اعلانیه

روز بازاریابی: 1 فوریه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 14 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • همانطور که انتظار می‌رفت، توییتر امروز محصول نمایه‌های برند پیشرفته خود را به چندین دارنده حساب جدید گسترش داده است – و نه تنها برای تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌شود. توییتر در بیانیه‌ای می‌گوید پروفایل‌های بهبودیافته در اختیار سازمان‌های غیر تبلیغ‌کننده و حتی افراد قرار می‌گیرد. «صفحات نمایه بهبودیافته همچنان برای شرکای تبلیغاتی عرضه خواهند شد، زیرا […]
  • بازدهی فیس‌بوک و گوگل منجر به 1600 اخراج در P&G شد

    بزرگترین بازاریابان جهان شروع به آگاهی از قدرت و قدرت تبلیغات آنلاین کرده اند. Proctor & Gamble که سالانه 10 میلیارد دلار هزینه می کند، اعلام کرد که 1600 شغل را اخراج می کند و برای پس انداز به بازاریابی دیجیتال متکی است. P&G همچنان در حال برنامه ریزی برای صرف 9 تا 11 درصد از فروش برای تبلیغات است، آنها […]

  • درآمد تبلیغات لینکدین و توییتر به افزایش ادامه می‌دهد

    هیچ کاهش سرعتی برای تبلیغات اجتماعی وجود ندارد. طبق گزارش eMarketer، پیش‌بینی می‌شود که رشد تبلیغات توییتر در سال 2012 83 درصد افزایش یابد و لینکدین 46.1 درصد افزایش یابد. درآمد تبلیغاتی توییتر در سال 2012 حدود 259.9 میلیون تخمین زده می شود، در حالی که لینکدین با 226 میلیون درآمد تقریباً عقب خواهد بود. درآمد تبلیغات توییتر بسیار ایالات متحده است […]

  • مطالعه: فقط 1٪ از طرفداران فیس بوک با برندها در فیس بوک تعامل دارند

    یک مطالعه اخیر از موسسه Ehrenberg-Bass تعامل طرفداران فیس بوک را تجزیه و تحلیل کرد. نتایج عالی نیست تنها 1.3 درصد از طرفداران در واقع با برندهای فیسبوک در ارتباط هستند. معیار مورد استفاده برای این مطالعه، معیار «مردم در مورد این صحبت می‌کنند» است، عددی که از کاربرانی که در فیس‌بوک اقداماتی انجام می‌دهند ایجاد می‌شود. در این تحقیق 200 مورد برتر […]

    مورد بررسی قرار گرفت

  • Google+ برنده یک کرانچی اما توسط نمایش روزانه از بین می رود

    شاید زمانی که جان استوارت تصمیم می گیرد شبکه اجتماعی شما به اندازه کافی بزرگ است که بتوان آن را مسخره کرد، نشانه موفقیت باشد. تمسخری که دیشب در نمایش روزانه به +Google کرد، از قضا در همان شبی که +Google در The Crunchies جایزه گرفت. ارسال دیلی شو زمانی اتفاق افتاد که استوارت در مورد نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده صحبت می کرد […]

  • عنوان

  • Microsoft با کمپین تبلیغاتی “Putting People First” تغییرات حریم خصوصی Google را مورد انتقاد قرار داد

    سپتامبر گذشته، لری پیج، مدیر عامل گوگل، هشدار داد که بزرگترین تهدید گوگل خود گوگل است. سخنان او درست به نظر می رسد، زیرا مایکروسافت، دشمن اصلی گوگل، از اشتباهات اخیر گوگل استفاده می کند تا امتیازاتی را از طریق یک کمپین تبلیغاتی روزنامه به دست آورد که محصولات مایکروسافت را به گونه ای معرفی می کند که با مشتریان بهتر از رفتار گوگل رفتار می کنند. تبلیغات — در حال اجرا در وال استریت […]

  • یاهو تیم خدمات مشتری فلیکر را اخراج می کند، طبق گزارش ها 12 درصد از کل کارکنان

    وقتی مارکوس اسپایرینگ، رئیس محصول فلیکر، چند هفته پیش در مورد چیزهایی که به عنوان بخشی از “تمیز کردن سال نو” دور انداخته می شدند نوشت، هیچ اشاره ای به این موضوع نشد که شامل تیم اصلی خدمات مشتری سایت می شود. اما حداقل به برخی، اگر نگوییم همه آن تیم، روز دوشنبه برگه‌های صورتی رنگ داده شد – و […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *