اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: درآمد توییتر، دسکتاپ در مقابل. اشتراک گذاری موبایل و پوشش NewFronts

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • درآمدها و کاربران توییتر همچنان در حال رشد هستند، اما وال استریت تحت تاثیر قرار نگرفته است
    توئیتر امروز پیش بینی ها از درآمد را شکست و اعلام کرد که درآمد سه ماهه اول آن بیش از دو برابر شده و به 250 میلیون دلار رسیده است، اما شبکه اجتماعی در مهمترین معیار کوتاهی کرد: رشد در کاربران جدید. توییتر اعلام کرد که 255 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که 14 میلیون نفر از کل کاربران در پایان سال 2013 بیشتر است. […]
  • رسانه Glam تبدیل به رسانه حالت می شود، با نمایش های جدید وارد ویدئو می شود، بستر توزیع در NewFront
    Glam Media تبدیل به مد رسانه می شود. روز سه شنبه در حالی که از طرحی برای انشعاب فراتر از آغاز مد و زیبایی خود پرده برداری کرد. این شرکت اکنون کانال های محتوایی دارد که هدف آن جذابیت برای مردان و زنان است. Mode در حال حاضر ادعا می کند که بیشتر از ESPN به مردان 18 تا 34 ساله دسترسی دارد و به داده های comScore استناد کرد که نشان می دهد دسترسی […]
  • برنامه واقعیت افزوده تاریخچه Jose Cuervo را به اشتراک می‌گذارد
    از McCann نیویورک و LAIKA کمپین متفاوتی برای Jose Cuervo برگزار می‌شود. این کمپین با عنوان History in a Bottle، بر موضوع پیام در بطری تمرکز دارد و عنصری از واقعیت افزوده را اضافه می کند. این اثر که برای بازتاب تاریخ 219 ساله این برند طراحی شده است، فوران آتشفشانی را برجسته می کند که خاک را برای برند […]
  • فیس بوک جایزه برتر Heineken خود را برای کمپین “If We Made It” این برند می دهد
    فیس بوک امروز برندگان سومین جوایز سالانه استودیو خود را اعلام کرد و برترین ها را ارائه کرد. جایزه آبی به Heineken USA برای کمپین Newcastle Brown Ale “If We Made It” اهدا شد. این کمپین که توسط آژانس تبلیغاتی Droga5 ایجاد شد، تعدادی از افراد مشهور را برای بازی در یک تبلیغ جعلی Super Bowl یا به عنوان […]
  • دعوت کرد.

  • فیس‌بوک 24 درصد از ارجاعات تلفن همراه را به ناشران اخبار و سرگرمی هدایت می‌کند
    به شواهد بیشتری در مورد مزایای فیس‌بوک برای موبایل نیاز دارید؟ امروز شرکت اندازه‌گیری و تبلیغات اینترنتی Quantcast گفت فیس‌بوک مسئول 24 درصد ارجاع‌های تلفن همراه به سایت‌های خبری و سرگرمی برتر است. این بیشتر از مجموع سایر شبکه های رسانه اجتماعی است. Quantcast نتیجه گیری خود را از داده های 12 ماهه از 250 ناشر برتر که از […]
  • استفاده می کنند به دست آورد.

  • گزارش: 70 درصد از درآمد تبلیغات تلفن همراه از “Interstitials” است
    شبکه تبلیغات تلفن همراه مستقر در چین appflood.com اولین گزارش خود را در مورد وضعیت تبلیغات جهانی موبایل (برای برنامه های اندروید). داده ها بر اساس فعالیت های جمع آوری شده از 400 میلیون تلفن هوشمند منحصر به فرد در سطح جهان است. در حالی که این شرکت در سطح جهانی تجارت می کند، من احتیاط می کنم که داده های AppFlood، علاوه بر اینکه فقط اندروید را منعکس می کند، ممکن است به صورت منطقه ای و […]
  • دستگاه دسکتاپ Trounces Mobile برای به اشتراک گذاری محتوا و تعامل
    این یک دنیای تلفن همراه است، اما طبق داده های سه ماهه اول که امروز توسط افزونه اشتراک گذاری اجتماعی منتشر شد، دسکتاپ هنوز حداقل در یک زمینه – تعامل با محتوا – مزیت را دارد. ارائه دهنده AddThis. سهم تلفن همراه از تعامل کل در حال افزایش است – افزایش 17 درصدی از سه ماهه اول 2013 – اما AddThis […]
  • 6 درس هایی برای بازاریابان از منچستر یونایتد و دیوید مویس
    من این پست را در تعطیلات می نویسم بنابراین نسبتاً با رویدادهای اخیر در دنیای فناوری ارتباط ندارم. با این حال، از آنجایی که انگلیسی هستم، هرگز نسبت به آنچه در دنیای فوتبال (یا فوتبال اگر آمریکایی یا استرالیایی هستید) بی‌تفاوت نیستم، و رویدادهای اخیر مرا به این فکر انداخته که آیا درس‌هایی برای آموختن وجود دارد. …]
  • گزارش: اپل و سامسونگ در سه ماهه اول نسبت به سازندگان گوشی چینی شکست خوردند
    اعداد جدید منتشر شده از Strategy Analytics نشان می دهد که فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه اول 2014 در سطح جهان 33 درصد رشد داشته است. با این حال بازار رهبران اپل و سامسونگ سهم خود را در برابر گوشی سازان چینی هوآوی و لنوو از دست دادند. با این حال، اعداد Strategy Analytics را باید با احتیاط مشاهده کرد، زیرا آنها بر اساس معیار و روش غیرقابل اعتماد “محموله” هستند. محموله ها با […]
  • برابر نیست

  • راهنمای شما برای همه چیزها تجزیه و تحلیل و بهینه سازی هشتگ
    هشتگ. شنیده اید که مردم در مورد آنها صحبت می کنند، آنها را در توییتر دیده اید، اما آیا آنها را به جعبه ابزار بازاریابی خود اضافه کرده اید؟ اگر نه، اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه می توانید از هشتگ ها برای افزایش تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید. #Origins استفاده کنونی از هشتگ ها به سال 1988 برمی گردد، زمانی که کاربران اولیه اینترنت شروع به گنجاندن آنها در […]
  • کردند.

  • مایکروسافت NewFront نشان می‌دهد تعامل در قلب محتوای Xbox Originals است
    نمایش NewFront با مضمون کلوپ شبانه مایکروسافت در فضایی انبارمانند در ایستگاه پن نیویورک بر پیشرفت‌های استودیوی سرگرمی Xbox متمرکز شده است. احتمالاً در پاسخ به شکایات مبنی بر اینکه مایکروسافت برای حرکت در این زمینه بسیار کند عمل کرده است، نانسی تلر، رئیس استودیوی سرگرمی ایکس باکس – که مسئول ارائه محتوای تلویزیونی ممتاز است – به مخاطبان گفت […]
  • 8 محرک مغزی تضمین شده برای تقویت بازاریابی شبکه های اجتماعی شما
    روزی روزگاری، حباب پیچیده ای از نورون ها به نام مغز وجود داشت. این یک مغز خوب بود، یک مغز فعال، اما زمانی که وب آن را در معرض گیگا بایت های ناگفته داده و ارتباطات مبتنی بر صفحه نمایش قرار داد… رونق، فعالیت مغز با سرعتی بی سابقه رشد کرد. دانشمندان علوم اعصاب می گویند که دهه 2000 شاهد درک بیشتری از چگونگی مغز […]
  • بود

  • Buzzfeed درباره برندها جدی می شود ویدیوها در NewFronts
    اولین ارائه Buzzfeed NewFront در نیویورک یک رویداد صمیمی بود – بدون چراغ های بارق زرق و برق دار، دستگاه های مه شکن یا گروه های موسیقی زنده – فقط ویدیوهای Buzzfeed در صفحه بزرگ و بنیانگذار و مدیر عامل Jonah Peretti و Ze Frank، EVP Video، در مورد تاریخچه اشتراک محتوا و دیدگاه خود برای استودیوی تلویزیون اجتماعی […]
  • بحث می کنند.

  • ویدیو + نمایش اسلاید: بعدی برای بازاریابی جستجوی پولی چیست؟
    /> 2013 سال تغییرات بزرگی برای بازاریابان جستجو بود، از راه‌اندازی کمپین‌های پیشرفته Google و PLA تا گزینه‌های جدید هدف‌گیری مجدد بین کانالی، پیشرفت در مناقصه بلادرنگ و قالب‌های تبلیغاتی جدید. جستجوی پولی هنوز مؤثرترین و قابل اندازه‌گیری‌ترین رسانه تبلیغات دیجیتال است و در سال 2014، ارتباط نزدیک‌تری با نمایشگر پیدا خواهد کرد، […]
  • Yahoo از تبلیغات ویدیویی جدید، comScore مشارکت و قرارداد پخش کنسرت Live Nation در NewFronts رونمایی کرد
    Yahoo محتوای جدیدی را اعلام کرد، واحدهای تبلیغاتی جدید و مشارکت‌های جدید در حالی که ستاره‌های خود را در Digital NewFronts امروز عصر به نمایش گذاشت. مدیر عامل شرکت ماریسا مایر، ارائه را با برجسته کردن چهار حوزه رشدی که شرکت بر روی آنها تمرکز کرده است، آغاز کرد: موبایل، اجتماعی، بومی و البته ویدئو. درخواست از خریداران رسانه ای در […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • تویتر امیدوار است که فرآیند ثبت نام هوشمندتر شما را از فرار باز دارد، Wired
  • eBay Beats، Q1 Non-GAAP درآمد 11 درصدی به 899 میلیون دلار، درآمد افزایش 14 درصدی به 4.3 میلیارد دلار، TechCrunch
  • 8 بزرگترین فلاپ های گوگل، فناوری .fortune.cnn.com
  • Motorola Mobility، فرار سامسونگ از جریمه های اتحادیه اروپا در Apple Clash، Bloomberg
  • Pinterest مدیر فروش توییتر را به Forge استخدام می کند شریک، آژانس روابط Adweek، AdWeek
  • یاهو جدید برنامه ایمیل: ایمیل، اخبار و اطلاعات شما در یک نگاه!, yahoo.tumblr.com

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *