از سرزمین بازاریابی:
- گوگل سه ماهه اول: 15.4 میلیارد دلار اما از دست رفته، کلیک های پرداخت شده، کاهش CPC
Google درآمدهای سه ماهه امروز بعد از ظهر را اعلام کرد. این شرکت گفت که “درآمدهای تلفیقی” 15.42 میلیارد دلاری (شامل موتورولا) داشته است که نسبت به سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است. با این حال، نه صفحه اصلی و نه سود هر سهم از انتظارات تحلیلگران مالی فراتر نمی رود. بر این اساس، سهام در معاملات بعد از ساعت نزدیک به 6 درصد کاهش یافت. در زیر برخی از نکات برجسته […] - پس از 15 ساعت فروش، گوگل می گوید تمام واحدهای شیشه فروخته شده است
فروش عمومی یک روزه Google Glass ظاهراً موفقیت آمیز بود. فروشگاه آنلاینی که در آن شیشه و لوازم جانبی آن به Glass Explorers فروخته میشود، اکنون هر پنج رنگ شیشه را بهعنوان «غیر موجودی» فهرست میکند. در طول روز سهشنبه، گوگل نسخه سفید (پنبهای) Glass را بهعنوان تمامشده فهرست کرد و در عین حال به فروش […] - Spring Cleaning: Why You Lost Instagram فالوور
شاید متوجه شده باشید که تعداد فالوورهای کمتری در حساب اینستاگرام خود وجود دارد. این یک اشکال نیست. همانطور که در بهروزرسانی برنامههای اینستاگرام گفته شده است، اینستاگرام به تازگی شامل حسابهای غیرفعال در مجموع فالوورها/فالوورها را متوقف کرده است (به صفحه نمایش زیر مراجعه کنید). جزئیات، از سخنگوی اینستاگرام: «پس از دریافت بازخورد از اعضای انجمن اینستاگرام، ما […] - به سادگی Measured اطلاعات فیس بوک را با گزارش تبلیغات ارائه می دهد
ارائه دهنده تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی Simply Measured اکنون به مشتریان خود گزارشی از فیس بوک ارائه می دهد که تجزیه و تحلیل پست های ارگانیک و پولی را در شبکه اجتماعی ادغام می کند. Simply Measured گفت که این اولین پلتفرم معیاری است که چنین گزارشی را ارائه می کند: «به دلیل پیچیدگی و تلاش دستی مربوط به دوخت چندین API فیس بوک (این […] - برندها اکنون میتوانند پستهای +Google را به تبلیغات نمایشی تعاملی تبدیل کنند
Google امروز با معرفی آن بهعنوان راهی برای برندها برای «تبدیل کل وب به جریان اجتماعی خود»، عرضه کامل +Post را اعلام کرد. تبلیغات این برنامه تبلیغاتی به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که پستهای +Google را در شبکه تبلیغات نمایشی Google قرار دهند. در آزمایش از دسامبر، این برنامه اکنون برای هر صفحه +Google با […] - یوبیسافت از نمایه آنلاین شما برای معرفی بازی جدید استفاده میکند
اگر تا به حال لحظهای وقت گذاشتهاید و بنشینید و به تمام اطلاعاتی که در آن قرار دادهاید فکر کنید. ابری از ابتدای پیدایش اینترنت، احتمالاً مانند یکی از آن بیماران روانی در پناهگاه داستان ترسناک آمریکایی خواهید شد. اعتمادی که ما به اینترتیوب ها می کنیم به نوعی ترسناک است. […] - مطالعه: جستجوی یکپارچه و تبلیغات اجتماعی دو نرخ تبدیل و افزایش نرخ درآمد 26٪
در یک مطالعه جدید که به ارزیابی کمپین های جستجو و تبلیغات اجتماعی پرداخته است، Marin Software تایید کرد که جستجوی پولی و کمپین های اجتماعی عملکرد بهتری دارند. در صورت ادغام، نرخ تبدیل دو برابر و افزایش 26 درصدی درآمد به ازای هر کلیک را ارائه می دهد. بر اساس دادههای شاخص جهانی تبلیغات آنلاین مارین، این مطالعه مشتریانی را پیدا کرد که هم روی جستجو کلیک کرده و هم […] - Union Metrics پیشنهادات اجتماعی را با تجزیه و تحلیل اینستاگرام تقویت می کند
وقتی صحبت از ردیابی شبکه های اجتماعی پیچیده می شود، Union Metrics در خط مقدم محصولات نوآورانه بوده است. اولین Analytics برای Tumblr در سال 2012 راه اندازی شد و Union Metrics همچنین TweetReach را ایجاد کرد، سرویسی که هم حساب های توییتر را نظارت می کند و هم دسترسی های تاریخی توییتر را ردیابی می کند. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! امروز یک محصول حرفه ای جدید […] - خواندن آینده کلمات کلیدی در بازاریابی تعاملی
اگر فکر می کنید کلمات کلیدی جایی در نسل بعدی دنیای بازاریابی دیجیتال دارند، اشتباه می کنید. اگر به اطلاعیه های اخیر در مورد محدودیت های کلمات کلیدی توجه نکرده اید، واقعاً باید یک یا دو دقیقه وقت بگذارید و نگاهی بیندازید. در حال حاضر، گوگل از ارائه اطلاعات عمیق به اشخاص ثالث دور شده است […] - گزارشها: ترافیک موبایل 50 درصد افزایش یافته، M-Commerce دو برابر شده است
ترافیک وب موبایل در سال گذشته 50 درصد رشد داشته است و اکنون بیش از 25 درصد کل اینترنت را تشکیل میدهد. بازدیدها طبق مطالعه Wpromote. این شرکت ترافیک 35 سایت مشتری خود از جمله خرده فروشان الکترونیکی، صنایع B2B و خدمات مصرف کننده را بررسی کرد. خدمات مصرف کننده رده ای بود که بیشترین درصد موبایل […] - به موارد بیشتری نیاز دارید به غیر از گوگل آنالیتیکس برای موفقیت آنلاین
اگر می خواهید کسب و کار آنلاین و کمپین های شما موفق شوند، گوگل آنالیتیکس تمام نیازهای اندازه گیری شما را برآورده نمی کند. ممکن است فکر دیوانهوار به نظر برسد زیرا GA مجموعه عظیمی از قابلیتها دارد. با این حال، بسیاری از زمینهها وجود دارد که ما ابزارهای بهتری برای درک رفتار بازدیدکننده داریم، مانند تعامل، احساسات کاربر و تأثیر […] - هدف بازاریابی محتوایی شما چیست؟ 5 هدفی که باید در نظر بگیرید
از آنجایی که روند بازاریابی محتوای آنلاین همچنان در حال افزایش است، کسب و کارها زمان و هزینه بیشتری را صرف آن می کنند. یک سوم از بودجه بازاریابی B2B در حال حاضر صرف بازاریابی محتوا می شود و بیش از نیمی از بازاریابان B2B می گویند که قصد دارند این میزان را افزایش دهند. داده های موسسه بازاریابی محتوا نشان می دهد که برخی […] - چرا ناگهان همه آن فالوورهای +Google را از دست دادید
در 25 مارس، بسیاری از حسابهای تجاری +Google متوجه کاهش شدید فالوورهای نمایش داده شده در صفحات نمایه شدند. در واقع، Marketing Land 20% کاهش یافت، حتی زمین موتور جستجو نیز 40% کاهش یافت. در ابتدا برخی فکر میکردند که این یک «پاکسازی بهاری» حسابهای هرزنامه Google+ زیر صفحات نمایه بود. با این حال، واقعاً دنبال کنندگان را بیرون می کشد […] - Curalate Tumblr را به پلتفرم خود اضافه می کند پلتفرم Visual Analytics
در ادامه گسترش پلت فرم تجزیه و تحلیل بصری خود، Curalate این هفته اعلام کرد که معیارهای Tumblr را به ترکیب اضافه می کند. این استارتآپ مستقر در فیلادلفیا که از ابتدای پینترست آغاز شد، سال گذشته اینستاگرام را اضافه کرد و با اضافه شدن Tumblr، این شرکت گفت که اکنون تنها ارائهدهنده دادههای تجزیه و تحلیل بصری در سراسر Pinterest، Instagram، Facebook و Tumblr است. […] - تویتر بریتانیا ابزار #OwnTheMoment را ایجاد میکند. به بازاریابان بیدرنگ کمک کنید
چه آن را بازاریابی بیدرنگ، جفت خبری یا پیوستن به گفتگوی پیرامون یک رویداد خبری بنامید، بازاریابها به دنبال فرصتهایی هستند تا برندهای خود را در شوخیهای آنلاین در مورد فعلی وارد کنند. مناسبت ها. به طور معمول، نمونههای موفق، مانند توییت Oreo در جریان خاموشی Super Bowl در سال 2013 یا فریاد آربی به فارل ویلیامز و کلاه او در طول […]
آمده است
در دسترس است
را داشت
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
رسانه های اجتماعی
- مطالعه جامع محتوا و نمایان بودن نام تجاری در +Google، dejanseo.com.au
- Bud Light، آخرین نیروگاه آبجو برای پیوستن به اینستاگرام، nitrogr.am
- فیس بوک بد نیست، استراتژی شما And Attitude Does، www.socialmediaexplorer.com
- ویژگی توصیه تست های فیس بوک، داخل فیس بوک
- Google پس از فیسبوک، تبلیغات پستی را گسترش میدهد همه تبلیغ کنندگان، www.wordstream.com
- Google+: نگاهی به پشت صحنه نمایه ها و پست ها، www.seerinteractive.com
- بازخورد رسانه های اجتماعی اینجاست، doughaslam.com
- تویتر را به کنترل از راه دور تلویزیون تبدیل کنید با توییتهای جادویی #WatchOnSky، CNET
کنترل کنید
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.