اعلانیه
اعلانیه

دموکرات ها بیشتر از جمهوری خواهان و مستقل ها دوست دارند سیاست و رسانه های اجتماعی را با هم ترکیب کنند [مطالعه]

democrat-republican-politics وقتی صحبت از فعالیت سیاسی آنلاین می شود، دموکرات ها بیشتر از جمهوری خواهان و مستقل ها می گویند که سایت های شبکه های اجتماعی مهم هستند. و همچنین احتمال بیشتری دارد که بگویند از نظر سیاسی به دلیل تعاملاتشان در اجتماعی فعال تر شده اند. رسانه سایت ها.

اینها برخی از یافته‌های سیاست در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی هستند، یک مطالعه جدید از اینترنت پیو و پروژه زندگی آمریکایی.

به طور کلی، 74 درصد از کسانی که خود را لیبرال می‌خوانند از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، در مقایسه با 70 درصد میانه‌روها و تنها 60 درصد محافظه‌کاران. و آن دسته از دموکرات‌هایی که از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند بیشتر از جمهوری‌خواهان و مستقل‌ها می‌گویند که سایت‌های اجتماعی برای مواردی مانند بحث در مورد مسائل سیاسی و استخدام دیگران برای درگیر شدن در مسائل سیاسی مهم هستند. تقریباً نیمی از لیبرال‌های مورد بررسی گفتند که رسانه‌های اجتماعی برای همگام شدن با اخبار سیاسی مهم هستند، در مقایسه با حدود یک سوم میانه‌روها و محافظه‌کاران (به ستون سمت چپ زیر مراجعه کنید).

social-politics-1

اما در مورد تأثیری که رسانه های اجتماعی بر دیدگاه های سیاسی می گذارند چطور؟ مطالعه Pew نشان می دهد که اصلا چیز زیادی وجود ندارد.

به طور کلی، تنها 16 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی می گویند که به دلیل فعالیت خود در سایت های اجتماعی، دیدگاه خود را در مورد یک موضوع سیاسی تغییر داده اند. به عبارت دیگر، همه آن عکس‌ها و مقاله‌هایی که این روزها در فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارید احتمالاً دیدگاه دوست دیوانه شما را تغییر نمی‌دهند. متاسفم.

علاوه بر این، تنها 25 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی می گویند که به دلیل تعاملات اجتماعی خود در یک موضوع سیاسی فعال تر شده اند. و آنهایی که بیشتر درگیر می شوند، دوباره به احتمال زیاد دموکرات/لیبرال هستند.

social-politics-2

در یک یادداشت مشابه، نه درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که به دلیل فعالیت در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی کمتر درگیر یک موضوع سیاسی شده‌اند.

به نظر می‌رسد نکته مهم در نظرسنجی Pew این است که اکثر کاربران رسانه‌های اجتماعی وقتی از این سایت‌ها استفاده می‌کنند چندان فعال یا علاقه‌ای به سیاست ندارند. 84 درصد گفتند که در به‌روزرسانی‌های وضعیت، نظرات و پیوندهای اخیرشان محتوای سیاسی کم یا اصلاً وجود ندارد. (تجزیه در آن گروه 63 درصد است که می گویند چیزی سیاسی پست نکرده اند و 21 درصد می گویند که «فقط کمی» در مورد سیاست پست کرده اند.)

در نهایت، تاکید زیادی که هر دو حزب سیاسی بزرگ ایالات متحده در رسانه‌های اجتماعی در جریان انتخابات جاری دارند را زیر سوال می‌برد – تاکیدی که مطمئناً در این هفته با برگزاری کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در شارلوت ادامه خواهد یافت.

مطالعه Pew به صورت آنلاین در دسترس است. با بیش از 2200 بزرگسال بین 20 ژانویه تا 19 فوریه 2012 مصاحبه شد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *