از سرزمین بازاریابی:
- جستجوی پیشرفته توییتر اکنون با دسترسی آسانتر به محدوده تاریخ ارائه میشود
ویژگی جستجوی پیشرفته – قدرتمند و کم استفاده- توییتر، فیلدهای محدوده تاریخ را اضافه کرده است. اکنون اگر در یک بازه زمانی خاص به دنبال توییت هستید، یک راه سریع و آسان برای محدود کردن جستجوی خود وجود دارد. پیش از این، چنین جستجوهایی کاربران را ملزم به استفاده از کدگذاری محرمانه – از: 03-02-2014 تا: 01-04-2014 – در کادر جستجو می کرد. این یک […] - آپریل فولی ردیت یک روز آهسته برای شوخی در رسانه های اجتماعی برنده می شود
این روز اول آوریل است، روزی که هر احمقی فکر می کند او (یا او) یک شوخی ماهر است و تقریباً هر شرکتی با حضور آنلاین نمی تواند در برابر پیوستن به این سرگرمی مقاومت کند. همکاران ما در Search Engine Land در حال گردآوری جمع بندی های قطعی در اینجا و اینجا هستند. با کمال تعجب (با رحمت؟)، به نظر می رسد که شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی در حال نشستن […] - Google دارای 49 درصد از تبلیغات موبایلی است، فقط 18 درصد از زمان صرف شده
Google بیش از “سهم منصفانه” خود از درآمد تبلیغات تلفن همراه بر اساس زمان صرف شده با Google کسب می کند. دارایی های تلفن همراه، در حالی که درآمد فیس بوک با زمان صرف شده مطابقت دارد. این بر اساس داده های منتشر شده توسط Flurry است که بر تخمین درآمد تبلیغات از eMarketer تکیه دارد. نمودار زیر شامل پیشبینی درآمد جهانی eMarketer برای تبلیغات موبایلی است. با توجه به […] - پس از مشاهده این ویدئوی شگفت انگیز، می خواهید به بیابان سوئد بروید
کمپین های بازاریابی از سوی مشاوران املاکی که سعی در فروش خانه ها دارند، در انتهای هر بشکه قرار دارند. به خلاقیت می رسد به هر حال، این شبیه به یک فروشنده خودرو است که فلز را جابجا می کند. آنها به ماشین واقعی اهمیت نمی دهند. تنها چیزی که به آن اهمیت می دهند این است که چیز را از زمین خارج کنند (یا در مورد خانه، […] - محتوای اشتباه مرگبار بازاریابان با Nofollow
RIP، بازاریابی محتوا، تولید می کنند. به لطف بهروزرسانیهای الگوریتم و دستورالعملهای کیفیت Google که به پیوندهای پولی نیاز دارد که برچسب nofollow را درج کنند، تبلیغات آنلاین برای مارکها و آژانسها دیگر ارزشی ندارد. به هر حال، اگر یک پیوند حمایتشده دیگر نمیتواند به طور مستقیم رتبه صفحه را افزایش دهد، چه فایدهای دارد؟ همه می دانند تنها دلیل […] - دومین کت و شلوار ثبت اختراع اپل در مقابل. Samsung Ropes In Google
اگر از اخبار مربوط به دعوای حقوقی ثبت اختراع مربوط به گوشی های هوشمند خسته شده اید، تنها نیستید. با این حال، به نظر می رسد که اختلافات طولانی مدت اپل و سامسونگ نسبت به ثبت اختراعات امروزی نسبت به دو سال پیش به وضوح نزدیکتر نیست، چیزهای بیشتری در راه است. طرفین این هفته برای دور دیگری از ثبت اختراع به دادگاه باز می گردند. پرونده جدید پنج ادعای اپل علیه […] - کتاب راهنمای جدید YouTube Creator به برندها «استراتژی ایجاد محتوا» عمیق ارائه میدهد
دیروز، Google یک کتاب راهنمای YouTube Creator جدید برای برندها منتشر کرد. این راهنمای 100 صفحهای با تفاوت جزئی با نسخههای قبلی YouTube Creator Playbook، به طور خاص به برندها ارائه میشود و به تبلیغکنندگان دستورالعملهای عمیق در مورد چگونگی به دست آوردن اهرم بیشتر در محبوبترین پلتفرم ویدیوی جهان ارائه میدهد. «کتاب بازی سازندگان برای برندها شما را در مسیر […] - شما می توانید مالک چیزی نیستید که برای آن پول نمی پردازید (در رسانه های اجتماعی)
اخیراً بحث های زیادی در مورد تغییرات مداومی که فیس بوک در الگوریتم های Newsfeed خود ایجاد می کند و تأثیر آن ترفندها صورت گرفته است. مارک ها قابل ذکر است که مقاله ای توسط آژانس روابط عمومی Ogilvy منتشر شد که در مورد مفهوم “فیس بوک صفر” و پیامدهای بالقوه آن بحث می کرد، در حالی که استارت آپ تحویل غذا Eat24، به طور دقیق تر و […] - YouTube، Google+ Have an مزیت تعامل در نظرسنجی Shareaholic
بر اساس نظرسنجی Shareaholic که روز دوشنبه منتشر شد، ممکن است در کل ترافیک ارجاع عقب بیفتند، اما YouTube و Google+ مخاطبان درگیرتری را جذب میکنند. این دادهها که از شبکه 200000 سایت Shareaholic و 250 میلیون بازدیدکننده منحصربهفرد به مدت شش ماه منتهی به فوریه استخراج شد، نشان داد که کاربرانی که از YouTube و G+ میآیند به راحتی فیسبوک را شکست میدهند […] - در پاسخ به #لغو کولبرت، استفان کولبرت حساب توییتر “Colbert Report” را می بندد
این یکی از عجیب ترین چیزهایی بود که در رابطه با توییتر در تلویزیون دیده بودم. مجری یک برنامه کمدی محبوب، حساب توییتر برنامه خود را با کمک یک بنیانگذار توییتر می کشد. اما این همان کاری است که استفان کولبر با بنیانگذار توییتر بیز استون در برنامه روز دوشنبه انجام داد و حساب Colbert Report اکنون از بین رفته است. […] - اکنون Google+ به شما نشان میدهد که نمایه و محتوای شما چند بار مشاهده شده است
برای کسانی که در خانه دنبال میکنند، کارت امتیازی معیارهای رسانههای اجتماعی ورودی دیگری دارد. گوگل پلاس تعداد بازدیدهایی که شما یا صفحه شما در شبکه ایجاد کرده اید را اضافه کرده است. در اینجا به نظر می رسد که حساب سرگئی برین چگونه به نظر می رسد: صفحه استارباکس اینجاست: گوگل هیچ اعلامیه ای در مورد این تغییر منتشر نکرد. صفحه راهنما فقط […]
است
را ارائه می دهد
راهنمایی میکند
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
- #nomakeupselfie – وقتی رسانههای اجتماعی با وجود خودشان کار میکنند، کوزای
- 10 روش برای بهبود صفحه شرکت لینکدین، بررسی کننده رسانه های اجتماعی
- 5 ابزار توییتر برای افزایش بازتوییتهای وبلاگ شما، بررسیگر رسانههای اجتماعی
- 8 مرحله برای بهینه سازی صفحه فیس بوک خود در سال 2014، همه فیس بوک
- تغییرات مهم فیس بوک: چرا از دست دادن حمایت مالی Stories در واقع به بازاریابان، نانوایان اجتماعی
- Forrester to Brands: Google Plus را نادیده نگیرید، Ad Exchanger
- چگونه پاسخ های رسانه های اجتماعی را برنامه ریزی کنیم، تجارت الکترونیکی کاربردی
- نحوه استفاده Vans از رسانه های اجتماعی: Instagram، Vine ، Google+ و Twitter، eConsultancy
- معرفی معیار کیفیت جدید Google Plus: تعداد بازدید به ازای هر دنبال کننده VPF ، globerunner.com
- چرا برندها باید از شکایت در مورد دسترسی و تبلیغات فیسبوک، در داخل فیس بوک
- چرا باید محتوای خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید ، متقاعد کردن و تبدیل کردن
کمک می کند
دست بردارید
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.