WhitePages گفت که تقریباً یک سوم تماسها با تلفنهای همراه در ایالات متحده از طریق تماسهای غیرتماسی است و ۲۵ درصد واجد شرایط «هرزنامه تماس» هستند. WhitePages اضافه کرد که اکثر تماسهای هرزنامه از جمعآوران بدهی تهاجمی میآیند:
WhitePages در تجزیه و تحلیل خود در سال 2011 تخمین می زند که بیش از 30 درصد از تمام تماس های برقرار شده با تلفن های همراه از شماره هایی است که قبلاً در مخاطبین تلفن افراد وجود ندارد و تقریباً 25 درصد از این تماسهای ناشناخته «هرزنامه تماس» هستند. . . پایدارترین «هرزنامههای تماس» در سال 2011 شرکتهای بازاریابی تلفنی مانند World Wide Commerce Associates (WCA)، Grocery Savings Direct و جوایز ادبی بودند. با این حال، اکثریت این لیست را تهاجمی ترین وصول کننده های بدهی کشور تشکیل می دادند. . .
در زیر لیست WhitePages.com از 10 هرزنامه برتر تماس تلفن همراه در سال 2011 آمده است:
- اتحادیه بین ایالتی (جمع کننده بدهی)
- گروه CBE (جمع کننده بدهی)
- ارتباطات مصرف کننده (وصول کننده بدهی)
- جوایز ادب (جوایز برای شرکت در نظرسنجی)
- گروه CMI (جمع کننده بدهی)
- راه حل های ER/همگرا (جمع کننده بدهی)
- صرفه جویی مستقیم در مواد غذایی (کلاهبرداری جوایز خواربار فروشی رایگان)
- همکاران بازیابی پورتفولیو (وصول کننده بدهی)
- سانتاندر (جمع کننده بدهی)
- World Wide Commerce Associates (جوایز سفر برای شرکت در نظرسنجی)
WhitePages همچنین مجموعه ای از نکات را ارائه می دهد. /a> برای کمک به جلوگیری یا مسدود کردن تماسهای این سازمانها و سایر ارسالکنندگان هرزنامه.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.