اعلانیه
اعلانیه

دیزنی برای افزایش مخاطبان خود در یوتیوب، استودیوهای میکر را به مبلغ 500 میلیون دلار خریداری می کند.

Disney YouTubeشرکت والت دیزنی اعلام کرد که استودیو میکر را به مبلغ 500 میلیون دلار خریداری می کند و مدعی شد در صورتی که تامین کننده محبوب ویدیوی یوتیوب به اهداف رشد خاصی دست یابد، 450 میلیون دلار اضافی پرداخت خواهد کرد.

براساس نیویورک تایمز، این خرید به دیزنی کمک می کند تا تخصص توزیع و برنامه نویسی خود را توسعه دهد.

کوین مایر، معاون اجرایی استراتژی شرکت و توسعه کسب و کار دیزنی در نیویورک تایمز گفت: “Maker در حال حاضر مخاطبان بسیار زیادی دارد که فقط به رشد خود ادامه می دهند، و این چیزی است که ساختن آن به تنهایی دشوار است.” گزارش دهید.

نیویورک تایمز ادعا می‌کند که Maker Studios یکی از بزرگترین شبکه‌ها را در YouTube دارد که حدود 55000 کانال را مدیریت می‌کند و بیش از 5.5 میلیارد بازدید ماهانه از پایگاه 380 میلیون مشترک خود ایجاد می‌کند.

مایر گفت

در گزارشی از رویترز در مورد خرید این معامله به دیزنی کمک می کند تا بینندگان هزاره بیشتری را جذب کند، و همچنین “داده های زیادی” را برای کمک به شرکت سرگرمی ارائه می دهد تا مشاغل مختلف خود را برای مخاطبان جوان تر تبلیغ کند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *