اعلانیه
اعلانیه

درخواستی برای پایان بخشیدن به اینترنت

سرگئی برین، بنیانگذار Google امروز پیشنهاد کرد که سیاستمدارانی که امشب در انتخابات ایالات متحده انتخاب می‌شوند باید از احزاب خود استعفا دهند و به عنوان مستقل عمل کنند. به عنوان یک شهروند اینترنت، نمی‌توانم فکر نکنم دوست دارم همین اتفاق در بین حاکمان اینترنت ما، شرکت‌های بزرگ اینترنتی رخ دهد.

بنابراین، برای بازنویسی درخواست برین از این منظر:

طعنه آمیز است که هرگاه با افرادی از شرکت های بزرگ فناوری خود ملاقات کرده ام، آنها همیشه افرادی متفکر و خوش نیت هستند. و با این حال، در مجموع، به نظر می رسد 90٪ از تلاش آنها بر این است که چگونه آن را به سایر شرکت های فناوری بچسبانند.

بنابراین خواهش من: لطفاً شرکت‌های خود را برای منافع جمعی کاربران و اینترنت، به روشی که اغلب پیشنهاد می‌کنید، اداره کنید. این احتمالاً بزرگترین کمکی است که می توانید انجام دهید.

به طور جدی، من با افرادی کاملاً منطقی، متفکر و خوش نیت در Google ملاقات کرده‌ام که با این وجود مانع از این نمی‌شوند که شرکت گاهی اوقات به شیوه‌های رقابتی شدید نسبت به سایر شرکت‌ها عمل کند.

این امر در مورد سایر شرکت های اینترنتی بزرگ نیز صادق است. اپل با گوگل کار نخواهد کرد. توییتر با Tumblr کار نمی کند. گوگل با مایکروسافت کار نخواهد کرد. Facebook با Google کار نخواهد کرد.

من بیشتر از دنیای سیاسی انتظار ندارم که حزب گرایی در دنیای فناوری کنار گذاشته شود. اما اگر چنین شود، شاید رهبری مانند برین در دنیای فناوری ممکن است برخی از جهان سیاسی را متقاعد کند که تغییر کنند.

این یک شروع است. یک برنامه رسمی Google Voice برای Windows Phone چطور؟ مایکروسافت پذیرای این دو حزب است، اما تا به امروز، به نظر می رسد Google نمی تواند منابع را جمع آوری کند تا این اتفاق بیفتد.

مربوط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *