اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: اپل برنده حکم ثبت اختراع، سبد خرید آمازون، تحویل در همان روز گوگل و موارد دیگر

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • راس لاراوی، رهبر SMB توییتر: ارگانیک شوید، سپس با تبلیغات تقویت کنید
    در صورتی که آن را از دست دادید … تبلیغات توییتر هفته گذشته 1 ساله شد. آن چیست؟ یادآوری تولد را در فیس بوک ندیدید؟ ما بچه اما به طور جدی، به پاس اولین سالگرد دسترسی توییتر به همه تبلیغ‌کنندگان به پلتفرم تبلیغات توییتر، با راس لاراوی، رئیس بخش کوچک و […]
  • توییتر آشنا شدیم.

  • حکم ثبت اختراع: اپل در راند پیروز شد، اما نتوانست ضربه ای را در مقابل آن وارد کند. سامسونگ
    باید تعجب کنید که اپل و وکلای آن اکنون به چه فکر می کنند. پیروزی ثبت اختراع جمعه گذشته تقریباً هیچ چیزی برای این شرکت و هیچ چیزی برای جلوگیری یا توقف حرکت رقیب اصلی سامسونگ انجام نداد. پس از یک مبارزه سخت و محاکمه ای که به طور گسترده منتشر شد، اپل یک رأی هیئت منصفه فقط 119 میلیون دلار علیه این شرکت کره ای صادر کرد. […]
  • دوربین جاسازی شده در کارت تبریک عکس‌العمل‌های مادران را نشان می‌دهد
    با نزدیک شدن به روز مادر، برندها تمام تلاش خود را می‌کنند تا شیرین کاری‌های بازاریابی مبتکرانه‌ای ارائه کنند که هم دلگرم‌کننده هستند و هم امیدواریم محصولی را جابه‌جا کنند. یکی از این تلاش‌ها از سوی آژانسی به نام Lemz Amsterdam انجام می‌شود، که کمپینی ایجاد کرد که به طور کامل آنچه را که کمتر دیده می‌شود به تصویر می‌کشد: واکنش‌های مردم – در این مورد، […]
  • سبد خرید آمازون موبایل بیشتری دریافت می کند: اکنون هنگام مرور توییتر به #AmazonCart اضافه کنید
    با #AmazonCart پاسخ دهید تا برش موز را به سبد خرید خود اضافه کنید! http://t.co/B39jFZITc0 pic.twitter.com/CT81jLUE1M — آمازون (@amazon) 5 مه 2014 آمازون ویژگی جدیدی را در توییتر راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد با افزودن یک هشتگ به طور خودکار موارد را به سبد خرید آمازون خود اضافه کنند. به همراه لینک محصول آمازون در یک توییت. کاربران می توانند پاسخ دهند […]
  • فیس‌بوک معیارهای ویدئو را برای پیگیری مدت ارتقا می‌دهد از بازدیدها و حفظ مخاطب
    فیسبوک با هدف اینکه صاحبان صفحه و تبلیغ‌کنندگان اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انعکاس ویدیوها با مشتریان داشته باشند، در حال ارتقای معیارهای ویدئویی خود است. در حال حاضر، فیسبوک فقط به شما نشان می دهد که چند نفر شروع به تماشای یک ویدیو کرده اند. فیس‌بوک گفت وقتی ارتقا در «هفته‌های آینده» انجام شود، اطلاعاتی در مورد بازدیدهای ویدیو، ویدیوی منحصربه‌فرد به شما ارائه می‌شود […]
  • Google’s آزمایشی تحویل همان روز دو ساحلی می شود
    به نشانه این که برنامه آزمایشی Google برای تحویل همان روز دارای مراحل است، این برنامه اکنون در هر دو ساحل در دسترس است. مصرف کنندگان در منهتن و منطقه غرب لس آنجلس می توانند برای دریافت اقلام از فروشگاه های محلی در عرض چند ساعت به Google مراجعه کنند. این شرکت آزمایش خود را در همان روز آغاز کرد […]
  • نکات مهم برای بهینه سازی محتوای شما: 9 متخصص در نظر دارند
    از آنجایی که 58 درصد از بازاریابان B2B قصد دارند هزینه بازاریابی محتوای خود را طی 12 ماه آینده افزایش دهند، میزان محتوای ایجاد شده و منتشر شده افزایش می یابد. به رشد خود ادامه دهند. با آن، بهینه‌سازی محتوا اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند، زیرا اگر مخاطبان شما آن را پیدا نکنند، حتی محتوای عالی هم نمی‌تواند نتیجه‌ای ایجاد کند. با این حال، بسیاری از ناشران با […]
  • مشکل دارند

  • StumbleUpon تعداد انگشت شماری از گزینه‌های هدف‌گذاری و تحویل را برای تبلیغ‌کنندگان اضافه می‌کند
    هفته گذشته، StumbleUpon به‌روزرسانی‌های مهمی را برای پلتفرم تبلیغاتی خود منتشر کرد که به بازاریابان کمک می‌کند تا با دقت بیشتری هدف‌گیری کنند، به کاربران خاص ارائه دهند و اطلاعات بیشتری کسب کنند. در مورد مخاطبان خود ویژگی‌های جدید در اختیار همه تبلیغ‌کنندگان قرار گرفته است، و نکات برجسته به شرح زیر است: گزینه‌های تحویل، تبلیغ‌کنندگان اکنون گزینه «هزینه در اسرع وقت» را خواهند داشت […]
  • خلاقیت نامحدود: چگونه انتشارات دیجیتال فعلی برندها را برجسته می کند
    به آخرین کمپین واقعا جسورانه و به یاد ماندنی که دیدید فکر کنید. آیا دیدگاه شما در مورد برند را تغییر داد؟ آیا هنوز محصول یا خدمات فروخته شده را به خاطر دارید؟ اگر پاسخ دادن به این سوال یک دقیقه طول کشید تعجب نکنید. پیام های بازاریابی زیادی از جلوی چشمان ما می گذرد که اغلب […]
  • دریافت کنید بدانید: کوین دوهان مدیر عامل شرکت DTS
    به عنوان معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی، کوین دوهان بر تمامی عملکردهای بازاریابی در شرکت DTS، ارائه‌دهنده برتر راه‌حل‌های صوتی، نظارت می‌کند. تعریف تجربیات سرگرمی دوهان در نقش خود به عنوان CMO، بازاریابی برند و مصرف کننده، بازاریابی محصول، بازاریابی شریک، تبلیغات و رسانه، روابط هنرمندان، روابط عمومی و ارتباطات شرکتی را مدیریت می کند. قبل از پیوستن به […]
  • Google+ ورود به 15 برنامه برتر موبایل — comScore
    دیروز بعدازظهر comScore رتبه بندی برنامه های تلفن همراه و گوشی های هوشمند ایالات متحده را برای ماه مارس منتشر کرد. جالب توجه است که به نظر می رسد این شرکت رتبه بندی خود را برای وب سایت های تلفن همراه متوقف کرده است و اکنون فقط در مورد برنامه های برتر گزارش می دهد. از نظر سهم بازار گوشی های هوشمند، داستان تا حد زیادی در طول شش ماه گذشته بدون تغییر باقی مانده است، با این تفاوت که سامسونگ همچنان به طور فزاینده […]
  • HootSuite یک ابزار تجسم اجتماعی جدید برای مشتریان سازمانی ارائه می کند
    HootSuite Enterprise یک ویژگی تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی بصری به نام uberVU Boards راه اندازی کرده است که هدف آن ارائه ابزارهای گزارش دهی متریک به اندازه کافی ساده برای افراد غیر است. استفاده از تحلیلگران بردها که محصولی از خرید UberVU مستقر در لندن توسط HootSuite در ژانویه است، به کاربران اجازه می‌دهد تا داشبوردهای سفارشی‌سازی‌شده ایجاد کنند، سنجه‌هایی را که باید روزانه ردیابی شوند – اشاره به جریان‌ها یا سیگنال‌های افزایشی، […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *