براساس نیویورک تایمز، این خرید به دیزنی کمک می کند تا تخصص توزیع و برنامه نویسی خود را توسعه دهد.
کوین مایر، معاون اجرایی استراتژی شرکت و توسعه کسب و کار دیزنی در نیویورک تایمز گفت: “Maker در حال حاضر مخاطبان بسیار زیادی دارد که فقط به رشد خود ادامه می دهند، و این چیزی است که ساختن آن به تنهایی دشوار است.” گزارش دهید.
نیویورک تایمز ادعا میکند که Maker Studios یکی از بزرگترین شبکهها را در YouTube دارد که حدود 55000 کانال را مدیریت میکند و بیش از 5.5 میلیارد بازدید ماهانه از پایگاه 380 میلیون مشترک خود ایجاد میکند.
مایر گفت
در گزارشی از رویترز در مورد خرید این معامله به دیزنی کمک می کند تا بینندگان هزاره بیشتری را جذب کند، و همچنین “داده های زیادی” را برای کمک به شرکت سرگرمی ارائه می دهد تا مشاغل مختلف خود را برای مخاطبان جوان تر تبلیغ کند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.