اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: تست محتوای مرتبط فیسبوک، به‌روزرسانی‌های Adobe Analytics و بازاریابی جام جهانی

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • تست محتوای مرتبط با iOS فیس بوک می تواند برای بازاریابان یک موهبت باشد
    فیس بوک می خواهد چک-این ها اجتماعی تر باشد که می تواند خبر خوبی برای بازاریابان باشد. فیس‌بوک در حال آزمایش یک ویژگی جدید iOS است که اطلاعات مربوط به کاربران را پس از بررسی مکان‌ها یا ارسال به‌روزرسانی‌های وضعیت مبتنی بر فعالیت نشان می‌دهد. بنابراین اگر شخصی به پارک ملی یوسمیتی مراجعه کند، ممکن است لیستی از پست‌ها و عکس‌های یوسمیتی دوستان را ببیند […]
  • به‌روزرسانی‌های بهینه‌ساز رسانه و آنالیتیکس Adobe شامل قابلیت‌های مدل‌سازی پیش‌بینی‌کننده جدید می‌شود
    Adobe در اجلاس Adobe Summit EMEA مشتریان خود در لندن امروز چندین محصول را در رابطه با Media Optimizer و Analytics خود اعلام کرد. محصولات این شرکت الگوریتم‌های مدل‌سازی پیش‌بینی‌کننده مورد استفاده توسط Media Optimizer را برای بهینه‌سازی کمپین در کانال‌ها به‌روزرسانی کرد. با ادغام Adobe Analytics که جریان مستقیم داده را در Media Optimizer فراهم می کند، مدل سازی […]
  • یادآوری بازاریابی جام جهانی: 48.9 میلیون هوادار فوتبال ایالات متحده در فیس بوک وجود دارد
    جام جهانی — پربیننده ترین رویداد ورزشی در جهان شناخته شده – چیزی شبیه به یک پدیده خاص در ایالات متحده است، جایی که نوع دیگری از فوتبال پادشاه است. اما فیس بوک امروز در یک پست وبلاگی به بازاریابان یادآوری کرد که لشگری از طرفداران فوتبال در ایالات متحده در فیس بوک وجود دارد. در واقع، […]
  • سونی برای معرفی گوشی هوشمند ضدآب Xperia Z1 فروشگاهی زیر آب در مرکز خرید ایجاد کرد
    کسانی که بین اکتبر و دسامبر از مرکز خرید JK Iguatemi در سائوپائولو بازدید کردند. سال 2013 فروشگاهی را تجربه کرد که قبلاً در یک مرکز خرید یا هیچ کجا دیده نشده بود. برای کمک به عرضه تلفن ضدآب Xperia Z1، سونی با روتر عنبیه همکاری کرد تا اولین فروشگاه زیر آب را ایجاد کند […]
  • هک رشد استراتژی بازاریابی شما
    GAAAHHH!!! من نمی توانم از بازاریابی دیجیتال فرار کنم! هر بار که ایمیلی، اپلیکیشنی، حساب رسانه‌های اجتماعی‌ام، حتی برخی از ابزارهای نرم‌افزاری خود را باز می‌کنم، شخصی برای من پیام تبلیغاتی می‌فرستد که من نمی‌توانم آن را خاموش کنم. همه توجه من را می‌خواهند – و تبلیغ‌کنندگان با شخصی‌تر بودن، بیشتر […]
  • بای، بای بنر: فرمت های نمایشی در حال ظهور و آنچه بازاریابان باید بدانند
    رنسانس در تبلیغات نمایشگر دیجیتال در حال انجام است که در نهایت به ظلم و ستم این بنر پایان خواهد داد. ناشران هوشمند، بازاریاب‌های برند و آژانس‌ها با اتخاذ و آزمایش با فرمت‌های جدید موبایل، ویدیوی بومی، دیجیتال و بله، قالب‌های بنر مرورگر مانند IAB Rising Stars، در ایجاد نظم جدید تبلیغات دیجیتال مشارکت خواهند کرد. […]
  • Google Glass دوباره به فروش می رسد برای همه در ایالات متحده
    اگر شما در ایالات متحده زندگی می‌کنید و می‌خواهید بدون نیاز به دعوت دوست، عینک Google بخرید، می‌توانید. گوگل دوباره برنامه Glass Explorer را باز کرده است، درست مانند یک ماه پیش، زمانی که منابع دستگاه در کمتر از 24 ساعت تمام شد. در یک پست Google+‎ امروز بعدازظهر، Google می‌گوید […]
  • تویتر پایین ? نه کاملاً اما امروز مشکلاتی دارد [به روز شده]
    آیا دلت برای نهنگ شکست خورده تنگ شده است؟ نه؟ آره من هم اما من در طلسم توییتر-is-down از روزهای قبل از عرضه اولیه عمومی کمی راحت شدم. امروز، تنها چیزی که در اختیار داریم ربات فوق است تا ما را از مشکلات شبکه مطلع کند، شبکه ای که امروز بعدازظهر دچار قطعی جزئی شده است. وبلاگ وضعیت توییتر این را در […]
  • پست کرده است

  • فیس بوک و توییتر اندکی در استفاده جهانی قرار می گیرند، در حالی که اینستاگرام و تامبلر اوج می گیرند [Survey]
    اگرچه فیس بوک در بالای چشم‌انداز جهانی رسانه‌های اجتماعی جامد باقی می‌ماند، داده‌های نظرسنجی جدید از GlobalWebIndex نشان می‌دهد که میزان استفاده از شبکه در شش ماه گذشته کاهش یافته است. خبر خوب برای فیس بوک؟ آن سوف بسیار محکم است. بر اساس نظرسنجی GlobalWebIndex، که از نمونه بیش از 40000 اینترنت […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تجارت الکترونیک

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *