اعلانیه
اعلانیه

epic.org-google-squareمرکز اطلاعات حریم خصوصی الکترونیکی (EPIC) ممکن است درخواستی را ارسال کند و از کمیسیون تجارت فدرال (FTC) بخواهد تا نگرانی های ضد تراست و حفظ حریم خصوصی را بررسی کند. جدیدترین به‌روزرسانی Google در نتایج جستجوی آن.

به عنوان گزارش LA Times، مدیر اجرایی EPIC، مارک روتنبرگ می گوید که گروه او احتمالاً شکایتی را به FTC ارائه خواهد کرد. روتنبرگ به تایمز می گوید: «ما معتقدیم این چیزی است که FTC باید به آن توجه کند. «گوگل یک بازیکن ریشه‌دار است که تلاش می‌کند با استفاده از تسلط بر بازار در بخش جداگانه با رقیب خود فیس‌بوک مبارزه کند. من فکر می کنم که این باید مردم را به دردسر بیندازد.”

Google “Search Plus Your World” را اعلام کرد دیروز، یک ویژگی جدید است که، در میان چیزهای دیگر، محتوای شبکه اجتماعی +Google خود را در نتایج جستجوی Google نمایش می‌دهد و اطلاعات خصوصی کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند را نشان می‌دهد که توسط مخاطبین اجتماعی او به اشتراک گذاشته شده است.

در یک بیانیه در وب سایت خود، EPIC هر دو را به عنوان نگرانی ارجاع می دهد:

اگرچه داده‌های مخاطبین +Google کاربر به صورت عمومی نمایش داده نمی‌شوند، تغییرات Google باعث می‌شود اطلاعات شخصی کاربران در دسترس‌تر باشد. کاربران می توانند از دیدن نتایج جستجوی شخصی انصراف دهند، اما نمی توانند از یافتن اطلاعات خود از طریق جستجوی Google انصراف دهند. همچنین، تغییرات Google در زمانی اتفاق می‌افتد که این شرکت با بررسی بیشتر درباره اینکه آیا نتایج جستجو را با اولویت دادن به محتوای خود تحریف می‌کند یا خیر، مواجه است.

اگرچه بسیاری از کاربران Google هنوز به آن دسترسی ندارند، Search Plus Your World در 24 ساعت پس از اعلام Google مورد انتقاد چندین بخش قرار گرفته است. توییتر یکی از اولین کسانی بود که از این راه شکایت کرد محتوای Google+‎ در نتایج جستجوی جدید ارائه می‌شود – چیزی که همانطور که دنی سالیوان امروز صبح در سایت موتور جستجو اشاره کرد، در برخی موارد به هزینه مربوط بودن انجام می شود. در هر مصاحبه دیشب با Search Engine Land، اریک اشمیت، رئیس اجرایی Google موافق نبود که محتوای Google+‎ در نتایج جستجوی جدید مورد علاقه است.

در Techmeme پوشش بیشتری از بیانیه EPIC وجود دارد، و در اینجا پیوندهایی به پوشش ما در هر دو حوزه بازاریابی وجود دارد. و سرزمین موتورهای جستجو:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *