenda اکنون در دسترس است – Super Early Bird Rates به زودی منقضی می شود!
نمایشگاه بازاریابی جستجو – دستور کار SMX East اکنون ارسال شده است! قبل از انقضای نرخهای Super Early Bird در 28 ژوئیه، دستور کار را بررسی کرده و ثبتنام کنید. در SMX East 2-4 اکتبر در نیویورک شرکت کنید و بینشهای متخصص و تاکتیکهای اثباتشدهای را دریافت کنید که اکنون نتیجه میدهد…و برای ماهها و سالهای آینده به ارائه ادامه دهید. SMX East برنامه ریزی شده است […]
- نظرسنجی: تبلیغات فیس بوک عمدتاً برای آگاهی، نه سرنخ ها خریداری شده است
یک نظرسنجی اخیر AdAge این سوال را مطرح کرد – “از تبلیغات فیس بوک برای چه استفاده می کنید؟” پاسخ مطمئناً تولید سرنخ فروش نبود. پاسخی که در رتبه آخر قرار گرفت. رایج ترین پاسخ ایجاد آگاهی و احساس برند بود و پاسخی که 45.7 درصد از اولین […]
را به خود اختصاص داد.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- لیدی گاگا شبکه اجتماعی درهای خود را به روی همه باز می کند، thenextweb.com
- ترافیک Pinterest از ارجاعات Google عبور می کند، بینگ، توییتر و StumbleUpon، TechCrunch
- 5 روش برای دریافت “پین” بیشتر در Pinterest، www.prdaily.com
- 6 قانون توییتر برای نویسندگان، از توییتر (نسخه مبتدی)، لس آنجلس تایمز
- آیا این 5 کار را انجام می دهید وقتی تصویری را به Pinterest پین میکنید؟، totalpinterest.com
- هواداران آن چیزی نیستند که فیس بوک می گوید ، community.paper.li
- به آن نگاه کنید، یک مخاطب Google+ که عمدتاً زن است، www. adamsherk.com
- مردان از Reddit هستند، زنان از Pinterest، soshable. com
- ردیت ممنوعیت خود را در “آتلانتیک” لغو می کند، www.dailydot.com
- اثر ریپل دنبال کردن یک برند در رسانه های اجتماعی، www.emarketer.com
- تویتر، فیس بوک برای عزت نفس شما، یافته های نظرسنجی، www.digitaltrends.com
- چرا ROI رسانه اجتماعی ساده ترین معیار برای اندازه گیری است، www.ryanhanley .com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.