اعلانیه
اعلانیه

خطوط هوایی و شرکت های مخابراتی در خدمات مشتری صفحه فیس بوک بهترین هستند

customer-service-bellشرکت‌های صنعت مخابرات و خطوط هوایی در ارائه خدمات به مشتریان در فیس‌بوک برترین‌ها هستند. این نتیجه مطالعه اخیر است شرکت تجزیه و تحلیل اجتماعی Social Bakers.

در سطح شرکت، KLM Airlines، T-Mobile و Sony Mobile فعال ترین برندها در پاسخگویی به مشتریان و مشتریان بالقوه در فیس بوک بودند.

Social Bakers صفحات برند فیس بوک – صفحاتی که به کاربران فیس بوک امکان ارسال پست را می دهد – تجزیه و تحلیل کردند تا ببینند شرکت ها اغلب به پست های عمومی کاربران عادی فیس بوک چه پاسخی می دهند. از اول مارس تا 30 می سال جاری، شرکت های مخابراتی به 60.4 درصد از پست های کاربران و شرکت های هواپیمایی به 55 درصد پاسخ دادند. اینها تنها دو صنعت مورد مطالعه هستند که به بیش از نیمی از پست های عمومی در صفحات فیس بوک خود پاسخ دادند.

facebook-industries

نرخ پاسخ به طور قابل توجهی برای بهتر بود برندهای برتر که Social Bakers مطالعه کرده است. خطوط هوایی KLM با بیش از 2800 پاسخ و نرخ پاسخگویی 94 درصد در صدر فهرست قرار گرفت. T-Mobile و Sony Mobile تنها شرکت های دیگری بودند که بیش از 2000 پاسخ داشتند. نرخ پاسخ سونی بسیار کمتر از KLM و T-Mobile بود، اما همچنان بسیار بالاتر از استاندارد صنعت هواپیمایی بود.

facebook-companies

خدمات مشتری بخش مهمی از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل در هر اندازه است. برخی مشارکت‌کنندگان فعال در رسانه‌های اجتماعی را چالش برانگیز می‌دانند – یافتن، سرپرستی و اشتراک‌گذاری محتوای ارزشمند – اما عمل ساده گوش دادن می‌تواند ارزش زیادی داشته باشد.

سال گذشته مطالعه‌ای انجام شد که بر خدمات مشتریان از طریق توییتر متمرکز بود. این شامل بیش از 1300 بزرگسال آمریکایی بود که از یک شرکت در توییتر شکایت کرده بودند و تنها 29 درصد گفتند که هرگز پاسخی دریافت کرده اند. اما از گروهی که پاسخ دریافت کردند، بیش از 83 درصد “پسند” یا “دوست داشتند” با یک نماینده خدمات مشتری تماس گرفته می شود.

اخیراً، Conversocial داده‌هایی را منتشر کرد که از اهمیت ارائه خدمات به مشتریان از طریق رسانه‌های اجتماعی نیز سخن می‌گوید. در مطالعه خود، 88 درصد از مصرف‌کنندگان گفتند که احتمال کمتری برای خرید از شرکت هایی که شکایات در فیس بوک را نادیده می گیرند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد داده‌های Social Bakers، وب‌سایت Socially Devoted را که اخیراً راه‌اندازی کرده‌اند، ببینید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *