اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: کارت‌های وب‌سایت توییتر، CTRهای تبلیغات ویدیویی و تریلرهای برتر YouTube

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • Weather Channel برنامه جدیدی را با ارسال بی‌درنگ Wild & Stunt Crazy Green Screen معرفی کرد

    این هفته The Weather Channel یک برنامه جدید با طراحی مجدد راه اندازی کرده است. برای کمک به ایجاد آگاهی برای راه‌اندازی، The Weather Channel با BBDO New York همکاری کرد تا کمپینی ایجاد کند که از روش‌های کمتر از روش‌های سنتی برای معرفی برنامه جدید و همچنین نشان دادن طراحی جدید آن و تقویت بیشتر موقعیت The Weather Channel در […]

  • تویتر به تبلیغ‌کنندگان گزینه دیگری می‌دهد، کارت‌های وب‌سایت، برای افزایش تعداد کلیک

    یک واحد تبلیغاتی دیگر را به عرشه توییتر اضافه کنید: کارت وب‌سایت. پیشنهاد جدید، که امروز در دسترس همه تبلیغ‌کنندگان روی موبایل و دسکتاپ قرار می‌گیرد، به بازاریابان این امکان را می‌دهد که محتوای غنی را از یک وب‌سایت در توییتر نمایش دهند. این ایده شبیه به کارت‌های Lead Generation است که تابستان گذشته عرضه شد، اما این کارت‌ها برای […]

  • Surprise: CTRs برای تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن در مقایسه با تبلیغات غیرقابل رد شدن قیمت مناسبی دارد

    انجمن بازاریابی تلفن همراه اولین مطالعه معیار ویدیوی موبایل خود را در این هفته منتشر کرد، که 559 میلیون نمایش تبلیغاتی را که در مارس 2013 توسط تعدادی از ناشران مختلف مانند BrightRoll، Hulu و Brightcove ارائه شد، جمع آوری کرد. این گزارش چند معیار عملکرد جالب برای تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن در مقابل غیرقابل رد شدن را نشان می‌دهد که 32 درصد و 68 درصد […]

  • نحوه تولید محتوای با کیفیت بیشتر، سریعتر — نکات کاربردی

    روش “بازاریابی محتوا” همانطور که امروزه می‌دانیم هنوز نسبتاً جوان است و چین و چروک‌های زیادی برای رفع وجود دارد. یکی از بزرگترین مسائلی که ما با آن روبرو هستیم، مسئله ساده تولید است. پنجاه و هفت درصد (57 درصد) از متخصصان بازاریابی محتوا می گویند که زمان کافی برای محتوا ندارند و 45 درصد با […]

  • پارادایم بازاریابی جدید خریدار: تمرکز بر خریدار

    خرید دچار انقلابی شده است و هنوز در حال تغییر است. این کار با یک کتابفروشی اینترنتی و یک جلسه مبادله آنلاین شروع شد و راه‌های جدیدی برای خرید معرفی کرد. دو دهه به سرعت به جلو، و خرید آنلاین همچنان در حال رشد است. در واقع، فارستر در گزارش خود با عنوان «پیش‌بینی خرده‌فروشی آنلاین ایالات متحده، 2012 تا 2017» پیش‌بینی می‌کند که تجارت الکترونیک به 371 میلیارد دلار خواهد رسید […]

  • ویدئوی تبلیغاتی «بازی تاج و تخت» فصل چهارم HBO در صدر فهرست محبوب‌ترین تریلرهای فیلم، تلویزیون و بازی YouTube برای سه ماهه اول سال جاری قرار گرفت. تریلر تولید شده توسط HBO در سه ماهه گذشته بیش از 22 میلیون بازدید داشت و به کانال یوتیوب این برنامه کمک کرد تا 820 میلیون مشترک و بیش از 150 میلیون بازدید در کل داشته باشد. معاون HBO در […]
  • Pinterest جستجوی هدایت‌شده را اعلام می‌کند , کشف شخصی توسط Pinners

    حرکت بعدی Pinterest جستجو است. بن سیلبرمن، مدیر عامل شرکت، محصول جدیدی به نام «جستجوی هدایت‌شده» را اعلام کرد که به گفته او یک پیشرفت بزرگ برای افرادی است که علایق خود را به صورت آنلاین بررسی می‌کنند. سیلبرمن در یک رویداد مطبوعاتی پنجشنبه شب گفت: «یک سوال که ما در تمام سال از خود می‌پرسیدیم، «چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم چیزهایی را که برایتان مهم هستند کشف کنید؟»

  • اگر Google واقعاً Google+‎ را بکشد چه اتفاقی می‌افتد؟

    شایعات حاکی از آن است که گوگل ممکن است در حال برنامه ریزی برای کشتن +Google یا حداقل قرار دادن آن در حالت ” walking dead techcrunch google>

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *