این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- شاخص سیاسی توییتر جدید، نظر نامزدهای ریاست جمهوری را بر اساس توییتها رتبهبندی میکند
چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از نظر افکار عمومی جلوتر است؟ بسیاری از اشخاص ثالث در گذشته با استفاده از توییتها سعی در اندازهگیری این موضوع داشتند. اکنون توییتر به طور مستقیم از طریق فهرست سیاسی توییتر خود که به تازگی راه اندازی شده است، تفسیر را انجام می دهد. توییتر امروز در مورد این سرویس جدید وبلاگ نوشت و گفت که این سرویس مبتنی بر تجزیه و تحلیل دو میلیون توییت در هفته است و […]
- فقط اپل iOS و اندروید در بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده در حال رشد هستند
ComScore آخرین گزارش سهم بازار موبایل ایالات متحده را منتشر کرده است. بر اساس نظرسنجی از 30000 کاربر، داده ها نشان می دهد که تنها اندروید و iOS در حال رشد هستند. همه پلتفرمهای دیگر از جمله Windows/Windows Phone در حال قرارداد هستند. سامسونگ بزرگترین سیستم عامل گوشی باقی ماند در حالی که اندروید بزرگترین سیستم عامل بود و 51.6 درصد سهم […]
- Google برای پرداخت 22.5 میلیون دلار برای تسویه “Cookiege” در آخرین جریمه حریم خصوصی
رویترز تأیید میکند که جریمه مدنی Google برای تسویه قسمت «Cookiegete» که در آن تنظیمات پیشفرض حریم خصوصی Safari در آیفون را دور زده است، ۲۲.۵ میلیون دلار میپردازد. این رقم قبلا گزارش شده بود و نشان دهنده جریمه 16000 دلاری برای هر تخلف در روز است. در فوریه، وال استریت ژورنال برای اولین بار گزارش داد که گوگل و سایر تبلیغات […]
- Dead On Arrival: Digg سرپرستی شده جدید بدون نمایه های کاربر، سابقه یا نظر راه اندازی می شود
زمانی که betaworks یک ماه پیش Digg را خریداری کرد، بسیاری از افراد مطمئن بودند که نگرش، تیم و محیط مناسبی برای احیای سایت در حال شکست دارند. امروز زمانی که دیگ جدید رسما راه اندازی شد، این رویا از بین رفت. تیم betaworks به مدت شش هفته برای بازسازی سایت از خراش کار کرد و این نشان میدهد. Digg جدید نسخه 1 […]
- گزارش: iPad همچنان بر ترافیک وب غالب است اما Nexus 7، Nook On The Move
چندین شرکت تحلیلگر اخیراً تخمینهایی از سهم بازار تبلت را منتشر کردهاند. با این حال، اینها تقریباً به طور کامل مبتنی بر “محموله” هستند، که منعکس کننده فروش یا استفاده واقعی دستگاه نیستند. در مقابل، شبکه تبلیغاتی چیتیکا امروز دادههایی را منتشر کرد که نشاندهنده تفکیک استفاده واقعی بر اساس نوع دستگاه در آمریکای شمالی است. همانطور که نمودار زیر نشان می دهد، iPad هنوز […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- FTC از تسویه حساب 22.5 میلیون دلاری Google برای سافاری حمایت می کند، رویترز
- موزیلا SF Office را تقریباً دوبرابر خواهد کرد، 125 نفر در اوایل سال 2013 اضافه خواهد کرد، TechCrunch
- 4 دلیلی که Google Wildfire را خرید، www.convinceandconvert. com
- مذاکرات توییتری اپل بیشتر در مورد یکپارچه سازی محصول، نه سرمایه گذاری، Ars Technica
- موسس Flipboard مایک مک کیو کناره گیری از هیئت مدیره توییتر، TechCrunch
- سازمان دیده بان داده فرانسه از Google می خواهد دادههای نمای خیابان، www.v3.co.uk
- آیا توییتر یک ناشر است یا توزیع کننده؟ یک تفاوت اساسی وجود دارد، GigaOM
- آینده پلتفرم توییتر همه چیز در کارت است ، allthingsd.com
- مدیریت ، رویترز
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
دامنه
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- بازیهای المپیک لندن: توییتر طلا را برای سرعت میگیرد، CNN پول
- تویتر بینش های جدیدی در علوم اجتماعی ایجاد می کند، خواندن/نوشتن وب
- فالوورهای توییتر = نفوذ؟ شاید نه، www.zdnet.com
- American Airlines به هر توییت با پاسخهای اصلی و بدون نسخه پاسخ میدهد، www.ragan.com
- فیس بوک، توییتر و Foursquare به عنوان گروه های تمرکز شرکتی، نیویورک تایمز
- ترس از عدم استفاده از Spurs SocNet، www.marketingcharts.com
- چگونه ROI رسانه های اجتماعی B2B را افزایش دهیم؟ بهینه سازی در سراسر چرخه فروش، وبلاگ بازاریابی آنلاین
- معرفی نماها در Quora، www.quora.com
- تقریباً 20٪ از کاربران تلفن همراه فیس بوک به طور کلی وب سایت را رد می کنند، VentureBeat
- Psst. فیس بوک مرکز برنامه خود را در سراسر جهان یک شبه فعال کرد [به روز رسانی]، TechCrunch
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.