اعلانیه
اعلانیه

رسمی: دیوید بسبریس رئیس جدید Google+ خواهد شد و ویک گاندوترا را بر عهده می گیرد

Dave Besbris

دیو بسبریس، از او صفحه Google+‎

رئیس Google+ و تلاش‌های اجتماعی Google، Vic Gundotra، اعلام کرد که امروز کناره‌گیری می‌کند. گوگل تایید کرده است که جایگزین او، همانطور که منابع Re/code حدس می زنند، معاون فعلی مهندسی Google+، دیوید بسبریسخواهد بود. >.

Re/code خبر به دست گرفتن Besbris را منتشر کرد طبق منابعش، اما خود گوگل این موضوع را تایید نکرده است. اما اکنون Google به Marketing Land گفته است که داستان Re/code درست است، بسبریس واقعاً مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت، اگرچه عنوان دقیق او هنوز مشخص نشده است.

گوندوترا خبر خروج خود را در Google+ خود به اشتراک گذاشت و در بخشی گفت:

Vic Gundotra, from his Google+ page

امروز خروج خود را از Google پس از تقریباً 8 سال اعلام می‌کنم.

من بسیار خوش شانس بودم که با افراد شگفت انگیز Google کار کردم. من معتقد نیستم که در جای دیگری مجموعه ای با استعدادتر و پرشورتر از افراد وجود داشته باشد. و وقتی به رهبری لری پیج و آنچه که او در زمان حضور در گوگل به من قدرت داد، فکر می‌کنم غافلگیر می‌شوم. از راه‌اندازی Google I/O، تا مسئولیت همه برنامه‌های تلفن همراه، تا ایجاد +Google، هیچ‌یک از اینها بدون تشویق و حمایت لری اتفاق نمی‌افتاد.

Gundotra در سال 2007 به Google پیوست و قبل از اینکه رهبری Google+‎ را به عهده بگیرد، تیم‌های تلفن همراه و روابط توسعه‌دهنده شرکت را رهبری کرد. او نگفت که به کجا می رود و فقط گفت:

اما، اکنون زمان سفری جدید است. یک ادامه یک “و سپس”. من در مورد آنچه بعدی است هیجان زده هستم. اما امروز روزی نیست که در مورد آن صحبت کنیم. این روز برای جشن گرفتن 8 سال گذشته است. گریستن. و لبخند بزن. و مشتاقانه منتظر سفری باشیم که هنوز در راه است.

مدیر عامل Google لری پیج از گاندوترا برای وقت گذاشتن در صفحه Google+ خود تشکر کرد و یادداشت باز زیر را پست کرد. به رهبر سابق خود در +Google:

در برنامه‌های تلفن همراه و روابط توسعه‌دهندگان ما دندان‌های خود را قطع می‌کنید و تلاش‌های متفاوت ما را به چیزی عالی تبدیل می‌کنید. زمانی که من برای اولین بار از ناوبری گام به گام استفاده کردم، مرا غافلگیر کرد. و با قدم زدن بر روی صحنه در I/O سال گذشته، دیدن توسعه دهندگان بسیار هیجان زده در مورد Google شگفت انگیز بود. اینها پروژه های قدیمی Vic بودند. سپس Google+‎ را از هیچ ساختید. افراد کمی هستند که شجاعت و توانایی شروع چنین کاری را داشته باشند و من از همه تلاش و اشتیاق شما بسیار سپاسگزارم.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *