اعلانیه

روز بازاریابی: 1 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 1 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • با وضعیت iOS روی طناب‌ها، Google برای نمایش «بعد بعدی» نقشه‌های گوگل

    Google از سازمان‌های رسانه‌ای مختلف دعوت می‌کند تا «بعد بعدی Google Maps» را در رویدادی هفته آینده در سانفرانسیسکو ببینند. و زمان بندی به همان اندازه جالب است که گوگل قصد دارد نشان دهد. این رویداد در تاریخ 6 ژوئن برگزار خواهد شد، درست چند روز قبل از اینکه اپل قرار است نقشه گوگل را در طول […]

    کنار بگذارد.

  • Biz Marketing : Ch، Ch، Ch، Ch، Changes

    تغییر بخشی دائمی از چشم انداز بازاریابی است. اما تغییر هرگز آسان نیست و این هفته پر از تغییر بود. ما باید داده های به روز شده در مورد پرداخت های تلفن همراه را بررسی کنیم. تست نسخه جدید bitly. انتقال از Google Places به Google+ Local. برای یک گوشی هوشمند شایعه شده فیس بوک آماده شوید و خرید Google جدید را ارزیابی کنید […]

  • بلندرهای غیر خسته کننده: 3 نکته برای بهبود فروش بازاریابی وابسته شما

    وقتی تصمیم بزرگ و جسورانه‌ای برای کسب درآمد آنلاین گرفتم، بازاریابی وابسته برای من واضح و جذاب‌ترین راه‌حل بود. بدون موجودی، بدون فروش، بدون رئیس، بدون خدمات مشتری – اوه، بله، من “همه چیز” بودم! فقط مردم را وادار کنید که روی پیوندهای وابسته من کلیک کنند و من ثروتمند می شدم! هر کس دیگری رنج می برد […]

  • لو رفت: Google+ برای راه اندازی رویدادها با Google Calendar Synchronization

    Google به «همه‌شخصی» با Google+‎ ادامه می‌دهد. دیروز انتقال Google Places به Google+ Local و امروز تصاویر در طبیعت رویدادهای Google+ مشاهده شد. هنگام بازدید از تقویم گوگل، پیام ها به زبان آلمانی دیده می شدند. پیامی که به کاربران نشان داده می‌شود بیان می‌کند که رویدادها با تقویم‌های فعلی Google کار می‌کنند، […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • 69% از شرکت‌های B2B بازخورد رسانه‌های اجتماعی را نادیده می‌گیرند، socialmediab2b.com
  • 7 نکته برای توقف اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی، blog.shareaholic.com
  • مطالعه موردی در Google+ Engagement توسط تام کریچلو، tomcritchlow.com
  • بد برای BIZ: فیسبوک سایت‌های تجارت الکترونیکی در سرتاسر جهان قطع شده، www.businessinsider.com
  • فراتر از Buzz: 41 معیار رسانه اجتماعی تعریف شده، simplemeasured.com
  • چگونه کسب و کارهای بزرگ می توانند رسانه های اجتماعی را مدیریت کنند، www.socialmediaexaminer. com
  • معرفی برنامه StumbleUpon برای Windows 8 Release Preview، www.stumbleupon.com
  • دستورالعمل های جدید فیس بوک به برنامه های خبری و ویدیویی نیاز دارد که حداقل 10 ثانیه قبل از انتشار فعالیت کاربر منتظر بمانند، در داخل فیس بوک
  • حساب جدید جدید shitty_watercolour از r/IAmA Reddit ممنوع شد، www.dailydot.com
  • چه کسی ایجاد خط‌مشی رسانه‌های اجتماعی را کنترل می‌کند؟، رسانه‌های اجتماعی امروز
  • چرا فیس بوک به شما اجازه می دهد برای طرفداران خود تبلیغ کنید و چرا فکر می کنم شما باید، www.ducttapemarketing.com
  • چرا توییتر بستر نام تجاری بهتری نسبت به فیس بوک است، عصر تبلیغات
  • آیا Google+ Local یک شهر ارواح خواهد بود؟، www.localseoguide.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *