از سرزمین بازاریابی:
- OpenX SDK را برای تبلیغات ویدیویی موبایل در برنامههای iOS و Android منتشر میکند
OpenX Technologies امروز یک کیت توسعه نرمافزار (SDK) منتشر کرد تا به توسعهدهندگان کمک کند تا از برنامههای خود با تبلیغات ویدیویی موبایل درآمد کسب کنند. . مارتین پرایس، رئیس محصولات موبایل OpenX در بیانیهای گفت: «با ادامه افزایش رشد استفاده از تلفن همراه، ناشران به دنبال قالبهای تبلیغاتی پیچیدهتر فراتر از بنر ساده موبایل هستند که کارایی آن کمتر شده است. «ویدئو […] - ویدیو + SLIDESHOW: سونامی ویدیوی آنلاین آینده
تنها در سه سال، انتظار میرود تعداد بینندگان ویدیوی آنلاین دو برابر شود و به 1.5 میلیارد نفر برسد. علاوه بر بینندگان در YouTube، Vine و سایر جمعآوریکنندههای آنلاین، ناشران سنتی مانند نیویورک تایمز به غیر مشترکین امکان دسترسی رایگان نامحدود به محتوای ویدیویی را میدهند. با گسترش دستگاه های تلفن همراه و اتصال به اینترنت سریع، ویدئو […] - اکنون فیسبوک تبلیغات ویدیویی ممتاز را در بازارهای بینالمللی منتخب میفروشد
تبلیغات ویدیویی پخش خودکار فیس بوک بین المللی می شود. این شبکه اجتماعی امروز اعلام کرد که فروش «تبلیغات ویدیویی ممتاز» را در استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ژاپن و بریتانیا آغاز خواهد کرد. اما نه فقط به هر کسی. فیس بوک در راستای برنامه بازی آهسته خود هنگام عرضه محصول در ایالات متحده در ماه مارس، گفت […] - آمازون پیشنهاد خرید دامنه آمازون را از دست می دهد
پیشنهاد آمازون برای مالکیت و بهره برداری از amazon. به عنوان یک دامنه سطح بالای عمومی جدید (gTLD) رد شده است. ICANN، شرکت اینترنتی برای نامها و شمارههای اختصاصیافته – بدنه حاکم بر سیستم نام دامنه وب – با توصیه کمیته مشاوره دولتی خود در رد پیشنهاد شرکت برای دریافت amazon. […] - +Google زندگی را نشان میدهد، داستانها و فیلمهای تولید خودکار را معرفی میکند
Google+، که با این تصور که روزهایش به عنوان یک شبکه رسانه اجتماعی تمام عیار به پایان رسیده است، مبارزه میکند، امروز دو بهروزرسانی جدید امیدوارکننده را منتشر کرد: Stories، که به طور خودکار جدول زمانی چندرسانه ای را از کتابخانه های عکس و ویدیوی کاربران ایجاد می کند، و Movies، که حلقه های برجسته از همان ها ایجاد می کند. ویژگی های جدید واقعاً بسیار نرم هستند. اگر عکسهای شما از قبل […] - American Express- & Delta-Sponsored بازی اینستاگرام با هدف جمع آوری پول برای غیرانتفاعی
American Express و Delta Airlines، با با کمک BoomBox Inc.، برای راهاندازی #GoTo، یک بازی رسانههای اجتماعی مبتنی بر اینستاگرام که هدف آن تبلیغ مراکز این شرکت هواپیمایی در نیویورک و سیاتل است، همکاری کردهاند. این کمپین مظهر گیمیفیکیشن است و هدف آن جمع آوری پول برای دستاوردهای غیرانتفاعی Junior Achievement است. American Express 50,000 دلار […] - نظرسنجی: اکثر بازاریابان مطمئن نیستند که آیا تلاشهای فیسبوک مؤثر هستند یا نه
یک نظرسنجی گسترده در مورد استفاده متخصصان بازاریابی از رسانههای اجتماعی، آنچه را که بیشتر ما در مغز خود احساس میکنیم تأیید میکند: اینکه اگرچه فیسبوک همچنان پادشاه است، سوژه ها کمی ناآرام هستند به بیان ساده تر، تقریباً همه بازاریابان از فیس بوک استفاده می کنند و اکثریت قریب به اتفاق آن را به عنوان مهم ترین کانال رسانه اجتماعی خود انتخاب می کنند، اما بیشتر […] - چگونه از رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها برای بازاریابی فراخوانی قدرتمند استفاده کنیم
بلاگ ها، فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست — بیشتر و بیشتر، اینها هستند مکان هایی که مردم در مورد کالاها و خدمات صحبت می کنند. گزارش نفوذ دیجیتال 2013 Technorati روند رو به رشد مصرف کنندگانی را که به لطف اعتماد و نفوذی که توسط اینفلوئنسرهای آنلاین انجام می شود، هنگام خرید به وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی روی می آورند، تأیید می کند. هیچ کس […] - آیا صنعت ما بالاخره در حال رشد است؟ افکاری از هفته اینترنت نیویورک
برای سالها در بسیاری از کنفرانسهای مهم فصلی، شرکتکنندگان با تجربه به اطراف نگاه میکردند و هیچ پایانی برای هیاهو نمیدیدند. در حالی که مضامین مشروع و طولانی مدت کسب و کار – بازاریابی یکپارچه، استفاده از ترکیب رسانه ای شما، استانداردها، اسناد و تخصیص و البته “پیچیدگی” اکوسیستم – همیشه زمان پخش خود را دریافت می کنند… ما اغلب شاهد یک نوع مبهم […] - بهبود Klout 2.0 با کشف محتوا و زمانبندی وارد اندروید شد
در اوایل سال جاری، Klout با یک بازنگری اساسی، سر و صدای زیادی در فضای کشف محتوا ایجاد کرد. سپس در ماه گذشته، این کشف به لطف Klout 2.0 برای iOS به موبایل رفت. حالا نوبت اندرویدهاست. Klout 2.0 جدید و بهبود یافته اکنون در Google Play در دسترس است. برنامه اندروید دارای ویژگی های مشابه […] - MoCo: موبایل ، محتوا و سئوی پیشرفته. چگونه آماده شویم
“آماده بودن برای موبایل” به چه معناست؟ ممکن است بگویید داشتن یک سایت واکنش گرا برای موبایل – و این قطعا بخشی از آن است. اما چیزهای بیشتری وجود دارد که در نهایت باعث ایجاد یک تجربه وب سایت عالی برای پایگاه کاربران تلفن همراه همیشه در حال گسترش و مدبر شما می شود. این یک واقعیت است که مردم شروع به استفاده از تلفن های هوشمند به عنوان […] - پنهان بچه ها! سفیر غذای شاد جدید مک دونالد به کاربران توییتر خجالت میدهد
تلاشهای مکدونالد برای تبلیغ «غذای شاد» بهعنوان یک وعده غذایی سالمتر، امروز با شکست روابط عمومی مواجه شد – و کمتر از آن در میان داوران ذائقه. در توییتر. غول فست فود یک گزینه جدید ماست را معرفی کرد و “Happy” را معرفی کرد، یک جعبه غذای متحرک Happy Meal. همانطور که در بیانیه مطبوعاتی مک دونالد توضیح داده شده است، Happy یک […]
طرف شده است.
هستند
اهدا خواهد کرد
است
کرده اند
جدید است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.