یک افشاگر (یا شاید تأیید) دیگر این است که توییتر چقدر ترافیک از دستگاههای تلفن همراه دارد. ترافیک موبایل آن تقریباً با ترافیک رایانه شخصی آن برابر است.
نمایش چند پلتفرمی جدید ترافیک رایانه شخصی، تلفن همراه و ویدیو را در یک سلسله مراتب رتبه بندی ترکیب می کند که از اندازه گیری های مبتنی بر پانل و داده های رفتاری خود ناشران استفاده می کند. در نهایت این به جستجو و ارائه جزئیات بیشتر تقسیم می شود. همچنین به بازارهای دیگر فراتر از ایالات متحده گسترش خواهد یافت.
از comScore پرسیدم که آیا دادههای تلفن همراه شامل برنامهها و وب تلفن همراه (تلفنهای هوشمند و تبلتها) میشود یا خیر. انجام می دهد.
لیست بالا نشان دهنده 30 سایت برتر ایالات متحده است. تا جایی که ترافیک رایانه شخصی و تلفن همراه از کل جمعیت دیجیتال فراتر می رود، تعدادی همپوشانی و تکراری بین مخاطبان وجود دارد که از تعداد کل دسترسی حذف شده است.
در بیشتر موارد، رتبهبندیها با آمار ترافیک Media Metrix فقط برای رایانه شخصی متفاوت نیست. اما در موارد استثنایی، مانند پاندورا، زمانی که تلفن همراه مورد استفاده قرار میگیرد، دسترسی کلی بسیار بیشتر است. در واقع، رتبهبندی ترکیبی جدید برای چند سایت (یعنی یاهو، ESPN، The Weather Channel، Yelp، Disney) با افزایش رتبهبندی کلی آنها سود میبرد. . دیگران موقعیت خود را از دست می دهند (مانند Microsoft، Vevo، Wal-Mart، Craigslist، LinkedIn).
این رتبه بندی چند پلتفرمی جدید آینده سنجش مخاطبان است زیرا بازاریابان و ناشران به دنبال دید کامل تری از کاربران خود هستند. من پیشبینی میکنم که در آینده نزدیک این به طور کامل جایگزین رتبهبندی 50 برتر رایانههای شخصی فقط comScore شود.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.