Celtra گزارش عملکرد تبلیغات نمایش تلفن همراه خود را که در سه ماهه اول سال 2014 پوشش می دهد، امروز منتشر کرد. این گزارش نشان میدهد که نرخ عملکرد تبلیغات برای اولین بار از زمانی که سلترا در سال 2012 گزارشدهی در مورد آن را آغاز کرد کاهش یافته است. قالبهای تبلیغاتی بومی فقط […]
را تشکیل میدهند
یک ابزار هدفگیری و اطلاعاتی جدید از فیسبوک، هدف قرار دادن شخصیتهای خاص و انجام تحقیقات مخاطبان را سریعتر و آسانتر از همیشه میکند. «بینش مخاطبان فیسبوک» که امروز راهاندازی شد، به بازاریابان این امکان را میدهد تا در میان مخاطبان هدف خاص غوطهور شوند و دادههای جمعیتی و رفتاری را کشف کنند. این ابزار در Facebook Ads Manager قرار دارد و به کاربران اجازه می دهد […]
را تمرین کنند
در سنگاپور، بیشتر همه چیز توسط کارگران مهاجر ساخته شده است. آنها بخش نامرئی و نامرئی از جمعیت هستند که عمدتاً توسط ساکنان شهر مورد توجه قرار نمی گیرند. آنها دور از خانه و خانواده خود زندگی می کنند و از فرهنگ خود جدا هستند. کوکاکولا با همکاری با Ogilvy & Mather سنگاپور، تصمیم گرفت تا مقداری عشق و قدردانی را نشان دهد […]
یک مطالعه عمیق در مورد عادات تماشای ویدیوی آنلاین که توسط IAB، در ارتباط با ارائهدهنده تحقیقات رسانهای GFK انجام شد، نشان داد که مصرف محتوای ویدیوی دیجیتال اصلی برای بزرگسالان آمریکایی 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. تحقیقات انجام شده از مطالعه مصرف کننده ویدیوی دیجیتال اصلی نشان می دهد که محتوای اصلی 55 میلیون مخاطب دارد […]
اگر بخواهید سوال مطرح شده در عنوان این مقاله را یک ماه پیش بپرسید، پاسخ این خواهد بود: هیچ. متأسفانه، زمانی که گوگل در جولای سال گذشته ابزار Keyword Tool را غروب کرد و آن را با Keyword Planner جایگزین کرد، یکی از چیزهایی که بازاریابان از دست دادند، توانایی دیدن ترافیک توسط دستگاه بود. اما […]
ما در حال حاضر از طریق یک انفجار کانال های بازاریابی در سطح کامبرین زندگی می کنیم. به نظر می رسد هر سال یک کانال یا دستگاه جدید ظاهر می شود که هر کدام دارای مجموعه ای از معیارها، رسانه ها و استراتژی های جدید است. در آینده، هر مدیر بازاریابی یا تحلیلگر مسئول مدیریت رسانه در تعداد بیشتری از […]
بعد از تجزیهوتحلیل موفقیت اشتراکگذاریشدهترین آگهیهای Super Bowl امسال، شرکت سنجش ویدیو Unruly متوجه شد که تبلیغات محبوبتر بر واکنشهای احساسی در مقابل قدرت ستارهها تکیه دارند. گزارش Unruly’s The Science of Sharing: Super Bowl XLVIII، چهارده تبلیغ ویدیویی آنلاین از Super Bowl امسال را ارزیابی کرد و تنها سه مورد از ۱۲ مورد برتر را نشان داد […]
همین دو ماه پیش، متوجه شدیم که فیس بوک آماده شروع فروش تبلیغات ویدیویی است. به نظر می رسد که آنها بهترین بازی را برای پرواز آزمایشی خود پیدا کرده اند. Progressive با 15 نقطه دوم “BabyMan” به اولین تبلیغ کننده ویدیو تبدیل شده است. تبلیغات برای مخاطبان فیس بوک کاملاً مناسب است زیرا […]
طراحی شده است
در ستون ماه گذشته، “زمان واقعی” در تبلیغات نمایشی واقعاً به معنای زمان واقعی نیست، ما در مورد اینکه چگونه با وجود صحبت صنعت در مورد انجام “بازاریابی بیدرنگ” یا “مناقصه بیدرنگ” (RTB) بحث کردیم. در بیشتر موارد، آنها در واقع از تکنیک های بلادرنگ برای اجرای کمپین های خود استفاده نمی کنند. خود رسانه ممکن است در حراج های زنده معامله شود، اما داده ها […]
در تلاشی برای مقابله با طاعون تبلیغات فریبنده که صنعت تبلیغات آنلاین را تحت فشار قرار می دهد، چندین نفر از بزرگترین بازیگران منابع خود را با هم ترکیب می کنند. امروز، AOL، فیسبوک، گوگل و توییتر راه اندازی TrustInAds.org را برای افشای و آموزش مصرف کنندگان در مورد تبلیغات مخرب اعلام کردند. هدف این سازمان افزایش آگاهی در بین مصرف کنندگان و همچنین […]
است
احتمالاً ویدیوی «دختران مدفوع نمیکنند» را دیدهاید. اگر نه، قبل از ادامه خواندن، روی جاسازی بالا کلیک کنید. خنده دار است، درست است؟ پو ~ پوری سوار آن خنده ها شد – و یک پست اتفاقی توسط هافینگتون پست – در سپتامبر گذشته به یک موفقیت وایرال رسید. در عرض چند ساعت میلیون ها بازدید داشت و اکنون بیش از 26 میلیون بازدید دارد. من […]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.